Neutral90 Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #181 Del Skrevet 20. januar 2020 8 minutter siden, bondekone skrev: Så spennende dette blir! Håper så inderlig dere lykkes på dette. Husker ikke helt hvordan det var sist, men var det selve delingen som ble trøblete, eller befruktingen og? Alltid hatt bra befruktning, men de datt fra en etter en gjennom delingen 😕 takk skal du ha! Det blir nok noen nervepirrende dager fra uttak denne gang, men vi krysser det som kan krysses 🤞🌞 Du må nærme deg laparoskopi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. januar 2020 #182 Del Skrevet 20. januar 2020 1 minutt siden, Neutral90 skrev: Alltid hatt bra befruktning, men de datt fra en etter en gjennom delingen 😕 takk skal du ha! Det blir nok noen nervepirrende dager fra uttak denne gang, men vi krysser det som kan krysses 🤞🌞 Du må nærme deg laparoskopi? Ah skjønner, da er det vel ikke noe poeng med icsi helle. Håper virkelig de vil dele seg bra nå! Jeg har hatt hysteroskopi i dag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #183 Del Skrevet 20. januar 2020 1 minutt siden, bondekone skrev: Ah skjønner, da er det vel ikke noe poeng med icsi helle. Håper virkelig de vil dele seg bra nå! Jeg har hatt hysteroskopi i dag faktisk Takk, håper jeg også! svarte i tråden din også, håper dette er det som skal til for dere 🌼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 22. januar 2020 #184 Del Skrevet 22. januar 2020 Uttak idag? 🤞😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #185 Del Skrevet 22. januar 2020 36 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Uttak idag? 🤞😀 Nei, det er nok snakk om mandag, tirsdag eller onsdag neste uke typisk for meg er uttak på mellom cd15-17 for å få blasto må jeg komme meg til cd16 så håper i det lengste 😅🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 22. januar 2020 #186 Del Skrevet 22. januar 2020 20 minutter siden, Neutral90 skrev: Nei, det er nok snakk om mandag, tirsdag eller onsdag neste uke typisk for meg er uttak på mellom cd15-17 for å få blasto må jeg komme meg til cd16 så håper i det lengste 😅🌞 Ååh, jeg er visst en uke inn i fremtiden 😂 men da har du gått på sprøyter en liten uke nå da? Hvordan går det? Får du mye bivirkninger? Jeg tenker mye på bivirkningene og er redd for å bli mye plaget med de. Leste et sted at man ofte blir helt sinnsykt trøtt? Lurer på hvordan det vil gå med turnus 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #187 Del Skrevet 22. januar 2020 51 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Ååh, jeg er visst en uke inn i fremtiden 😂 men da har du gått på sprøyter en liten uke nå da? Hvordan går det? Får du mye bivirkninger? Jeg tenker mye på bivirkningene og er redd for å bli mye plaget med de. Leste et sted at man ofte blir helt sinnsykt trøtt? Lurer på hvordan det vil gå med turnus 🤔 Jeg er lærer, så det er viktig å være i balanse mentalt, og det kan være en utfordring på medisinene. Det blir gradvis vanskeligere å regulere meg selv, det er det jeg merker mest 😅 er også veldig sliten, men usikker på hvor mye det skyldes medisinene eller alt det rundt med lange dager på ultralyd osv. Mitt beste råd er å lytte til kroppen, men også å prøve så godt du kan å være på jobb det blir raskt fravær ifbm ivf, spesielt etter et neg forsøk hvor det kanskje er ventetid til neste forsøk, så har det blitt veldig tungt for meg å fungere optimalt i hverdagen 😤 håper du slipper lett unna! Det blir uansett fravær med sykemelding mellom uttak og innsett. Jeg har hatt ca 14 dager på sprøyter alle forsøkene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 22. januar 2020 #188 Del Skrevet 22. januar 2020 7 timer siden, Neutral90 skrev: Jeg er lærer, så det er viktig å være i balanse mentalt, og det kan være en utfordring på medisinene. Det blir gradvis vanskeligere å regulere meg selv, det er det jeg merker mest 😅 er også veldig sliten, men usikker på hvor mye det skyldes medisinene eller alt det rundt med lange dager på ultralyd osv. Mitt beste råd er å lytte til kroppen, men også å prøve så godt du kan å være på jobb det blir raskt fravær ifbm ivf, spesielt etter et neg forsøk hvor det kanskje er ventetid til neste forsøk, så har det blitt veldig tungt for meg å fungere optimalt i hverdagen 😤 håper du slipper lett unna! Det blir uansett fravær med sykemelding mellom uttak og innsett. Jeg har hatt ca 14 dager på sprøyter alle forsøkene mine Takk for tips og råd 😊 Skal absolutt prøve å unngå sykemelding, men har ikke tenkt til å karre meg på jobb for enhver pris heller. Håper jeg slipper greit unna de verste bivirkningene. I informasjonspapirene mine fra st olav så står det at det forventes egenmelding på uttak, så jeg var redd de hadde gått bort i fra sykemelding mellom uttak og innsett? Men man får fortsatt det altså? Ser ikke for meg at det blir særlig godt å dra på jobb dagen etter uttak i mitt yrke 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #189 Del Skrevet 22. januar 2020 18 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Takk for tips og råd 😊 Skal absolutt prøve å unngå sykemelding, men har ikke tenkt til å karre meg på jobb for enhver pris heller. Håper jeg slipper greit unna de verste bivirkningene. I informasjonspapirene mine fra st olav så står det at det forventes egenmelding på uttak, så jeg var redd de hadde gått bort i fra sykemelding mellom uttak og innsett? Men man får fortsatt det altså? Ser ikke for meg at det blir særlig godt å dra på jobb dagen etter uttak i mitt yrke 🤔 Hmm kanskje de har endret policy? 🤔 Har ikke fått beskjed om det, hadde sist sykemelding fra de i november. Første uttak kunne jeg gå på jobb noen dager etter, men i november var jeg sengeliggende noen dager og medtatt helt frem til innsett 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #190 Del Skrevet 24. januar 2020 Da har vi uttak tirsdag 👌 dessverre innsett dag 3, ikke 5. Er i fare for å utvikle OHSS, så håper det går bra og faktisk blir innsett 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. januar 2020 #191 Del Skrevet 24. januar 2020 40 minutter siden, Neutral90 skrev: Da har vi uttak tirsdag 👌 dessverre innsett dag 3, ikke 5. Er i fare for å utvikle OHSS, så håper det går bra og faktisk blir innsett 🌞 Bra at det blir uttak i nærmeste fremtid, men synd det faller på «feil» dag sånn sett mtp hva dere ønsket. Og får inderlig håpe at du ikke utvikler ohss 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #192 Del Skrevet 24. januar 2020 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Bra at det blir uttak i nærmeste fremtid, men synd det faller på «feil» dag sånn sett mtp hva dere ønsket. Og får inderlig håpe at du ikke utvikler ohss 🤞🏻 Takk for gode ønsker, jeg er positiv og har troa på at det blir innsett🌞 så kjekt at det går så bra for deg 🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 24. januar 2020 #193 Del Skrevet 24. januar 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Da har vi uttak tirsdag 👌 dessverre innsett dag 3, ikke 5. Er i fare for å utvikle OHSS, så håper det går bra og faktisk blir innsett 🌞 Masse lykke til! 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #194 Del Skrevet 24. januar 2020 12 minutter siden, Geirfuglen skrev: Masse lykke til! 🤞❤️ Tusen takk 🌞 tenkte på deg i sted, håper det står bra til med deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 24. januar 2020 #195 Del Skrevet 24. januar 2020 På 22.1.2020 den 19.43, Neutral90 skrev: Hmm kanskje de har endret policy? 🤔 Har ikke fått beskjed om det, hadde sist sykemelding fra de i november. Første uttak kunne jeg gå på jobb noen dager etter, men i november var jeg sengeliggende noen dager og medtatt helt frem til innsett 😩 Jeg vet ikke 🤔 Her er det som sto : "Sykemelding Egenmelding forventes brukt på egguthentingsdagen, ultralydkontroll og tilbakesetting av egg. Ved lang reisevei kan det gis sykemelding dersom man må oppholde seg flere dager i Trondheim for gjentatte ultralydkontroller. Sykemelding etter fullført behandling er ikke nødvendig. Mannen får ikke sykemelding. " Skjønner det varierer veldig fra person til person (og fra et forsøk til et annet) , og også hvilken jobb man har. Håper de fortsatt tar hensyn til det.. Synd du ikke fikk uttak på onsdag som ønsket, men det hadde jo blitt mye verre hvis du hadde blitt overstimulert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #196 Del Skrevet 24. januar 2020 Skjønner @Dovendyr1! Da skriver de det samme som før. For oss som har 5 t reisevei betyr det sykemelding fra uttak til innsett i alle fall 👍 Takk skal du ha, jeg er enig 🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. januar 2020 #197 Del Skrevet 24. januar 2020 Lykke til! Håper du slipper OHSS!😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. januar 2020 #198 Del Skrevet 27. januar 2020 Lykke til ☀ Hva er OHSS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 27. januar 2020 #199 Del Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Godis skrev: Lykke til ☀ Hva er OHSS? På godt norsk - overstimulering 👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2020 Forfatter #200 Del Skrevet 27. januar 2020 Er tydelig veldig fullt inne der nå 🥴 karret meg gjennom dagen på jobb. Straks avreise til Trondheim nå. Får håpe på mange, men ikke for mange, og gode egg st Olavs har grensen på om det blir satt inn igjen på 15 egg ut 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå