Gå til innhold

Navnet Hailee


Stineej98

Anbefalte innlegg

En av mine næreste venner heter Ronny. Han hater det over alt på jord og spøker med at han burde jo være harry og kriminell, ikke være den nerden han er. 

Så navn er forbundet med opphav. Og noe som vil være knyttet til syn på barnet og deretter de som voksne. 

Kan si hva dere vil om «er det rart det finnes mobbing» 

Mobbing kan forebygges til en viss grad, men dømming av mennesker er en bivirkning av å være en del av det å være menneske.. 

Anonymkode: a37f9...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minner om navnet Eili, vet om en legedatter som heter det, og er ikke underklasse. Ville skrevet Heili. Fikk faktisk litt sansen for det nå.

Anonymkode: f71b7...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et fint navn, som godt kan brukes her i Norge. Det er bare uvant, når man hører navnet et par ganger så fungerer det meste. Jeg synes stavemåten din var fin og jeg hadde tolket det som heili/heyli. Så om du ønsker denne uttalelsen på navnet så hvorfor ikke gå for skrivemåten din?

Anonymkode: 1804d...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kona til Bieber? Er vel heller oppkalt etter datteren til Eminem😆😊

 

 

For øvrig så ser jeg at det er en del instagrammere (interiør og mamma) som kaller ungene sine haley for tiden. Felles er at de er temmelig harry og prøver hardt å ble sett opp til. Ser for meg at det er et navn som vil få samme stempel som Ronny, Kim-André, Marielle osv.

Anonymkode: d4c63...34e

Er det stempel på Marielle?

Anonymkode: af6d3...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det stempel på Marielle?

Anonymkode: af6d3...b9a

Nja, skal sies at jeg sleit med å finne et jentenavn, så marielle var det «beste» jeg fant i farta. Men kan ikke sammenlignes med Ronny og Kim-andre... men i min generasjon det jeg er vokst opp så var det en spesiell type mennesker som kalte ungene sine marielle, Isabelle, Madeleine, chanine osv..

Anonymkode: d4c63...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...