Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på deg og håper på en oppdatering!❤

Anonymkode: 80a2f...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

husk at uansett hva du ender med så velg med hjertet såvel som hodet og velg din egen lykke såvel som barnas beste ❤️ 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor det ble så stor skrift. Jaja, ikke den største bekymringen i livet 😂

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.. Ønsker å gi deg en stor varm klem fra andre siden av skjermen. ❤️

Har ikke så mye å si annet en at du skal vite jeg har tenkt på deg og håper at når alt dette har roet seg så får dere til ett fint samarbeid om datteren deres ❤️ 

Anonymkode: f5bbc...76e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år? Det er så stort svik at jeg ikke hadde orket å se på hen engang. Hvor stor er aldersforskjellen mellom disse to?

Anonymkode: 8a670...165

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sterk følelse inni meg nå at det kommer til å gå bra med deg. Veldig bra. Først kommer en tøff fase. Men det er uunngåelig. Og det er naturlig. Så vil det komme en økende grad av mestring, overblikk, selv-love. Og du kommer til å møte en person du kan stole helt på, som gir deg respekt, gledelig ny giv. Akkurat dette følte jeg sterkt inni meg i dette øyeblikket. Ville bar dele det. 

Anonymkode: 92242...d20

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2019 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Og der kom den igjen ja...som vanlig

Kvinner mangler lyst pga menn?

Dette er unnskyldninger fra kvinner som ikke gidder/orker/ikke prioriterer å ha sex.

Ingen menn På kloden gjør mer hjemme en norske menn, er mindre voldelige og ingen har mer utro koner. 

Anonymkode: a16e8...d9a

Hvor får du statistikken din fra? 

Jeg kan være ett gulleksempel i denne tidligere påstanden du kommenterer her, fordi jeg har en mann som har fått en aha opplevelse når han forsto at menn og kvinner har VELDIG forskjellig tenningsmønster. Noe han ikke trengte å forstå før etter han var i ett langvarig forhold hvor barn kom til verden. 

Vi kvinner (de fleste ihvertfall) må holdes i sex universet, bli tatt på og bli begjært for at lysten skal komme. Dere må lære dere kjærlighetsspråket vi snakker og se oss. (Jeg sier ikke at menn ikke fortjener det samme, men nå snakker jeg relatert til tenningsmønster).

Det var punkt nummer 1. Men du får ikke til nummer 1 uten en god nummer 2..;)

Punkt nummer 2 er å bidra. I all nyere forskning og undersøkelser viser det seg at kvinnen fortsatt gjør mest hjemme, selvom de fleste er i full jobb. Da sier det seg selv at vi blir for slitne til å ha lyst på sex. Noen få trenger ikke overskudd for å ha sex, men de fleste må faktisk det. Og det er ikke sexy å stå alene med klesvask, matlaging og vasking. Det handler ikke om å ikke prioritere, det handler om tenningsmønster og det er bare trist hvis du ikke har ønske om å forstå deg på dette. Noen få kan la alt flyte og prioritere sex, de aller fleste kvinner klarer faktisk ikke det. 

Så til hvorfor jeg er ett godt eksempel. Etter fødsel tok det tid før jeg fikk sexlysten tilbake og det var dødskjipt. Jeg måtte forklare mannen min gang på gang at det ikke var fordi noe var galt med han, det var ikke sånn at jeg ikke syntes han var kjekk lenger, jeg bare var ikke opptatt av sex. SÅ, begynte han å bidra mere hjemme, lære seg kjærlighetsspråket mitt, lytte til meg og satte mere pris på meg og la ikke press på sex. Da fikk jeg plutselig lyst igjen! Endelig! Nå har vi sex 5-6 ganger i uken, og jeg er sjeleglad for at han ikke bare gav meg opp og tenkte jeg var en kjip kjerring som ikke gadd å prioritere sex! 

Men en ting til, hormonpreparater for å unngå graviditet sine vanligste bivirkninger?:

Nedsatt libido, akne, hodepine, humørforandringer, dysfori (en følelse av tristhet) og vektøkning. Dette er vanlige bivirkninger, det vil si en av ti har en eller flere av disse bivirkningene. Så jeg droppet hormonprevansjon og har aldri sett meg tilbake. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke la vær å tenke på den stakkars samboeren til denne elskerinnen. Hvis det har pågått i tre år, bør ikke han også få vite om det og velge selv angående sitt forhold? 

Anonymkode: b96dd...a2f

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

3 år? Det er så stort svik at jeg ikke hadde orket å se på hen engang. Hvor stor er aldersforskjellen mellom disse to?

Anonymkode: 8a670...165

15 år.

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 år.

Anonymkode: 25847...5c7

Han er et svin uten tvil. 

Anonymkode: 8a670...165

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse  menneskene.. Som går bak ryggen på sine partnere og forventer å få i pose og sekk. Denne mannen, som har hatt et forhold med en annen kvinne i 3 fu***ngs år, lurer på hvem han tror han er..

Du er et større menneske enn meg TS, og jeg har heiet på deg siden du startet denne tråden! Jeg håper inderlig at det at han har valgt vekk Familien sin for sex gnager hull i hjertet hans og han innser at han faktisk har såret den personen som ville støttet og elsket ham gjennom alt, så dypt at det ikke kan repareres. 

Det at han forsøkte å få deg til å bli er rett og slett enda en bekreftelse på at han innerst inne er en dass som kun bryr seg om seg og sine "følelser"(tenker med pikken gjør han). 

Ps: Jeg ville sørget for at mannen hennes visste det, om enn på en måte som ikke kunne spores til meg. 

Anonymkode: 7a9b2...008

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...