Gå til innhold

Hedda Skoug


Søtefløte

Anbefalte innlegg

Hun har fylt og dratt for mye i ansiktet nå. Før var hun nydelig, men nå blir hun likere og likere de andre opererte damene (for eksempel hun Benedicthe-dama som er sammen med Egor Filipenko).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Hun har fylt og dratt for mye i ansiktet nå. Før var hun nydelig, men nå blir hun likere og likere de andre opererte damene (for eksempel hun Benedicthe-dama som er sammen med Egor Filipenko).

Enig!!

Digget henne før, og kopierte mye av henne. Nå er hun ikke til å kjenne igjen i forhold til før, og det er ikke pent når det vises at hun er fylt opp av div. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 1.9.2020 den 18.18, Torelli skrev:

Hva er greia med petter northug?

De er visst sammen. Det så jeg ikke komme, for jeg trodde han stort sett holdt seg til damer rundt 20 år. Stakk innom instaen hennes istad, det er mye glam, bling og fillers der nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

De er visst sammen. Det så jeg ikke komme, for jeg trodde han stort sett holdt seg til damer rundt 20 år. Stakk innom instaen hennes istad, det er mye glam, bling og fillers der nå. 

Trodde han skulle bort fra det miljøet.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 7.47, Tulipanpiken skrev:

De er visst sammen. Det så jeg ikke komme, for jeg trodde han stort sett holdt seg til damer rundt 20 år. Stakk innom instaen hennes istad, det er mye glam, bling og fillers der nå. 

Hvor ser du det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
4 timer siden, Hege899 skrev:

Jeg digger Hedda ,men blir skuffet av å se snapper med mennesker tett i tett på fest i Oslo:(

Det var fra i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Se på stotyen hennes med de såpene.. man skal lete godt for å se at det er en annonse. Fatter ikke at de kan holde på slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen som tror at hun bruker klærne fra chiquelle uteom annonsene?? Ikke jeg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...