Gå til innhold

Hedda Skoug


Søtefløte

Anbefalte innlegg

…….

Endret av Søtefløte
Angrer, ønsker avslutte tråden
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er singel, fri og frank, så jeg antar at hun legger ut sånne IG-stories for å tiltrekke seg andre mannfolk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mer opptatt av å filme seg selv når hun er ute og sykler enn å se foran seg.. Også gidder hun ikke å bruke hjelm heller.. 🤨

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, annelis skrev:

Hvem er det?😶😶😳

Bare å søke, det.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2019 den 18.49, monstergospel skrev:

Hun er sykt høy på seg selv. Virker som hun er i 35 årskrise

Har hun ikke "alltid" vært sånn? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 18.49, monstergospel skrev:

Hun er sykt høy på seg selv. Virker som hun er i 35 årskrise

Hvorfor virker hun så sykt høy på seg selv? Finnes mange andre bloggere som er verre. Synes hun er som hun alltid har vært. Hun er 37?  har født tre barn og holder seg svært godt. Er lov å se bra ut i bikini. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, naivsuper skrev:

Hvorfor virker hun så sykt høy på seg selv? Finnes mange andre bloggere som er verre. Synes hun er som hun alltid har vært. Hun er 37?  har født tre barn og holder seg svært godt. Er lov å se bra ut i bikini. 

Absolutt lov å se bra ut i bikini, og det gjør hun;)

Det var dog ikke mitt poeng

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ser bra ut i verden! Men måten hun filmer og fremstiller seg selv på feks Snapchat (får henne opp i utforsk av og til) er til å kaste opp av. Virker ekstremt selvopptatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, hippyskippy skrev:

Mange som ser bra ut i verden! Men måten hun filmer og fremstiller seg selv på feks Snapchat (får henne opp i utforsk av og til) er til å kaste opp av. Virker ekstremt selvopptatt. 

Ok. Det kan sikkert hende, jeg følger henne ikke på snap, har derfor gått glipp av oppførselen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bloggerne bruker filter, viser kun fine siden, poserer riktig osv osv. Når man ser de i RL så er de jo langt fra slik de ser ut på SoMe! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, miamiamia skrev:

Disse bloggerne bruker filter, viser kun fine siden, poserer riktig osv osv. Når man ser de i RL så er de jo langt fra slik de ser ut på SoMe! 

Hedda er svært vakker IRL også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele ansiktet er jo pumpa fullt av diverse greier. Ser så stramt og ubehagelig ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda er naturlig vakker, bare synd det er pumpet opp som hippy skriver over her ja. Ser ut som hun går på kortison eller noe. Husker jeg så henne for mange år siden da hun viste seg første gang med Tone Damli. Da husker jeg at jeg tenkte at hun var skikkelig skikkelig pen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg startet denn tråden var det på bakgrunn av Heddas' handlinger,  som den enorme fokuseringen på sin halvnakne kropp, jeg reagerte på, ikke på Heddas' utseende. Jeg lurte på hva som fikk henne til å filme kløft, lettkledd, osv i en hver anledning... Hva hun ønsker å oppnå ved det. 

Jeg vet hun er langt fra den eneste som gjør det, men hun dukket ofte opp hos meg og det var ekstremt påfallende   - syns jeg. Når det er sagt har det vært langt mindre av det i det siste. 

Når jeg nå leser andres svar her syns jeg det går veldig mye på utseende hennes og mest kritikk av det. Det vil jeg tro både hun og alle andre som opplever det, finner sårt. Derfor vil jeg rapportere meg selv og denne tråden slik at den kanskje blir slettet. 

Ha en fin dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...