vegasus Skrevet 22. juli 2020 #481 Del Skrevet 22. juli 2020 Lykke til i morgen ❤️ Håper for dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. juli 2020 Forfatter #482 Del Skrevet 22. juli 2020 6 minutter siden, vegasus skrev: Lykke til i morgen ❤️ Håper for dere ❤️ Å så god du er ❤️ tusen takk 🌻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. juli 2020 Forfatter #483 Del Skrevet 23. juli 2020 Det ble konstantert MA Livet føles veldig urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 23. juli 2020 #484 Del Skrevet 23. juli 2020 Neei... Så utrolig vondt og ikke minst urettferdig. Jeg blir helt tom for ord. Sender en varm klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 23. juli 2020 #485 Del Skrevet 23. juli 2020 Uff 😭 Sender varme klemmer! Men heldigvis vet du at det går an, og på rett plass! Har hatt to MA selv, fryktelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 23. juli 2020 #486 Del Skrevet 23. juli 2020 Er det sant🤯?! Utrolig trist å lese..💔😢 Livet er så urettferdig! Hold ut❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. juli 2020 #487 Del Skrevet 23. juli 2020 Neeei 😢 Jeg har ikke ord.. så utrolig urettferdig... 😭 Sender en varm klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 23. juli 2020 #488 Del Skrevet 23. juli 2020 Nei😕😕😕 så utrolig urettferdig💔💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. juli 2020 #489 Del Skrevet 23. juli 2020 Ååh, så trist og kjedelig ☹️😢 Føler sånn med dere... 💔 Ta vare på hverandre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 23. juli 2020 #490 Del Skrevet 23. juli 2020 Ånei... Så vondt å høre.. Beklager at det ble sånn for dere 💔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 23. juli 2020 #491 Del Skrevet 23. juli 2020 Ååh, så lei meg jeg ble nå på deres vegne 😭😭 Så utrolig urettferdig 💔 Du er den her inne som jeg følger mest med på, og som jeg kjenner jeg engasjerer meg veldig i. Den dagen du blir gravid og spira holder seg trygt der inne - når den dagen kommer, så kommer jeg til å feire for dere ❤️ Det blir en gledens dag og jeg vet det kommer til å skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 28. juli 2020 #492 Del Skrevet 28. juli 2020 Her kom det noen tårer😥så utrolig trist og urettferdig 💔 Sender deg en god klem. Ta vare på hverandre ❤️💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 28. juli 2020 #493 Del Skrevet 28. juli 2020 Tenker på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 28. juli 2020 #494 Del Skrevet 28. juli 2020 Åh, verden er så urettferdig.. Dette gjorde vondt å lese 😥 Tenker på dere 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 28. juli 2020 #495 Del Skrevet 28. juli 2020 Å nei, så veldig triste nyheter her😢😢😢 Det skulle vært forbudt med SA/MA for alle som sliter med å bli gravide i utgangspunktet. Livet er SÅ urettferdig noen ganger. Håper det går greit med deg💗 Er sikker på du vil få oppfylt drømmen din tilslutt, men så dårlig gjort at du må gjennom så mye på veien... en stor klem fra meg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 28. juli 2020 #496 Del Skrevet 28. juli 2020 😰❤️ 💔 Stor, stor klem til deg. Hjerterått er det. Dette skal gå bra til slutt! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #497 Del Skrevet 29. juli 2020 Takk til alle som skriver så fine meldinger ❤️ greier fortsatt ikke å gå inn hit og lese uten å gråte.. Vit at jeg setter pris på det. 6 dager siden det ble bekreftet og ennå ikke kommet igang med behandling. Hurra for helsenorge. Veldig kjipt siden hcg stiger og jeg har mye gravidsymptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 29. juli 2020 #498 Del Skrevet 29. juli 2020 Åh, så kjedelig at du ikke har kommet i gang med behandling enda... 😕 Hva venter man på, hvis jeg kan spørre om det? Jeg blir så trist på dine vegne, det er en skikkelig hjertesmerte 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 29. juli 2020 #499 Del Skrevet 29. juli 2020 Så fælt 😞 Og så utrolig vondt at du ikke har fått kommet i gang med behandling! 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 30. juli 2020 #500 Del Skrevet 30. juli 2020 Det var deg og en jeg kjenner personlig som ble gravide rundt samme tid som meg. Det var så stas. Nå har hun også opplevd MA😢 Det er nesten umenneskelig å være prøver over lengre tid når man skal oppleve dette.. Vit at jeg tenker på deg og heier på sidelinja❤️ Det skal gå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå