Netteflette Skrevet 29. mai 2022 Forfatter #501 Del Skrevet 29. mai 2022 3+6 Tusen takk for hyggelige gratulasjoner❤️ Det varmer hjertet mitt mer enn dere aner! I dag fikk jeg lov til å sove lenge etter en lang dag i går. Fikk liksom ikke nyte at jeg fikk positiv test før jeg måtte løpe rundt for å ordne for dagen🙈 Nå har jeg fått registrert i flere apper slik at jeg kan følge med på utviklingen. Har også flere symptomer som bekreftet graviditeten som tett nese, murring i mage, vondt innenfor hoftebeina og stikk i puppene. Det er et sjokk for meg at det i det hele tatt gikk denne runden. Jeg mentalt innstilte meg på at det kunne klaffe PP5 da det klaffet PP5 første gangen, og PP5 etter MA. Og jeg hadde ikke sett for meg hvordan jeg skulle fortelle samboer heller, med å rope ned trappen fredag kveld "jeg tror kanskje jeg har positive tester, men vanskelig å vite med negativ digital... Du ser strekene ikkesant!?". For så å løpe inn til senga lørdag morgen litt over 7 med positiv test😅 Termin er foreløpig 9 februar, 2 dager etter datteren min sin bursdag🤣🙈 Håper for begges skyld at ikke lillebror/lillesøster blir født den 7🙈 Da kan vi hvertfall ha en samlet familiebursdag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #502 Del Skrevet 30. mai 2022 4+0 Må bare vise denne, fra å ha super svak strek på lørdag så syns jeg denne i dag (ikke morgenurin) er veldig tydelig og fin🥰 Tenker å ta en ny digital til lørdag/søndag😁🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 31. mai 2022 Forfatter #503 Del Skrevet 31. mai 2022 4+1 Vet ikke hvorfor, mulig fordi jeg har hatt lite murring i magen i dag og tenkt det kanskje ikke går veien, men tok noen tester. Håper det er et godt tegn at den digitale har økt🥰🤞🏻🤞🏻 Syns dagens strimmeltester (2stk) er veldig lik testen jeg tok i går🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. juni 2022 #504 Del Skrevet 1. juni 2022 Så utrolig hyggelig å titte innom dagboken din her og se at du er gravid! 😍🤩 Gratulerer så mye ❤️🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #505 Del Skrevet 3. juni 2022 4+4 Dagens test på strimmel, da tenker jeg at jeg stopper å teste på strimmel og tar siste digital til uken☺️🤞🏻 Symptomene foreløpig har vært litt mensmurring, men det har stoppet helt opp. Men fortsatt tett i nesen og ganske trøtt🙈 Leste i Flo appen at jeg hadde samme symptomer, denne perioden, forrige gang også. Må innrømme at jeg faktisk ikke helt skjønner at jeg er gravid enda.. For det første så skjer det så mye annet i livet mitt, mye negativt, at det nesten skygger over graviditeten. Vi har liksom ikke fått satt oss ned og gratulert hverandre med den gode nyheten😕 Hverdagen har liksom bare fortsatt videre. Håper det endrer seg når vi eventuelt får tatt TUL og ser det lille nurket🥰🤞🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 3. juni 2022 #506 Del Skrevet 3. juni 2022 Netteflette skrev (2 minutter siden): 4+4 Dagens test på strimmel, da tenker jeg at jeg stopper å teste på strimmel og tar siste digital til uken☺️🤞🏻 Symptomene foreløpig har vært litt mensmurring, men det har stoppet helt opp. Men fortsatt tett i nesen og ganske trøtt🙈 Leste i Flo appen at jeg hadde samme symptomer, denne perioden, forrige gang også. Må innrømme at jeg faktisk ikke helt skjønner at jeg er gravid enda.. For det første så skjer det så mye annet i livet mitt, mye negativt, at det nesten skygger over graviditeten. Vi har liksom ikke fått satt oss ned og gratulert hverandre med den gode nyheten😕 Hverdagen har liksom bare fortsatt videre. Håper det endrer seg når vi eventuelt får tatt TUL og ser det lille nurket🥰🤞🏻 Så sterk strek!❤️ Det er lov å bruke litt tid på å la det synke inn. Leit at det skjer mye annet dumt for tiden. Håper dere finner ut av det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 7. juni 2022 Forfatter #507 Del Skrevet 7. juni 2022 5+1 Da er det hvertfall stigning i HCG😁🥳👏🏻 Eneste som uroer meg er at jeg har så få symptomer.. Jeg er bare litt trøtt og sliten egentlig, ikke noe mer enn det. Var mye mer trøtt forrige gang🤔 Er fortsatt tett i nesen da. Håper virkelig dette går veien🤞🏻🤞🏻 Hadde vært så fint å oppleve «reisen» fra positiv test frem til fødsel uten noen SA eller MA i sekken. Litt usikker på når jeg skal ringe helsestasjonen for å booke første svangerskapskontroll, slik at de også kan bestille TUL. Er jo 36 år så skal vel få NIPT også☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. juni 2022 #508 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg er omtrent ‘like gammel’ så jeg skal følge deg videre her! ☺️ Så bra du fikk 3+! Nå kan du slappe av ☺️ Jeg har tenkt å bestille legetime tidlig for henvisning til TUL og Nipt ved graviditet (før uke 7-8) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #509 Del Skrevet 8. juni 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): Jeg er omtrent ‘like gammel’ så jeg skal følge deg videre her! ☺️ Så bra du fikk 3+! Nå kan du slappe av ☺️ Jeg har tenkt å bestille legetime tidlig for henvisning til TUL og Nipt ved graviditet (før uke 7-8) Så hyggelig🥰 Hvor langt på vei er du? Det er nok lurt, har sendt melding til legen nå og spurt om henvisning videre til TUL og nipt☺️👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. juni 2022 #510 Del Skrevet 8. juni 2022 Bra du sendte inn allerede! Jeg har bare nylig fått svaaaaak positiv test, er 11 dpo i dag ☺️ Så håper å bli med i februar 23 gjengen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 10. juni 2022 Forfatter #511 Del Skrevet 10. juni 2022 SuzsuZ skrev (På 8.6.2022 den 15.44): Bra du sendte inn allerede! Jeg har bare nylig fått svaaaaak positiv test, er 11 dpo i dag ☺️ Så håper å bli med i februar 23 gjengen! 🤞 Gratulerer så mye med positiv test! Krysser fingrene for at du blir med i feb23 gjengen👏🏻😁🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 10. juni 2022 Forfatter #512 Del Skrevet 10. juni 2022 5+4 Dagene går og jeg kjenner fortsatt lite til symptomene. Bare litt trøtt og tett i nesen. Har fått spurt legen om henvisning til TUL og nipt test, har allerede fått innkalling i starten av august ☺️ Håper dette ikke er for sent for jeg er vel 13+0 den dagen jeg har time. Har også fått time hos jordmor i slutten av juni. Kommer nok til å fortsette oppfølgingen der, men da får jeg tatt diverse blodprøver og sånn før sommerferien☺️ Fordi jeg er nysgjerrig av meg så brøt jeg opp de digitale testene mine for å se hvordan de var😅 1-2 er den nederste og 3+ den øverste. Jeg brøt også opp den testen jeg fikk «ikke gravid» på og den ligner veldig på den positive 1-2. Hadde jeg dobbeltsjekket sist så hadde jeg tenkt at den egentlig burde vært positiv🙈 Da har jeg lært noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #513 Del Skrevet 20. juni 2022 7+0 Har kjent mer på symptomer og formen den siste uken. Er kjempe trøtt, energinivået er på bånn, og jeg har så sinnsykt gravidhjerne… Vanskelig å jobbe om dagen🙈 Forstår fortsatt ikke at jeg er gravid, eneste er at mensen ikke har kommet. Er i tillegg sinnsykt oppblåst, ser ut som om jeg er 20 uker på vei allerede😳 Veldig vanskelig å skjule.. Om en uke i dag er det tid for TUL og jeg er fryktelig spent og nervøs. Sist jeg hadde MA var det på ultralyd i uke 8…. Kjenner jeg utfordrer meg selv veldig nå på å faktisk velge samme uke for TUL igjen..🙈 Jeg har ikke spottet eller noe denne gangen, lurer litt på om det er fordi jeg har stoffskiftet litt under kontroll denne gangen enn sist🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 20. juni 2022 #514 Del Skrevet 20. juni 2022 Så gøy å lese at du er gravid, husker deg fra forrige gang vi prøvde 😊 jeg er 5+0 i dag, så rett bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #515 Del Skrevet 28. juni 2022 Nommy skrev (På 20.6.2022 den 15.18): Så gøy å lese at du er gravid, husker deg fra forrige gang vi prøvde 😊 jeg er 5+0 i dag, så rett bak deg. Hei! Husker deg godt fra sist☺️ Så gøy at du er gravid igjen også! Gratulerer så mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #516 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) 7+6 Da fikk jeg vært på TUL i går og det gikk heldigvis fint❤️🥰 Alt så normalt og fint ut, den lille bønna vår❤️ Ble satt tilbake noen dager men det var forventet av meg da jeg ikke hadde EL før CD18… Så jordmoren ble veldig glad når jeg fortalte dette og kunne dermed bekreftet at størrelsen stemte☺️ Derfor endrer jeg fra 8+1 i dag til 7+6 da jeg regner med at jeg får samme tid ved senere ultralyd. Må innrømme at jeg det ikke gikk helt innover meg når bønna kom opp på skjermen.! Jeg har liksom hatt litt symptomer men ikke følt meg skikkelig gravid. Så jeg var så innstilt på at det eventuelt kom dårlige nyheter at jeg ble helt paff når jeg så at alt stemte🙈 Både samboer og jeg begynner å skjønne at vi må belage oss på 2 februarbarn med akkurat 2 år mellom😅👍🏻 Og min redsel for at ting ville ta lang tid ikke var noe jeg burde vært redd for🙈❤️ Endret 2. juli 2022 av Netteflette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 28. juni 2022 #517 Del Skrevet 28. juni 2022 Netteflette skrev (1 time siden): 7+6 Da fikk jeg vært på TUL i går og det gikk heldigvis fint❤️🥰 Alt så normalt og fint ut, den lille bønna vår❤️ Ble satt tilbake noen dager men det var forventet av meg da jeg ikke hadde EL før CD18… Så jordmoren ble veldig glad når jeg fortalte dette og kunne dermed bekreftet at størrelsen stemte☺️ Derfor endrer jeg fra 8+1 i dag til 7+6 da jeg regner med at jeg får samme tid ved senere ultralyd. Må innrømme at jeg det ikke gikk helt innover meg når bønna kom opp på skjermen.! Jeg har liksom hatt litt symptomer men ikke følt meg skikkelig gravid. Så jeg var så innstilt på at det eventuelt kom dårlige nyheter at jeg ble helt paff når jeg så at alt stemte🙈 Både samboer og jeg begynner å skjønne at vi må belage oss på 2 februarbarn med akkurat 2 år mellom😅👍🏻 Og min redsel for at ting ville ta lang tid ikke var noe jeg burde vært rett for🙈❤️ Gratulerer med vellykket TUL ❤️ Så deilig å se at alt er bra 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. juli 2022 #518 Del Skrevet 2. juli 2022 Så fin bønne! Gratulerer så mye 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. juli 2022 #519 Del Skrevet 7. juli 2022 On 6/28/2022 at 5:24 PM, Netteflette said: 7+6 Da fikk jeg vært på TUL i går og det gikk heldigvis fint❤️🥰 Alt så normalt og fint ut, den lille bønna vår❤️ Ble satt tilbake noen dager men det var forventet av meg da jeg ikke hadde EL før CD18… Så jordmoren ble veldig glad når jeg fortalte dette og kunne dermed bekreftet at størrelsen stemte☺️ Derfor endrer jeg fra 8+1 i dag til 7+6 da jeg regner med at jeg får samme tid ved senere ultralyd. Må innrømme at jeg det ikke gikk helt innover meg når bønna kom opp på skjermen.! Jeg har liksom hatt litt symptomer men ikke følt meg skikkelig gravid. Så jeg var så innstilt på at det eventuelt kom dårlige nyheter at jeg ble helt paff når jeg så at alt stemte🙈 Både samboer og jeg begynner å skjønne at vi må belage oss på 2 februarbarn med akkurat 2 år mellom😅👍🏻 Og min redsel for at ting ville ta lang tid ikke var noe jeg burde vært redd for🙈❤️ Så søt liten🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #520 Del Skrevet 7. juli 2022 9+1 Hadde noen dager der jeg følte meg litt bedre i formen, ikke like trøtt og energiløs. Men i går var det rett tilbake til samme "gamle". Skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen🙈 Men, i natt så sovnet jeg rundt 23 tiden og datteren vår sov gjennom hele natten helt til 8:20!!! Den søvnen jeg fikk i natt har jeg ikke hatt siden 2 trimester forrige svangerskap😅 Føler meg som et helt nytt menneske 😄 Var på besøk hos jordmor i går og fikk skrevet på helsekortet for første gang. Er egentlig bare giret på å komme meg til uke 12/13 for å ta ny ultralyd, men vil samtidig også nyte 4 uker ferie😅 Vanskelig følelse det der... Har også kjøpt ny "graviditetsbok" da jeg syns det er så koselig at vi har en ferdig utfylt for datteren vår. Tenker det er koselig å titte i når vi blir eldre og barna kan få se i bøkene og vite hvordan vi følte og opplevde det under svangerskapene❤️ Har ikke laget lik for "babyens første år" men har laget en egen 2021 bok med bilder og tekst. Dette tenker jeg å gjøre hvert år slik at vi faktisk har bildebøker av familien og ikke bare bilder på pcen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå