Gå til innhold

Hedda Skoug


Søtefløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Justlooking skrev (10 minutter siden):

Oi, det var litt av en pris for bare ett soverom … Fin leilighet da. 

Slettet.

Endret av Nicky B
Slettet da jeg så tidligere kommentarer. My bad.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har råd til praktikant, men ikke å beholde leiligheten?

Syns også det var en rar leilighet å ha praktikantdel i, kan neppe være noe særlig privatliv og lydisolering der? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva som er verst. Shady selgere som direkte lyver i en boligsalgsannonse eller en såkalt mor som lar sine egne barn sove i en mugg- og brannfelle mens hun svanser rundt i walk-in-garderoben sin. Jeg ville ikke latt mine leietakere bo i det der engang.

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (2 timer siden):

Man har råd til praktikant, men ikke å beholde leiligheten?

Syns også det var en rar leilighet å ha praktikantdel i, kan neppe være noe særlig privatliv og lydisolering der? 

Tviler på at hun faktisk hadde praktikant. Tipper de kalte den delen av leiligheten nettopp det fordi det skal høres finere ut. 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Henikka said:

Tviler på at hun faktisk hadde praktikant. Tipper de kalte den delen av leiligheten nettopp det fordi det skal høres finere ut. 🙈

Men det er innredet som om det er i bruk? Ser ikke ut som det er kun for styling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (3 minutter siden):

Men det er innredet som om det er i bruk? Ser ikke ut som det er kun for styling.

Ja, forsåvidt enig i det. Innredningen var ikke hennes stil heller akkurat.

Syns bare det er litt rart hvis hun har hatt praktikant, siden hun bodde i leiligheten alene annenhver uke. Trodde jeg da 🙈

Og iallfall rart om hun tok seg råd til å ha praktikant med tanke på situasjonen...

Endret av Henikka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktikant del/leilighet er et uttrykk, er jo ikke sikkert hun har hatt praktikant? Eller har hun lagt ut at hun har det?

 

Endret av Della
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne lest hele artikkelen. Forstår ikke hvorfor den er begjært tvangssolgt. Virker jo ikke som det er dårlig stilt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bun9 skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er verst. Shady selgere som direkte lyver i en boligsalgsannonse eller en såkalt mor som lar sine egne barn sove i en mugg- og brannfelle mens hun svanser rundt i walk-in-garderoben sin. Jeg ville ikke latt mine leietakere bo i det der engang.

Enig.De barnerommene var stusselige og triste i forhold til resten av leiligheten..

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (6 minutter siden):

Kan det være at leiligheten ikke var utvidet da? At det bare var en 2-roms leilighet og ikke «5-roms»😬

Kan være:)

Men om man googler eksmannen sitt navn + adressen, så blir det match. Så da vil jeg tro hun kjøpte han ut for 4 mill, og så er totallånet på leiligheten 8 mill[ref. Grunnboka]. 

Kan absolutt være jeg tar feil! 😅

Endret av Henikka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange som lever ut en rolle her i livet. Synd når det er barn involvert. Jeg ville aldri latt mine barn bo sånn i kjelleren mens jeg bodde i overetasjen i luksus. Det jeg reagerer mest på. Hva med brannvern og livskvalitet. Hvorfor har ingen i nærmeste krets av henne reagert med tanke på barna synes jeg er helt hull i hodet. Har ikke disse besteforeldre eller fedre som reagerer? Tragisk hele saken. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesielt å legge barna sine hver natt i rom uten rømningsvei og der det faktisk er ulovlig med varig opphold. Mens mor sjøl sover søtt (og trygt) i 1.etg. 
 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whateverusay skrev (32 minutter siden):

Mange som lever ut en rolle her i livet. Synd når det er barn involvert. Jeg ville aldri latt mine barn bo sånn i kjelleren mens jeg bodde i overetasjen i luksus. Det jeg reagerer mest på. Hva med brannvern og livskvalitet. Hvorfor har ingen i nærmeste krets av henne reagert med tanke på barna synes jeg er helt hull i hodet. Har ikke disse besteforeldre eller fedre som reagerer? Tragisk hele saken. 

Det er helt hårreisende faktisk å se leiligheten. Her har hun to barn som i tenårene som tydeligvis deler en dobbeltseng i et rom med vindu stort nok kun for et lite barn å komme seg ut av, og rommet (det blå) er jo helt grusomt. Og egentlig er det et vaskerom hun har lagt sønnen på. Men som noen skriver, hun selv lever luksus oppe. Merkelig prioritering.. Men hun slår meg som ei som prioriteter seg selv mest. 
Men dette er en tragedie for alle….

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...