Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe stor klem til deg, ts. Ta en dag av gangen. Litt etter litt. Plutselig kjenner du en liten glede inni deg. Du vil plutselig se glede i de små tingene som nå er tøff og vanskelig. Så går det en liten stund til, så er det ikke så vondt å legge seg. Plutselig en dag så har du det bra igjen. Når du er klar for det; gjør ting som er godt for deg. Kom deg ut på tur i skogen. Bruk naturen rundt deg. Klem et tre og si «dette vil gå bra».  Lover deg, det vil gå bra. 

Babysteps.

Masse tanker og klemmer til deg❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker er hvordan jeg har latt det skje i 3 år. Hvor har sansene mine vært! Greit at det har vært mye på og av, lite kontakt noen perioder, men guriland. At jeg ikke har skjønt noe! Men ikke misforstå meg, jeg legger ingen skyld på meg selv for å ikke ha oppdaget det tidligere. Her er det kun han som har skyld...❤️  Takk for alle klemmer - jeg gir dere en klem tilbake💕 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke la vær å tenke på den stakkars samboeren til denne elskerinnen. Hvis det har pågått i tre år, bør ikke han også få vite om det og velge selv angående sitt forhold? 

Anonymkode: b96dd...a2f

Samme tenker jeg.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig, endret synspunkt på dette når jeg fant ut hvor lang tid dette har foregått. Jeg ga han et ultimatum - få henne til å si det til han selv innen 1 måned, ellers sier jeg det. Faktisk. 

Anonymkode: 25847...5c7

Kjempe bra. Det hadde jeg satt pris på hvis jeg ble bedratt. Han fortjener noe bedre enn henne han også. Utrolig stygt og falskt gjort av både din mann og henne. Ønsker deg alt godt. 

NB! Kan gjerne forkorte tiden for henne også, til å si det til sin samboer. La også han få noe bedre tid på seg. Du vet jo hvordan det er å bo med en løgner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Kjenner nå at jeg ikke klarer å ta inn alle følelsene. Men de kommer kanskje når jeg har latt dette synke inn. Akkurat nå ligger det bare på overflaten. Klart - jeg er dritforbanna. Sjalu, ja. Fordi hun er vakker. Jeg er meg, og han har gått lei. Men klarer ikke ta stilling til alle følelsene nå

Anonymkode: 25847...5c7

❤️❤️❤️❤️ han er feig 

Anonymkode: e8c50...7fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Josefine5

Du, jeg vet om et tilfelle hvor mannen fikk to barn med elskerinnen før kona oppdaget noe. Ingenting forundrer meg mer. Så noen er tydeligvis så gode skuespillere at de kan holde ting skjult lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig, endret synspunkt på dette når jeg fant ut hvor lang tid dette har foregått. Jeg ga han et ultimatum - få henne til å si det til han selv innen 1 måned, ellers sier jeg det. Faktisk. 

Anonymkode: 25847...5c7

Bra!

Hadde nok gitt noe kortere tid jeg, kanskje opptil en uke. Etter så lang tid med bedragri, bør han også få vite dette asap!!

Anonymkode: b0275...9d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 3 år!! Ble så sint på dine vegne da jeg leste det! Eier han ikke samvittighet? Skjønner han i det hele tatt hva han har gjort mot deg? Og stakkars samboeren til hun dama og. For noen fæle egoistiske folk :( 

Anonymkode: 462f1...830

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var trist. 3 år var vondt å lese, jeg tror jeg faktisk ropte HVA! ut i rommet. Minner.... min egen samboer hadde også en på si, en sånn puppe-dame han hadde sett i mannfolkblader. De er fortsatt involvert etter 10år, så jeg er glad jeg kom meg unna. Jeg husker smerten så godt, og jeg unner ingen det sviket og den følelsene av å bli så krenket og forkastet, nedverdiget. Jeg heier på deg av alle krefter, og vil bare si at eneste veien ut av dette er å fokusere på seg selv og lage det livet–og nesten bevisst velge det selvbildet-du trenger for å ha det godt med deg selv. Virkelig bestemme deg for at ingen andre har lov til å bestemme din absolutte, totale verdi. 

Fyren din virker veldig egoistisk ja, han lot aldri deg få velge i dette her, og han stjal tid fra deg som ikke kan betales tilbake.

Stor klem xx

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitt de frist på én uke å si det til samboeren hennes. En mnd er lenge. Da får de være utro en hel mnd til mens den stakkars mannen sitter hjemme og aner fred og ingen fare. 

Anonymkode: ef3f1...210

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på deg! Veldig imponert over hvor sterk du er.

Anonymkode: 31a0e...dfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gitt de frist på én uke å si det til samboeren hennes. En mnd er lenge. Da får de være utro en hel mnd til mens den stakkars mannen sitter hjemme og aner fred og ingen fare. 

Anonymkode: ef3f1...210

Helt enig i dette👆 Etter å ha blitt bedratt og løyet til i 3 år så er det du ts som bestemmer, bare å si at med hensyn til frøknas samboer så har de en uke på seg.

Egentlig så hadde jeg ikke gitt dem en frist en gang, jeg hadde ville fortelle hennes samboer det selv. Du må ta tilbake all respekt utad og det er ingen grunn til å gi hun frøkna cred for å skulle rydde opp selv.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bedra noen så lenge uten å være, i det minste, 50% psykopat. Empatien er jo skrellet av mennesket..

Nei, jeg digger deg ts ❤️ du gjorde dette på en ordentlig måte, hvor du kan se tilbake og være stolt av deg selv, samtidig som det kanskje er den handlingsmåten som gjør at det svir aller mest på pung 🤷‍♀️

Anonymkode: c2e97...23d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra Ts, bein i nesa. Har vært igjennom noe lignende og tok samme avgjørelse som deg. Idiotn satt igjen og angret som en hund. Du blir å klare deg bra, du blir å finne deg en ordntlig mann som setter pris på deg. Hadde jeg vært deg så ville jeg begynt å trene og tatt litt bedre vare på meg selv, få ny glød. Smil og vær glad. Idioten din blir å hate det. Jeg ville og sagt ifra til samboeren hennes, han sitter nok der å ikke aner noe slik du har gjort i 3 år. Han fortjener bedre. Forholdet mellom idiotene vil ikke vare, en dag slår hverdagen inn og vipps er en av dem utro igjen. Engang utro, alltid utro. Lykke til!

Anonymkode: c0f5a...e9c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Du er utrolig sterk ts, du er ett forbilde. Hadde jeg havnet i din situasjon, så er det slik jeg skulle ønske jeg hadde håndtert det.   Men tviler på at jeg hadde vært like sterk. 

:klem:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun har guts nok til å vente en hel måned på å si det til samboern uansett. Blir nok å gå kortere tid. Hun har tatt kontakt med meg allerede, og spurt om vi kan treffes over en kopp kaffe, noe jeg har sagt ja til. Greit å høre historien fra begge for å få «dekt» alt. Da skal jeg også spørre hva hun tenker om hennes samboer. Skulle gjerne sagt det til han nå, men ønsker å gi henne en sjanse, da det er best for han å høre det for henne. Vil ikke si jeg gir cred ved å la henne si det, men jeg vil at samboeren skal høre det fra henne. Har ikke veldig lyst å være mer involvert i dette enn jeg allerede er. 

Om de blir sammen etterhvert vet jeg ikke. Hvis de kommer seg igjennom dette kaoset og det blir slutt med henne og samboern hennes så er jo muligheten for det der. Vi får vente å se! 

Og til alle som sier jeg er sterk - takk! Føler meg ikke så sterk, og vet ikke om jeg fortjener alle meldingene fra dere om det. Men jeg setter pris på hver og en av dere! 💕

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...