Dovendyr1 Skrevet 27. november 2020 #801 Del Skrevet 27. november 2020 9dpo er altfor tidlig (men det vet du jo), så test igjen om et par dager du 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. november 2020 Forfatter #802 Del Skrevet 27. november 2020 Dovendyr1 skrev (8 timer siden): 9dpo er altfor tidlig (men det vet du jo), så test igjen om et par dager du 🤞❤️ Ja, jeg vet 😂 men, da får jeg på en måte "spre" de negative testene ut over, slik at det ikke blir like stort sjokk når mens kommer 😏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. november 2020 Forfatter #803 Del Skrevet 27. november 2020 Noldi skrev (9 timer siden): Åneii☹️ Jeg hadde virkelig håpet på positiv test når du testet denne gangen, og en spire som satt hele veien.. Jeg fortsetter selvsagt å håpe for deg helt til mensen kommer, men jeg skjønner veldig godt at du tar den negative testen tungt❤️ Har du pleid å få positive tester 9dpo tidligere? Det tidligste er egentlig 11 dpo, men da testet jeg ikke før det. Men da var digital test positiv også, så jeg har liksom i mitt hode tenkt at en tidligtest ville være positiv to dager før det 😏 Takk for gode ord ❤️ kanskje får vi en julegave neste syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. november 2020 Forfatter #804 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Hater Lloyds tester! De gir så gode skyggestreker at jeg nesten kan tro det er en svak positiv! Samme skjedde for to sykluser siden. Irriterende! Denne er fra i morges, tørket; Fra i morges, ca når tidsfristen gikk ut; Endret 27. november 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. november 2020 Forfatter #805 Del Skrevet 27. november 2020 Negativ babyplan på samme urin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 27. november 2020 #806 Del Skrevet 27. november 2020 åh fy de Lloydgraviditetstestene hadde gitt meg stressår. Håper på utvikling i morgen da. Ønsker deg en god helg! Klem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 27. november 2020 #807 Del Skrevet 27. november 2020 Er imponert over at du orker å holde på med tidlig testing💗 Jeg har fått så aversjon for negative tester så jeg tester aldri før testdag/ikm lenger. Du er tøff som gjør det! Prøv å ikke gruble for mye- sånne ventedager er fæle. Krysser fingrene for deg🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2020 Forfatter #808 Del Skrevet 28. november 2020 babycodex skrev (17 timer siden): åh fy de Lloydgraviditetstestene hadde gitt meg stressår. Håper på utvikling i morgen da. Ønsker deg en god helg! Klem 🥰 Ja, ikke sant? 😬 Blenda babyplan og fra makesure i dag, så de er nok lett for å vise ordentlige skyggestreker. Takk, det samme til dere 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2020 Forfatter #809 Del Skrevet 28. november 2020 Waldfee skrev (17 timer siden): Er imponert over at du orker å holde på med tidlig testing💗 Jeg har fått så aversjon for negative tester så jeg tester aldri før testdag/ikm lenger. Du er tøff som gjør det! Prøv å ikke gruble for mye- sånne ventedager er fæle. Krysser fingrene for deg🤞 Jeg er så redd for å få den negative testen på testdag, så jeg tar heller flere dager med små doser skuffelse slik at det sakte kan gå opp for meg at det ikke gikk 😏 Da blir ikke sjokket så stort. Føler jeg sørger litt hver dag, i stedet for å få det slengt i fleisen på en gang. Stor respekt for deg som tør å vente slik! 💪 Håper på det beste for dere på mandag 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2020 Forfatter #810 Del Skrevet 28. november 2020 11 dpo Våknet tidlig i dag. Negative tester. Kjenner mensen presser på. Prøver å se fremover og at det er en liten sjanse for å nå innsett i desember, dersom kroppen svarer godt på letrozol. Bakte aniskringler til mannen våknet, åt masse lammerull på og drakk tre store kopper kaffe. En tur til byen med mannen og burger med en pils til lunsj. Ja, slike dager gjør at det tross alt er fint å være til 🎄🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 28. november 2020 #811 Del Skrevet 28. november 2020 Veldig kjedelig med negativ test..☹️ Håper dere rekker innsett i desember!❤️ Nyyyt helgen og alt det gode som kommer med fri❤️ Man må prøve å finne noe å kose seg med når kroppen skuffer, iallfall føler jeg det sånn. Deilig å få noe annet å tenke på da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 28. november 2020 #812 Del Skrevet 28. november 2020 Kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller. Håper på fin julegave med innsett i desember ❤️ Høres ut som at dagen i dag er en fin dag likevel 🥰 Nyt resten av helgen og kos dere masse 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 28. november 2020 #813 Del Skrevet 28. november 2020 Neutral90 skrev (4 timer siden): Jeg er så redd for å få den negative testen på testdag, så jeg tar heller flere dager med små doser skuffelse slik at det sakte kan gå opp for meg at det ikke gikk 😏 Da blir ikke sjokket så stort. Føler jeg sørger litt hver dag, i stedet for å få det slengt i fleisen på en gang. Stor respekt for deg som tør å vente slik! 💪 Håper på det beste for dere på mandag 🙏 Tusen takk💗 det er ulike måter å takle ting på, ja. Så kjedelig at det ikke ser ut til å gå veien denne syklusen, krysser fingrene for innsett og full klaff før jul🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. november 2020 #814 Del Skrevet 29. november 2020 Neutral90 skrev (På 28.11.2020 den 12.41): Våknet tidlig i dag. Negative tester. Kjenner mensen presser på. Uff, kjedelig å lese dette Håpet så veldig for deg denne runden. Stor klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #815 Del Skrevet 30. november 2020 Syklusdag 1. Da var vi her igjen. Brukte mesteparten av dagen i går til å ha angst for å ikke få mensen i dag. I dag er aller siste sjanse for å kanskje rekke innsett før jul, selv da må jeg ha eggløsning så tidlig som jeg ikke har hatt siden jeg ble gravid i juni 😬 Meeeen, rett før jeg skulle legge meg leste jeg at st Olavs plutselig har bestemt seg for å holde åpent 20-23 desember, så da bør jeg rekke det uansett 😎 så lenge eggløsning ikke kommer på en mandag eller tirsdag, vel å merke. De skulle egentlig stenge fredag 18. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 30. november 2020 #816 Del Skrevet 30. november 2020 Ååå så bra med gode nyheter!🥳 Supert at de holder litt lenger oppe enn planlagt i julen! Nå håper jeg iallfall at du har lykken med deg så dere rekker innsett, og ikke minst at en spise klorer seg fast😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2020 #817 Del Skrevet 30. november 2020 Så bra, kanskje ment to be dette!! At dere skal rekke det før jul ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 30. november 2020 #818 Del Skrevet 30. november 2020 Håpar alt går etter planen og at du får eit innsett før jul 🤞🏻 Blir det eventuelt i januar om det ikkje går i orden før jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 1. desember 2020 #819 Del Skrevet 1. desember 2020 Håper virkelig dere rekker det før jul 🙏🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #820 Del Skrevet 5. desember 2020 Ilmimo skrev (På 30.11.2020 den 11.26): Håpar alt går etter planen og at du får eit innsett før jul 🤞🏻 Blir det eventuelt i januar om det ikkje går i orden før jul? Ja, da blir det januar eller februar, siden syklusene har vært litt lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå