Gå til innhold

Hedda Skoug


Søtefløte

Anbefalte innlegg

Må vel ha vært et kraftig fall i inntekter på et eller annet tidspunkt, og så har hun tenkt «jaja, men jeg får jo annonse-inntekter fra xx neste mnd», og brukt sykt mye kredittkort? Bare rart hun ikke annonserer for mer på Instagram, skulle trodd hun var desperat etter å tjene penger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ikke overholdt fristen til plan og bygningsetaten ga for tilleggsdokumentasjon på søknaden. Spørs om saken bare blir avsluttet uten godkjenning da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/18/2023 at 9:11 PM, Buddhahode said:

De har ikke overholdt fristen til plan og bygningsetaten ga for tilleggsdokumentasjon på søknaden. Spørs om saken bare blir avsluttet uten godkjenning da.

Du har nok rett, frist var 18.1.2023 og ingen ting på Plan og Bygg sine side i saken , tror arkitekten kastet in håndklet, noe som setter utalelsene til Hedda i podkasten i et enda dårligere lys. Snakk om å gå høyt it og falle pladask...


Saksnummer 202218185 - Byggesak    
Mottatt sak 13.12.2022
Status Venter på tilleggsdokumentasjon
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke godkjent bruksendring i kjeller må det tilbakeføres. Det er vanlig praksis. Gjøres ikke dette, blir det 500kr/dag i bot. Det eneste positive for Hedda er at kommunene bruker sykt lang tid i slike saker, så går sikkert et par år før det ender opp slik. Innen da har hun nok solgt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
15 hours ago, Happy13 said:

Noen oppdateringer i denne? :)

 

Nope, fortsatt ikke levert tilleggsinformasjon med frist 18.1. Merkelig å bruke penger på arkitekt og søknadsgebyr uten en gang å prøve…. Plan og Bygg varslet jo og besøk så kanskje lurt av henne å sitte helt stille i båten……

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ser ikke ut som hun sliter når hun er ute å lufter sine LV- bagger nå. Eller er det gammel post som blir repostet mon tro? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Jaytee said:

Ser ikke ut som hun sliter når hun er ute å lufter sine LV- bagger nå. Eller er det gammel post som blir repostet mon tro? 

garantert ! Hvem har med 2 store kofferter og 2 bagger til Paris ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2023 at 10:27 AM, Margrethe05 said:

Nope, fortsatt ikke levert tilleggsinformasjon med frist 18.1. Merkelig å bruke penger på arkitekt og søknadsgebyr uten en gang å prøve…. Plan og Bygg varslet jo og besøk så kanskje lurt av henne å sitte helt stille i båten……

Da har Plan og Bygg godkjent kjelleren, de hadde svart innen fristen men Plan og Bygg er tydligvis trege med å oppdatere siden. Så ikke den komme…..

 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (13 timer siden):

Da har Plan og Bygg godkjent kjelleren, de hadde svart innen fristen men Plan og Bygg er tydligvis trege med å oppdatere siden. Så ikke den komme…..

 

Hvor ser du det? Jeg ser arkitekten har sendt tilllegsdokumentasjon.

Jeg skrev gjentatte ganger i tråden at jeg trodde dette ville gå bra, så ikke overrasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heddy A skrev (På 22.12.2022 den 13.48):

Enig med deg 😜For det vil aldri skje😘

Hei Heddy. Du sa det aldri vil skje. Ser ut som det skjedde.

Siden du har spredd det jeg vil kalle kjipe rykter i denne tråden, vil jeg gratulere Hedda med godkjent bruksendring 🤪

🥳

Endret av totti_1
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, totti_1 said:

Hvor ser du det? Jeg ser arkitekten har sendt tilllegsdokumentasjon.

Jeg skrev gjentatte ganger i tråden at jeg trodde dette ville gå bra, så ikke overrasket.

Står øverst i saken : tillatelse gitt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Margrethe05 skrev (15 timer siden):

Står øverst i saken : tillatelse gitt

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Buddhahode said:

Nå blir det nytt gulv!

Ja bare å følge med på Finn er vel salg på gang… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...