bruker_navn Skrevet 22. desember 2023 #2841 Del Skrevet 22. desember 2023 4 minutter siden, Neutral90 said: 9 dpo Testing minutt for minutt fortsetter. Det er fremdeles lovende...aldri hatt strek ved første urin 9 dpo før! Jeg har alltid sterkere tester på ettermiddagen og det var bare såvidt jeg turte å ta en test 😂 men, den har en strek! Det er fortsatt litt vanskelig å få den tydelig på bilder og kvaliteten skrus ned het på KG - kanskje må dere bruke fantasien for å se, men JEG ser 😍 Den fra i går nå når den er tørket Dagens God morgen fra snikleser som har fulgt deg lenge. Håper, håper! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2842 Del Skrevet 22. desember 2023 bruker_navn skrev (6 minutter siden): God morgen fra snikleser som har fulgt deg lenge. Håper, håper! 😍 ❤️❤️❤️takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. desember 2023 #2843 Del Skrevet 22. desember 2023 Strek som blir sterkere er ikke ovitrelle nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 22. desember 2023 #2844 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg ser også 💖🫶🏻 krysser virkelig alt jeg har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. desember 2023 #2845 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg ser🤩🤩🤩 sterkere blir den også!🤩 som jeg håper for deg🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2846 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️ Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo. Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over. Endret 22. desember 2023 av Neutral90 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. desember 2023 #2847 Del Skrevet 22. desember 2023 Neutral90 skrev (23 minutter siden): Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️ Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo. Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over. Fine streken 🥹❤️ krysser fingre og tær for at spiren vokser seg stor og fin de neste 9 mnd! For en fin julegave❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2848 Del Skrevet 22. desember 2023 Elise93 skrev (2 minutter siden): Fine streken 🥹❤️ krysser fingre og tær for at spiren vokser seg stor og fin de neste 9 mnd! For en fin julegave❤️❤️ Takk, du er så snill ❤️ virkelig verdens fineste julegave ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abanabi Skrevet 22. desember 2023 #2849 Del Skrevet 22. desember 2023 Neutral90 skrev (1 time siden): Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️ Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo. Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over. Så fantastisk!!! Er så glad på dine vegner♥️ Gratulerer. Dette skal gå! Helsing ein dagboksniker som unner deg ALT det beste 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. desember 2023 #2850 Del Skrevet 22. desember 2023 Dette var gode julenyheter! Finnes det noe sånt som julemagi og stjernestøv håper jeg det bruker jula på å sørge for at denne holder seg der den skal. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 22. desember 2023 #2851 Del Skrevet 22. desember 2023 Sitter her med gåsehud, har fulgt deg så lenge nå❤️ Krysser alt jeg har og sender mange gode tanker!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2852 Del Skrevet 22. desember 2023 abanabi skrev (5 timer siden): Så fantastisk!!! Er så glad på dine vegner♥️ Gratulerer. Dette skal gå! Helsing ein dagboksniker som unner deg ALT det beste 💜 😭 takk! ❤️ denne dagboken har betydd så mye. Den har gjort veien levbar fordi jeg ikke har følt meg så alene 💛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2853 Del Skrevet 22. desember 2023 Klink skrev (2 timer siden): Dette var gode julenyheter! Finnes det noe sånt som julemagi og stjernestøv håper jeg det bruker jula på å sørge for at denne holder seg der den skal. ❤️ Tusen takk fine Klink 🎄❤️ det første største steget er tatt, nå håper jeg det forblir i 9 mnd til 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2854 Del Skrevet 22. desember 2023 Charminia skrev (2 timer siden): Sitter her med gåsehud, har fulgt deg så lenge nå❤️ Krysser alt jeg har og sender mange gode tanker!! Tusen tusen takk 💛 det varmer veldig. Takk igjen! Tenk om dette er gangen det skal gå 😭😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. desember 2023 #2855 Del Skrevet 22. desember 2023 Ååå, dette var jo bare helt fantastiske nyheter! Dette unner jeg deg for alt i verden, kjære Neutral ❤️ Jeg håper så inderlig at dette er det magiske juleegget som skal gjøre deg til mamma. Stor juleklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2856 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Fortsatt 9 dpo 😅🤘 Dårlig urin, men likevel tydelig økning. YAY! Var redd for å ta den. Hva om streken ikke er sterkere? Eller borte? Men sier meg fornøyd og håper ta morgendagens tester viser fortsatt økning 🎄💛 Edit: altså, oppløsning blir jo helt elendig når jeg laster opp her. Men, streken er fin den på ekte altså 😅 Endret 22. desember 2023 av Neutral90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2857 Del Skrevet 22. desember 2023 SUPERMIRI skrev (4 minutter siden): Ååå, dette var jo bare helt fantastiske nyheter! Dette unner jeg deg for alt i verden, kjære Neutral ❤️ Jeg håper så inderlig at dette er det magiske juleegget som skal gjøre deg til mamma. Stor juleklem til deg! Tusen, tusen takk 💛 håper dette er den ene som skal bli! Stor juleklem til deg også, nyt helligdagene 🎄🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 22. desember 2023 #2858 Del Skrevet 22. desember 2023 Fantastisk, jeg er så glad på deres vegne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #2859 Del Skrevet 22. desember 2023 Lidis88 skrev (3 timer siden): Fantastisk, jeg er så glad på deres vegne ❤️ Tusen takk 🥰❤️ så hyggelig av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 23. desember 2023 #2860 Del Skrevet 23. desember 2023 Hurra!!!!❤️❤️❤️ ble helt nervøs av å gå inn her jeg, kan bare tenke meg hvordan det er for deg! Så glad for at du er gravid 😄🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå