Gå til innhold

Hedda Skoug


Søtefløte

Anbefalte innlegg

totti_1 skrev (37 minutter siden):

Jeg vil si to litt spesielle hobbyer eller inntektskilder er blitt nevnt.

Hva er det hun tjener penger på egentlig da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (1 time siden):

Hva er det hun tjener penger på egentlig da? 

Jeg har ikke sjekket ligningen, men besteforeldre, foreldre, forskudd på arv er også kilder til penger. 

Har hun solgt leiligheten? Tyder på dårlig økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tre barn på 1.klasse til London. Hvordan får folk råd til det? Er hun en stor influenser? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda202 skrev (1 time siden):

Tre barn på 1.klasse til London. Hvordan får folk råd til det? Er hun en stor influenser? 

Menn og foreldre? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Og der ble det avslørt hva som skjedde med leiligheten hennes. Solgt til en lånehai for 8,5 mill og kjøpt tilbake 6 mnd senere for 10,5 mill, med penger lånt fra krisebank til 10% rente. I mellomtiden leide hun den for 50’ i måneden. Dealen har kostet henne 3 mill. Kilde -finansavisen 

Men dette uføret hindrer henne ikke fra å dra på x ant luksusferier, bla en uke på luksushotell med barna i Miami. Må kiste hundretusener. Skjønner ikke folk med så korka økonomisk sans. 

Endret av Kaffemonsteret
Skrivefeil
  • Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffemonsteret skrev (8 minutter siden):

Og der ble det avslørt hva som skjedde med leiligheten hennes. Solgt til en lånehai for 8,5 mill og kjøpt tilbake 6 mnd senere for 10,5 mill, med penger lånt fra krisebank til 10% rente. I mellomtiden leide hun den for 50’ i måneden. Dealen har kostet henne 3 mill. Kilde -finansavisen 

Men dette uføret hindrer henne ikke fra å dra på x ant luksusferier, bla en uke på luksushotell med barna i Miami. Må kiste hundretusener. Skjønner ikke folk med så korka økonomisk sans. 

Oi, jeg ble helt svimmel av å lese det der. Kjente lånehaier, facebookvenner og et firma som er like ute å kjøre økonomisk som Hedda selv. Hva slags folk er det Hedda Skoug omgir seg med? De høres kriminelle ut hele gjengen...

Jeg håper bare hun klarer de månedlige renteutgiftene på 100 000 kroner, for det høres unektelig veldig heftig ut. Men som Finansavisen skriver: Men det er billigere enn å betale lånekostnadene til en kjent lånehai med Mads Anda som våpendrager.

Noe sier meg at leiligheten kommer for salg igjen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hvordan noe så t er mulig? Hvis hun har råd til alt dette, hvorfor selge i utgangspunktet? 

Endret av cerruti
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (Akkurat nå):

Kan noen forklare hvordan noe så t er mulig? Hvis hun har rød til alt dette, hvorfor selge i utgangspunktet? 

Hun har vel ikke råd egentlig. Tipper hun måtte finne en løsning kjapt for å betale kravene. Og i desperasjon så gikk hun inn i den løsningen. Det nye lånet har hun vel skaffet seg gjennom kontakter, til veldig dyre vilkår. Det spørs hvor lenge hun klarer å holde det flytende. Kunne kanskje starte med å slutte med luksusreiser…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (2 minutter siden):

Hun har vel ikke råd egentlig. Tipper hun måtte finne en løsning kjapt for å betale kravene. Og i desperasjon så gikk hun inn i den løsningen. Det nye lånet har hun vel skaffet seg gjennom kontakter, til veldig dyre vilkår. Det spørs hvor lenge hun klarer å holde det flytende. Kunne kanskje starte med å slutte med luksusreiser…

Ja, høres ut som hun må ha høy inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i huleste er det mulig? 
 

Jeg håper for hennes og barnas del at hun kommer seg gjennom det økonomiske uføret uten noe ytterligere tap. 
 

Lurer på om hvordan hun har råd til den livsstilen og samtidig betale 50k i husleie. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare og lese Finansavisen i dag, der står svaret på alle spekluasjonene, solgte for 8500 kjøpte tilbake for 10500 og leide for 500 00 som ble 500 000 pr mnd i bokost

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Felis said:

Oi, jeg ble helt svimmel av å lese det der. Kjente lånehaier, facebookvenner og et firma som er like ute å kjøre økonomisk som Hedda selv. Hva slags folk er det Hedda Skoug omgir seg med? De høres kriminelle ut hele gjengen...

Jeg håper bare hun klarer de månedlige renteutgiftene på 100 000 kroner, for det høres unektelig veldig heftig ut. Men som Finansavisen skriver: Men det er billigere enn å betale lånekostnadene til en kjent lånehai med Mads Anda som våpendrager.

Noe sier meg at leiligheten kommer for salg igjen.

enig 100 000 i mnd i renter + husleie  på 9000 så er det vel ikke mulig  uten skyhøy inntekt å sitter på denne,  sto i Se og Hør at hun pusset opp selv så alt tyder på at den blir solgt fort, men her er det ikke lett å tro ... er vel ikke mange som så for seg denne løsningen som ble beskrevet i Finansavisen heller ??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, bonsaijenta said:

Hvordan i huleste er det mulig? 
 

Jeg håper for hennes og barnas del at hun kommer seg gjennom det økonomiske uføret uten noe ytterligere tap. 
 

Lurer på om hvordan hun har råd til den livsstilen og samtidig betale 50k i husleie. 

er jo rart å lese artikelsen fra Se og Hør fra Januar hvor hun gleder seg til å flytte inn i ny bolig på Frogner før snøen har tint som hun stolt pusser opp selv ??? Har ikke flytta en meter hu her

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykeste eg har lest på lenge. Shitty life. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for å beholde en leilighet?

Hun kunne vel solgt, betalt ut kravene sine, kommet i økonomisk balanse og fått  gode rutiner rundt det.  Og deretter funnet en leilighet hun hadde evnet å betale.

Men nå er jo jeg mer økonomisk interessert og bruker mer tid på det enn å forstå influenser verden. Kanskje fungerer det annerledes der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel bare snakk om tid før et nytt tvangssalg blir begjært og gjennomført. Hadde hun hatt råd til å betjene boutgifter i den størrelsesorden det er snakk om nå, så hadde det aldri blitt et tvangssalg denne gangen heller. Da hadde hun betalt utgiftene sine fortløpende og unngått at leiligheten ble tvangssolgt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MiniMjau said:

Så mye for å beholde en leilighet?

Hun kunne vel solgt, betalt ut kravene sine, kommet i økonomisk balanse og fått  gode rutiner rundt det.  Og deretter funnet en leilighet hun hadde evnet å betale.

Men nå er jo jeg mer økonomisk interessert og bruker mer tid på det enn å forstå influenser verden. Kanskje fungerer det annerledes der.

influenser verden krever vel velykkhet = Fasade , var en annen med gjeldsproblemer som i siste liten fikk solgt sitt funkis hus i Oslofjorden samme story der

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (3 minutter siden):

influenser verden krever vel velykkhet = Fasade , var en annen med gjeldsproblemer som i siste liten fikk solgt sitt funkis hus i Oslofjorden samme story der

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Doktorgraden said:

Hvem?

gift med en flyver 22 mil i gjeld og story var flytte til til varme strøk osv osv fasade der og

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...