Patriotpaula Skrevet 21. oktober 2019 #81 Del Skrevet 21. oktober 2019 Hurra for innsett neste uke 💫🥳🤩 Såå glad på dine vegne 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter #82 Del Skrevet 22. oktober 2019 9 timer siden, Patriotpaula skrev: Hurra for innsett neste uke 💫🥳🤩 Såå glad på dine vegne 😊❤️ Takk patriotpaula 😍 så herlig med all denne støtten 🎈🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. oktober 2019 #83 Del Skrevet 22. oktober 2019 Kjempebra med innsett 🤞🤞 Gleder meg til oppdatering etterhvert 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 24. oktober 2019 #84 Del Skrevet 24. oktober 2019 Masse lykke til med innsett! Krysser fingrene 😍🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #85 Del Skrevet 24. oktober 2019 Takk begge to 😍 begynner på progesteron i morgen. Hodepinen fra progynova har gitt seg heldigvis, men er såååå trøtt og har forferdelige svettetokter etter lunsj. Temmelig flaut på jobb 😝 føler meg veldig gravid allerede, dumme medisiner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. oktober 2019 #86 Del Skrevet 24. oktober 2019 33 minutter siden, Neutral90 skrev: Takk begge to 😍 begynner på progesteron i morgen. Hodepinen fra progynova har gitt seg heldigvis, men er såååå trøtt og har forferdelige svettetokter etter lunsj. Temmelig flaut på jobb 😝 føler meg veldig gravid allerede, dumme medisiner. Jeg fikk hetetokter av progynova 😅 så er vel noe med det når man tilført østrogen 🤷♀️🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #87 Del Skrevet 24. oktober 2019 24 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg fikk hetetokter av progynova 😅 så er vel noe med det når man tilført østrogen 🤷♀️🙊 Skal bli interessant å se om du får mindre/andre bivirkninger av plaster 🤞 gleder meg ikke akkurat til overgangsalderen, det må jeg si 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. oktober 2019 #88 Del Skrevet 24. oktober 2019 31 minutter siden, Neutral90 skrev: Skal bli interessant å se om du får mindre/andre bivirkninger av plaster 🤞 gleder meg ikke akkurat til overgangsalderen, det må jeg si 😂 Enig! 🙊 Tempen falt i dag, så går egentlig bare og venter på mensen 🤷♀️ Kjennes ut som noe er på gang liksom 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #89 Del Skrevet 24. oktober 2019 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Enig! 🙊 Tempen falt i dag, så går egentlig bare og venter på mensen 🤷♀️ Kjennes ut som noe er på gang liksom 🤭 Helt supert, bra du får komme i gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #90 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Da ruger jeg på en isbjørn 🥰🐣 det er en så euforisk følelse, det føles så lenge siden vi var i samme situasjon. Skal faktisk fortsette med 10mg progynova fram til en evnt graviditetsuke 7, jeg som hadde sett for meg en lavere dose 😅 Om forsøket blir negativt begynner jeg rett på sprøyter uten opphold, så deilig å ha en plan b klar. Endret 29. oktober 2019 av Neutral90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 29. oktober 2019 #91 Del Skrevet 29. oktober 2019 Så herlig at du ruger på en liten isbjørn ❤️ Deilig å ha klar en plan b hvis plan a ikke går. Vi går for plan a selvsagt ❤️🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. oktober 2019 #92 Del Skrevet 29. oktober 2019 Så gøy du er ruger igjen😍 når er testdag? Blir en spennende tid fremover☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #93 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ja veldig spennende @Patriotpaula og @bondekone 😍 det er en herlig følelse! Har testdag 12.11, meeen realistisk sett blir det nok å teste mot slutten av neste uke 👍 håper at det sitter og sitter på rett plass nå 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #94 Del Skrevet 29. oktober 2019 19 minutter siden, bondekone skrev: Så gøy du er ruger igjen😍 når er testdag? Blir en spennende tid fremover☺ Når har du testdag forresten? Vi er vel temmelig likt i løypa? Får du ovitrelle denne gangen? 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. oktober 2019 #95 Del Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, Neutral90 skrev: Når har du testdag forresten? Vi er vel temmelig likt i løypa? Får du ovitrelle denne gangen? 🤞 Jeg tar ovitrelle ja, så må derfor ta blodprøve for testing. De skal tas 12.11 og 15.11, og det føles så leeenge til😅🙈 vil tro jeg og tar noe tester før den tid, kan jo se etter stigning, men blir jo ikke som vanlig, siden de uansett slår ut😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #96 Del Skrevet 29. oktober 2019 9 minutter siden, bondekone skrev: Jeg tar ovitrelle ja, så må derfor ta blodprøve for testing. De skal tas 12.11 og 15.11, og det føles så leeenge til😅🙈 vil tro jeg og tar noe tester før den tid, kan jo se etter stigning, men blir jo ikke som vanlig, siden de uansett slår ut😉 Det har jeg full forståelse for, føles langt frem i tid 😬 lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 30. oktober 2019 #97 Del Skrevet 30. oktober 2019 15 timer siden, Neutral90 skrev: Ja veldig spennende @Patriotpaula og @bondekone 😍 det er en herlig følelse! Har testdag 12.11, meeen realistisk sett blir det nok å teste mot slutten av neste uke 👍 håper at det sitter og sitter på rett plass nå 😍 Ble utrolig rørt av å lese gjennom denne tråden, ser at du har en lang reise bak deg! Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #98 Del Skrevet 30. oktober 2019 2 timer siden, Geirfuglen skrev: Ble utrolig rørt av å lese gjennom denne tråden, ser at du har en lang reise bak deg! Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤️ Tusen takk for lykkeønskninger ❤️ Vi håper på det beste 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. november 2019 Forfatter #99 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Føler meg SÅ gravid, samtidig vet jeg det er for tidlig så symptomene er bivirkninger av støttemedisinen 😏 håper likevel det er reelt...🤞 skikkelig ømme pupper, konstipert, såå trøtt (la meg 20.30 i går og sov til 07.30🙈) og kvalm. føler meg temmelig blæ nå, men det er verdt det hvis det blir en mini ut av det ❤️ Endret 1. november 2019 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. november 2019 #100 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg synes det var vanskelig å vite hva som var hva før jeg fikk positiv test. Fort gjort å bli lurt av støttebehandlingen. Verdt det hvis det blir en mini ut av det, som du skriver ❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå