vegasus Skrevet 2. juli 2020 #421 Del Skrevet 2. juli 2020 Så gøy med så fin stigning! Heia lille spiren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #422 Del Skrevet 2. juli 2020 11 minutter siden, vegasus skrev: Så gøy med så fin stigning! Heia lille spiren din Jippi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. juli 2020 #423 Del Skrevet 2. juli 2020 Ååh, fooor en stigning 🙏🌟🤩 Dette må jo bety noe bra 🤩 Når er UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #424 Del Skrevet 2. juli 2020 29 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ååh, fooor en stigning 🙏🌟🤩 Dette må jo bety noe bra 🤩 Når er UL? Jaa håper jeg også 😍😍 vet ikke ennå vedr ul! Henvisningen måtte sendes pr post 🙄 jeg sendte en kopi pr e-post i går, men har ennå ikke fått svar... Ringte de tirsdag og da hadde de flere ledige timer, men ville ikke sette meg opp før de hadde henvisning. Vi reiser til Lofoten på lørdag og der er det få privatklinikker. I verste fall må vi vente til jeg er ca 8 uker, da fyker vi forbi Bodø evnt Trondheim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 2. juli 2020 #425 Del Skrevet 2. juli 2020 Så hyggelig lesing😀 Dette ser jo virkelig lovende ut👏🏼😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #426 Del Skrevet 2. juli 2020 35 minutter siden, Pillowtalk skrev: Så hyggelig lesing😀 Dette ser jo virkelig lovende ut👏🏼😍 Enig 👏👏 en gledens dag 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. juli 2020 #427 Del Skrevet 3. juli 2020 Gratulerer med så fin stigning❤️ Krysser fingrene for at alt går bra, og at spiren din sitter der den skal🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #428 Del Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, Noldi skrev: Gratulerer med så fin stigning❤️ Krysser fingrene for at alt går bra, og at spiren din sitter der den skal🤗 Takk 🧡 vi hadde aldri turt å drømme om så fine tall 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 3. juli 2020 #429 Del Skrevet 3. juli 2020 Herlig!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #430 Del Skrevet 4. juli 2020 - 1-2 digital ✅ - 2-3 digital ✅ - 3+ digital ✅ - ultralyd uke 7 Alle delmål nådd, bare det største igjen; ultralyd. Veldig glad for å få 3+ i dag når jeg er 5+0,selv om det var ventet etter den fine målingen tidligere i uken 🌞 Legger ved innmaten til de digitale, for de som er spesielt interessert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 4. juli 2020 #431 Del Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, Neutral90 skrev: - 1-2 digital ✅ - 2-3 digital ✅ - 3+ digital ✅ - ultralyd uke 7 Alle delmål nådd, bare det største igjen; ultralyd. Veldig glad for å få 3+ i dag når jeg er 5+0,selv om det var ventet etter den fine målingen tidligere i uken 🌞 Legger ved innmaten til de digitale, for de som er spesielt interessert. Wiiii 🥰 nydelige streker! Du får kose deg masse på ferie slik at dagene frem til TUL går fort! ❤️😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #432 Del Skrevet 4. juli 2020 32 minutter siden, Deseo skrev: Wiiii 🥰 nydelige streker! Du får kose deg masse på ferie slik at dagene frem til TUL går fort! ❤️😁 Takk 🥰 vi er på god driv nordover, dette blir en fin (forhåpentligvis) siste ferie bare vi to 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 5. juli 2020 #433 Del Skrevet 5. juli 2020 Gratulerer. 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 5. juli 2020 #434 Del Skrevet 5. juli 2020 Så gledelig å se at den fine stigningen fortsetter 😍🥰 Kos dere masse på ferie! ☀️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #435 Del Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 14.46, Momin skrev: Gratulerer. 🤩 Tusen takk 😍 21 timer siden, vegasus skrev: Så gledelig å se at den fine stigningen fortsetter 😍🥰 Kos dere masse på ferie! ☀️❤️ Tusen hjertelig takk, du er god 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #436 Del Skrevet 6. juli 2020 5+2 I går begynte hjertet å slå, forhåpentligvis ❤️💓 hver dag som går uten at jeg får vondt eller blør er en seier 💪 var veldig reds både i går og i dag at noe ikke gikk som det skulle og jeg spontanaborterte, men ingen tegn til det ennå. Iflg miscarriage odds reassurer på nett så er det i dag 83% for at dette går bra 🤞 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter #437 Del Skrevet 9. juli 2020 5+5 I dag trodde jeg drømmen skulle ende. Våknet og hadde litt brun utflod. Ikke mye, men slik at det satt litt farge på papiret. Skulle på museumsbesøk 1 t unna og jeg hadde håp om at det skulle gi seg på vei dit. Det gjorde det ikke, og da gikk jeg egentlig bare å ventet på frisk blod og smerter 🙄 det skal ikke så mye til for å dytte meg utfor kanten. Heldigvis innen vi kom hjem så hadde det gitt seg... Er fortsatt obs, men håper det bare er noe som skjer for noen. Fikk også bekreftet timen min til tidlig ultralyd. Fredag om en uke så vet vi ståa 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 9. juli 2020 #438 Del Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, Neutral90 skrev: 5+5 I dag trodde jeg drømmen skulle ende. Våknet og hadde litt brun utflod. Ikke mye, men slik at det satt litt farge på papiret. Skulle på museumsbesøk 1 t unna og jeg hadde håp om at det skulle gi seg på vei dit. Det gjorde det ikke, og da gikk jeg egentlig bare å ventet på frisk blod og smerter 🙄 det skal ikke så mye til for å dytte meg utfor kanten. Heldigvis innen vi kom hjem så hadde det gitt seg... Er fortsatt obs, men håper det bare er noe som skjer for noen. Fikk også bekreftet timen min til tidlig ultralyd. Fredag om en uke så vet vi ståa 🧡 Krysser fingrene for deg og spiren♥️ jeg hadde brun utflod og smerter som for 14 dager siden, og var på kontroll denne uken, og det er fortsatt bankende hjerte, så det kan gå bra 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. juli 2020 #439 Del Skrevet 9. juli 2020 Så ekkelt med brun utflod 🙁 Håper det var noe helt uten betydning. Det er heldigvis (på en måte) ganske så vanlig med ulike grader av blødninger spesielt tidlig i svangerskapet. Jeg hadde selv 2-3 episoder med blødninger i første trimester. Jeg krysser fingrene så veldig for spiren deres 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 10. juli 2020 #440 Del Skrevet 10. juli 2020 Tror det er like normalt med blødninger som ikke blødninger i svangerskapet, men skjønner det var en skummel opplevelse. Håper det er en uskyldig blødning ❤️ Jeg er såå spent på å høre om ultralyden om en uke! Krysser virkelig fingrene 🙏🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå