acna Skrevet 27. november 2022 #101 Del Skrevet 27. november 2022 Lineaaa skrev (8 timer siden): ALDRI om hun får godkjent de to bodene i kjelleren som soverom (rom for varig opphold). Vinduene er for høyt oppe på veggen og for små. Er det hybelen som kan bli delvis godkjent? De samme vinduene beskriver hun som store i podcasten, og påstår samtidig at to stk kan klatre ut av de samtidig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123gjest Skrevet 28. november 2022 #102 Del Skrevet 28. november 2022 https://www.ao.no/ble-annonsert-med-fire-soverom-hadde-bare-ett-mener-kjendisleilighet-kan-vare-ulovlig/s/5-128-420422 Hun kommer virkelig ikke godt ut av denne saken. Viser seg nok engang at det er mye av det hun sier som ikke stemmer. Synes det er synd at det er en jusstudent på tiktok som skal til for at megler skal gjøre jobben sin ordentlig. Likevel fint at dette får en del oppmerksomhet så slike «feil» forhåpentligvis ikke gjøres i fremtiden. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. november 2022 #103 Del Skrevet 28. november 2022 Hele dette er utrolig pinlig for Hedda, det skal sies. Annonsen er jo endret på heldigvis: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270510626 Det er så utrolig kjipt når man er kjent i Norge, for det er så lett at andre graver opp gammal drit og sprer det rundt om. Selv om jeg er rimelig uskyldig så hadde sikkert flere kunne gravd opp ting å bruke mot meg 30 år senere. Så akkurat det syns jeg er leit for henne, samtidig som at hun er jo voksen og som hun sier i podcasten har mange års livserfaring. Dog, jeg syns ikke man skal dømme folk uten å egentlig vite hva som ligger bak. Hun har det jo tydeligvis ikke helt bra med seg selv og tråkket i salaten på sine måter. Kan umulig være lett med to menn som er far til barna osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 29. november 2022 #104 Del Skrevet 29. november 2022 miamiamia skrev (På 28.11.2022 den 9.25): Hele dette er utrolig pinlig for Hedda, det skal sies. Annonsen er jo endret på heldigvis: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=270510626 Det er så utrolig kjipt når man er kjent i Norge, for det er så lett at andre graver opp gammal drit og sprer det rundt om. Selv om jeg er rimelig uskyldig så hadde sikkert flere kunne gravd opp ting å bruke mot meg 30 år senere. Så akkurat det syns jeg er leit for henne, samtidig som at hun er jo voksen og som hun sier i podcasten har mange års livserfaring. Dog, jeg syns ikke man skal dømme folk uten å egentlig vite hva som ligger bak. Hun har det jo tydeligvis ikke helt bra med seg selv og tråkket i salaten på sine måter. Kan umulig være lett med to menn som er far til barna osv. Er dette den endelige og oppdaterte salgsannonsen? Det står ganske tydelig, flere plasser, at rommene i kjelleren ikke er godkjent. Og vinduene er fortsatt små. Så merkelig å påstå noe annet i en podcast. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddy A Skrevet 4. desember 2022 #105 Del Skrevet 4. desember 2022 Lineaaa skrev (På 27.11.2022 den 11.39): ALDRI om hun får godkjent de to bodene i kjelleren som soverom (rom for varig opphold). Vinduene er for høyt oppe på veggen og for små. Er det hybelen som kan bli delvis godkjent? Ikke engang hybelen kan bli godkjent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. desember 2022 #106 Del Skrevet 4. desember 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. desember 2022 #107 Del Skrevet 5. desember 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning og spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 5. desember 2022 #108 Del Skrevet 5. desember 2022 Men det må da være feil at hedda s. ikke har penger? Hun var nylig i paris… og har masse dyre klær…. Og hårfagen og selvbruningen er vel heller ikke gratis… Skjønner ikke… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. desember 2022 #109 Del Skrevet 6. desember 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, persondebatt og injurierende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. desember 2022 #110 Del Skrevet 8. desember 2022 (endret) Jeg har aldri skjønt meg på voksne som filmer og legger ut andre og latterliggjør utseendet deres? Da synker man så veldig selv i mine øyne. Det hører mer til 14-årsalderen, ikke 40. Endret 8. desember 2022 av cerruti 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 9. desember 2022 #111 Del Skrevet 9. desember 2022 cerruti skrev (8 timer siden): Jeg har aldri skjønt meg på voksne som filmer og legger ut andre og latterliggjør utseendet deres? Da synker man så veldig selv i mine øyne. Det hører mer til 14-årsalderen, ikke 40. Enig! Dette var drøyt. Hva lærer hun barna sine som garantert har snap selv? Dette var lavmål, og bekrefter jo bare inntrykket av at hun er en enkel person som fokuserer på det ytre. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. desember 2022 #112 Del Skrevet 9. desember 2022 Hun er vel bare misunnelig på han som har jobb, inntekt, kanskje eier han en bolig og har penger på bok....... 🤪 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. desember 2022 #113 Del Skrevet 9. desember 2022 cerruti skrev (10 timer siden): Jeg har aldri skjønt meg på voksne som filmer og legger ut andre og latterliggjør utseendet deres? Da synker man så veldig selv i mine øyne. Det hører mer til 14-årsalderen, ikke 40. Enig. En ting er hva man tenker i sitt stille lille sinn, en annen ting er å filme vedkommende og legge det ut på story. Skikkelig dårlig oppførsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 9. desember 2022 #114 Del Skrevet 9. desember 2022 Hva hadde hu filmet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 9. desember 2022 #115 Del Skrevet 9. desember 2022 Jaytee skrev (24 minutter siden): Hva hadde hu filmet? En person som ikke var drømmefyren hennes. Fint å legge ut til følgerne at hun disser en ukjent person. Usmakelig! 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddy A Skrevet 10. desember 2022 #116 Del Skrevet 10. desember 2022 cerruti skrev (På 9.12.2022 den 22.33): En person som ikke var drømmefyren hennes. Fint å legge ut til følgerne at hun disser en ukjent person. Usmakelig! Er man dum som er så man dum. Eller grunn. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. desember 2022 #117 Del Skrevet 11. desember 2022 Jaytee skrev (På 9.12.2022 den 22.07): Hva hadde hu filmet? En fyr litt sånn halveis nisse-utkledd. Hun burde ikke nisse-disse da, kan jo trenge noen gaver under treet si’ 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 15. desember 2022 #118 Del Skrevet 15. desember 2022 Er det ikke sponsetur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. desember 2022 #119 Del Skrevet 15. desember 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 18. desember 2022 #120 Del Skrevet 18. desember 2022 Den snappen med alle AirPods, mente hun at alle var hennes? At hun har mistet de i jakkelommene og har da bare kjøpt nye? snakk om å provosere 😳 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå