J1994 Skrevet 8. mars 2020 #261 Del Skrevet 8. mars 2020 Har du testet igjen i dag? 🤞 @Netteflette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #262 Del Skrevet 8. mars 2020 7 minutter siden, J1994 skrev: Har du testet igjen i dag? 🤞 @Netteflette Ja, jeg spottet før jeg tok testen og den ble negativ😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 8. mars 2020 #263 Del Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, Netteflette skrev: Ja, jeg spottet før jeg tok testen og den ble negativ😢 Åååh 😔😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #264 Del Skrevet 8. mars 2020 11 DPO Begynte å spotte bittelitt til morgen i dag. Så testegal som jeg er så testet jeg likevel, og den er negativ. Det som er rart er at jeg ikke spotter mer, har gjennomsiktig utflod nå. Skjønner absolutt ingenting. Jeg har ligget i sofaen i flere timer og dag og grått. Trodde ikke jeg skulle bli så lei meg😥 Kjenner veldig på at jeg var lei av at jeg føler at kroppen min lurer meg etter aborten. Jeg var super sikker på at det klaffet første PP etter aborten pga symptomene. Og siden jeg ikke spottet som jeg pleier 10 DPO så var jeg sikker igjen. Men den gang ei😔 Akkurat nå er jeg lei prøving, negative graviditetstester og skuffelser. Jeg vet det blir bedre om noen dager, men i dag trenger jeg bare å få lov til å være lei meg kjenne alt jeg kjenner på❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 8. mars 2020 #265 Del Skrevet 8. mars 2020 Hei fine du! Nå har jeg ikke vært inne på dagboken din å lest på en stund... Men jeg tenker ofte på deg og håper virkelig at det går din veg nå❤️ Du har så absolutt lov til å være lei prøving, testing og påfølgende skuffelser.. Jeg skjønner deg veldig godt.. Bruk søndagen i dag til å få ut litt "gørr", spis is eller noe annet godt, pakk deg inn i et pledd og sett på en film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #266 Del Skrevet 15. mars 2020 På 8.3.2020 den 15.06, Smashy skrev: Hei fine du! Nå har jeg ikke vært inne på dagboken din å lest på en stund... Men jeg tenker ofte på deg og håper virkelig at det går din veg nå❤️ Du har så absolutt lov til å være lei prøving, testing og påfølgende skuffelser.. Jeg skjønner deg veldig godt.. Bruk søndagen i dag til å få ut litt "gørr", spis is eller noe annet godt, pakk deg inn i et pledd og sett på en film Hei @Smashy ❤️ Takk for støtten og fine ord! Mitt svar kommer sent, men jeg leste kommentarer din samme dag og den ga meg god støtte og ikke minst forståelse. Håper alt går bra med deg og den lille❤️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #267 Del Skrevet 15. mars 2020 TR var også ganske irriterende denne PP også. Drev bare å lurte meg... Mensen ble 2 dager forsinket. Med noe spotting, som plutselig begynte å avta noen dager, men en TR som kom som et brak på 15 DPO. Syklusen min pleier å være 27-28, denne gangen ble den på 30. Men, selv om den drev og køddet så lot jeg meg ikke lure denne gangen😊 Selv om den ble forsinket så visste jeg at den kom. Gadd ikke å teste ekstra, som jeg har gjort tidligere, for å forsikre meg om at jeg ikke var gravid. Denne gangen var jeg sta! I disse tider så har jeg begynt å tenke at det klaffer når det klaffer. Det er mye annet jeg må bekymre meg for nå om dagen enn om det klaffer neste måned eller om det vil ta 6 mnd osv. Her lest at forskere mener at de ser at viruset ikke påvirker morkaken, og derfor ikke fosteret. Men de vet jo ikke om det kan påvirke i tidlig fase... Og det kjenner jeg bekymrer meg. Om det klaffer neste måned så skal jeg be arbeidsgiver om hjemmekontor de ukene fram til morkaken tar over. Håper alle tar vare på hverandre i denne vanskelige tiden vi er i og kommer inn i❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #268 Del Skrevet 21. mars 2020 CD 10 Skjer veldig mye om dagen, noe det gjør for alle her i verden. Vi prøver å tenke positivt, men man blir selvfølgelig litt preget av all den negativiteten media fokuserer på. Det er uansett hyggelig å se at samboeren og jeg ikke blir gal av å være sammen 24/7😅 Kjenner jeg sakte men sikkert klarer å kome tilbake til "gamle jeg" og tankegang" som før jeg ble gravid. Jeg er ikke like opphengt i babyting og legge merke til alle andre med barnevogn og barn. Gleder meg veldig til å shoppe til babyen såklart😄 Er mer at jeg gleder meg til den tiden når den kommer og ikke bitter på at den tiden kunne ha vært nå. Jeg har vært veldig opphengt i at det var så mange som sa at man er ekstra fruktbar etter en abort og jeg forventet nærmest at det skulle klaffe på enten PP1 eller PP2. Så nå har jeg bestemt meg.... Jeg er ikke den som er ekstra fruktbar etter abort... Det klaffer når det klaffer!💪 Samboeren min har ment siden starten av januar at det ville klaffe i april. Blir veldig gøy å se om magefølelsen hans er rett😅 Og klaffer det ikke i mai satser jeg derfor på "Baby 2021"!!😄👶👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #269 Del Skrevet 23. mars 2020 CD 12 Kan se ut som denne syklusen ikke blir helt som normalt. I går kjente jeg at jeg hadde litt øm livmor og tenkte det var veldig tidlig til å kjenne det. Før aborten ble jeg veldig øm i livmoren ved eggløsning, og vondt når vi la inn aksjer. Noe jeg ikke har hatt etter aborten. Tenkte bare at det kanskje var greit/normalt🤷♀️ I dag har jeg vært enda mer øm i livmoren, og når vi la inn litt hyggelige aksjer tidligere så gjorde det ganske vondt i visse stillinger (ingen vits å være sjenert her😅). Tok en test rundt 18 tiden, og den er søren meg ikke langt unna positiv! Jeg som pleier å få positiv test på CD14. Skal ta en ny test nå snart, prøver å holde meg så lenge som mulig nå😅 Godt vi la inn aksjer i dag, og fredag.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #270 Del Skrevet 23. mars 2020 Her er testen jeg tok rundt 18 tiden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #271 Del Skrevet 23. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 23. mars 2020 #272 Del Skrevet 23. mars 2020 Så spennende dette blir!😊 krysser fingrene for at det sitter for dere denne runden 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #273 Del Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, Sibirstjerne skrev: Så spennende dette blir!😊 krysser fingrene for at det sitter for dere denne runden 🥰 Tusen takk😘 Kanskje det blir julebaby😁👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #274 Del Skrevet 23. mars 2020 Denne er vel positiv🙈 tatt nå nettopp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #275 Del Skrevet 28. mars 2020 4 DPO Jeg har en liten frykt for at kroppen har brukt lenger tid på å slippe egget denne gangen😞 Vi fikk lagt aksjer når jeg fikk positiv EL test, og dagen etter. Men jeg har hatt EL slim hver dag nå, til og med i dag.. Og vi stoppet å legge inn aksjer... Har begynt å angre på at vi stoppet! Tidligere har EL slimet stoppet opp 2 dager etter positiv test. Ellers har jeg hatt veldig ømme nippler, nesten 5 dager😅 og jeg var øm i livmor 2-3 dager etter positiv test. Dagen etter positiv test klarte jeg nesten ikke å sette meg ned på en stol/sofa...Så ut som en gammel dame når jeg skulle sitte😂😂 Denne PPen er jeg mye roligere, stresser ikke like mye som de 2 forrige☺️👍🏻 Mye takket være for at jeg har klart å legge bort de tankene om at det pleier å gå fort etter abort (som så mange har sagt til meg, og lest her på KG), og at det ikke gjør noe om det tar noen mnd før det klaffer igjen. Nå skal jeg nyte solen og bruke litt penger på de lokale butikkene for å støtte de☺️👍🏻❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #276 Del Skrevet 30. mars 2020 6 DPO Må bare skrive ned det jeg opplevde i går kveld. Jeg gikk og la meg, leste litt på mobilen som jeg pleier, og så kjente jeg plutselig kraftige stikk langt nede i magen (rundt livmor, nesten midt på). Det var som en kraftig nålestikk/vepsestikk konsentrert på et område, og det varte i litt over 1 minutt.. På slutten kom det i rykk og napp. Har lest tidligere at noen har opplevd noe man kaller festesmerter og jeg har liksom ikke trodd at det er mulig. Men, om det klaffer denne PPen så kan jeg med sikkert si at jeg må ha opplevd det samme😅 Det var såpass vondt at jeg måtte bøye meg litt i sengen. Om det ikke klaffer så var det iallfall noe som gjorde veldig vondt i livmor som jeg ikke kan forklare😂 Jeg vet ikke om dette er innbilning, men er veldig trøtt i dag! Og kjenner at det jobbes i livmoren, med litt lyske stikk her og der. Blir en spennende PP denne gangen😁👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 31. mars 2020 Forfatter #277 Del Skrevet 31. mars 2020 7 DPO For å gjøre det litt ekstra spennende så fikk jeg lys brun utflod i går kveld før jeg la meg. Ingenting når jeg våknet i dag🙈 Tenkte først festeblødning, men er også litt bekymret for om jeg kanskje hadde El litt senere enn antatt. Tiden vil vise😁 Kjenner strekk i lysken i dag og😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 31. mars 2020 #278 Del Skrevet 31. mars 2020 9 minutter siden, Netteflette skrev: 7 DPO For å gjøre det litt ekstra spennende så fikk jeg lys brun utflod i går kveld før jeg la meg. Ingenting når jeg våknet i dag🙈 Tenkte først festeblødning, men er også litt bekymret for om jeg kanskje hadde El litt senere enn antatt. Tiden vil vise😁 Kjenner strekk i lysken i dag og😅 Så spennende!! Krysser fingrene for deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 31. mars 2020 Forfatter #279 Del Skrevet 31. mars 2020 9 minutter siden, vegasus skrev: Så spennende!! Krysser fingrene for deg 🥰 Så hyggelig, tusen takk😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 31. mars 2020 #280 Del Skrevet 31. mars 2020 Dette er så spennende! Jeg krysser også fingrene for deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå