Netteflette Skrevet 6. februar 2020 Forfatter #241 Del Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 14.26, Nommy skrev: Det var virkelig en berg og dalbane for hormonelle meg å lese dagboken din Jeg trodde at vi lå ganske likt og hadde ikke fått med meg at det var gått galt. Det er så fantastisk dette med at noe skal vokse inni oss, men akk så sårbart og lite vi kan gjøre. Premien til slutt er så verdt det, selv om noen av oss må gå lengre og mer krokete veier for å nå frem. Jeg håper at alt har snudd for deg nå og det er bare fine opplevelser foran dere ❤️ Heier på deg denne gangen også ❤️❤️ Ja, det er et lite mirakel som vil komme til slutt🥰 Veien ble litt kronglete og håper at den blir som E6 neste graviditet😉 Tusen takk for støtte og omtanke❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 6. februar 2020 Forfatter #242 Del Skrevet 6. februar 2020 7 DPO Syns det var veldig mye aktivitet i eggstokkene dagene etter positiv EL test. Bare håper at det ikke var noe forsinkelse på eggslipp🙈 Mye roligere nå, skjer egentlig veldig lite. Har hatt veldig vondt i høyre lyske både i går og i dag🤔 Og litt småpress følelse på blomsten🙈 Fikk noen stikk i puppene i går, lite i dag. Det er lysken som er veldig fremtredende denne PP! Blir veldig spennnende å se om dette betyr noe☺️ Kjenner liksom mye av dette igjen fra forrige PP jeg ble gravid, men tenker mye på at det kanskje er bare ønsketenkning/placebo effekt. Prøver å roe meg med at det kanskje mest sannsynlig ikke går denne gangen for å ikke bli skuffet om TR kommer. Selv om jeg håper inderlig også da🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 6. februar 2020 #243 Del Skrevet 6. februar 2020 Du går noen spennende dager i møte 🙈 😀 Jeg håper så inderlig at det klaffer denne PP ❤️ Jeg krysser fingre og tær og alt som krysses kan ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 6. februar 2020 Forfatter #244 Del Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, Smashy skrev: Du går noen spennende dager i møte 🙈 😀 Jeg håper så inderlig at det klaffer denne PP ❤️ Jeg krysser fingre og tær og alt som krysses kan ❤️ Tusen takk @Smashy❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 6. februar 2020 Forfatter #245 Del Skrevet 6. februar 2020 Nevermind den gode innstillingen tidligere. Hadde nettopp en mental breakdown😢 Begynte å føle at jeg bare lurer jeg selv.. tok en EL test fordi en her inne fikk positiv test tidlig i DPO land og var gravid, jeg tok en test og den var så negativ en EL test kan være. Så nå ligger jeg i sengen og gråter😞 Føler symptomene mine bare en ønsketenkning.. Magefølelsen sier at det ikke går. Og jeg er knust💔 Kjenner at jeg gruer meg om det tar mange PPer før det klaffer igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 7. februar 2020 #246 Del Skrevet 7. februar 2020 11 timer siden, Netteflette skrev: Nevermind den gode innstillingen tidligere. Hadde nettopp en mental breakdown😢 Begynte å føle at jeg bare lurer jeg selv.. tok en EL test fordi en her inne fikk positiv test tidlig i DPO land og var gravid, jeg tok en test og den var så negativ en EL test kan være. Så nå ligger jeg i sengen og gråter😞 Føler symptomene mine bare en ønsketenkning.. Magefølelsen sier at det ikke går. Og jeg er knust💔 Kjenner at jeg gruer meg om det tar mange PPer før det klaffer igjen.... Men kjære du🌟 Du er jo bare 8 DPO? Det er kjempetidlig. Dessuten skal man ikke bruke EL-tester til å teste for graviditet. Dette kan gå veldig bra likevel❤️ Jeg er også livredd for at det skal ta lang tid å bli gravid etter å ha mistet, det tror jeg er helt vanlig. Håper er ikke ute💕 God klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 7. februar 2020 Forfatter #247 Del Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Førstegangs skrev: Men kjære du🌟 Du er jo bare 8 DPO? Det er kjempetidlig. Dessuten skal man ikke bruke EL-tester til å teste for graviditet. Dette kan gå veldig bra likevel❤️ Jeg er også livredd for at det skal ta lang tid å bli gravid etter å ha mistet, det tror jeg er helt vanlig. Håper er ikke ute💕 God klem! ❤️❤️ Ja, er jo bare 8 DPO. Vet jo innerst inne at det er veldig tidlig. Kjente bare at det kom en vegg med følelser i går, og kjente virkelig på hva jeg kommer til å føle om TR kommer. Takk for gode ord❤️ Forstår at du også føler det sånn! Godt vi kan støtte hverandre her inne på KG❤️ Håper det er vår tur snart☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 9. februar 2020 Forfatter #248 Del Skrevet 9. februar 2020 10 DPO Da kom den berømte spottingen som viser sin ankomst på 10 DPO som tidligere. Så da er vel løpet kjørt. Tok en test i dag tidlig og den var blendahvit. Syns det er rart at denne PP skulle gi meg så like symptomer som da PP spiren satt. Har hatt så vondt på blomsten, med press, i hele natt og lysken har verket. I tillegg til disse nålestikk følelsen jeg har fått i puppene de siste dagene. Kjenner igjen alt av dette fra sist. Jeg ble ganske lei meg og skuffet nå. Men jeg har ikke felt en tåre, og av en eller annen merkelig grunn så har jeg lyst til å se på babyting på nett😅 Da har jeg hvertfall lært at jeg ikke skal stole på symptomer neste PP😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 9. februar 2020 #249 Del Skrevet 9. februar 2020 Når jeg var i din situasjon med prøving, opplevde jeg også mye symptomer både når jeg var gravid og ikke gravid. Til slutt konkluderte jeg med at for meg er tidlige symptomer på graviditet lik pms symptomer. Og ca en uke etter forventet mens er mitt skikkelige symptom kvalme. Det er sannelig ikke så lett å gå å lete etter symptomer og tegn hele tiden, man blir litt småsprø🤪 om det ikke klaffer denne mnd, prøv å trøste deg med at det virker som om kroppen din er helt back on track syklusmessig, og det er utelukket positivt og lover godt for å bli gravid snart igjen:) stor klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 12. februar 2020 #250 Del Skrevet 12. februar 2020 Hvordan går det med deg? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #251 Del Skrevet 13. februar 2020 På 9.2.2020 den 18.55, Lillyvally skrev: Når jeg var i din situasjon med prøving, opplevde jeg også mye symptomer både når jeg var gravid og ikke gravid. Til slutt konkluderte jeg med at for meg er tidlige symptomer på graviditet lik pms symptomer. Og ca en uke etter forventet mens er mitt skikkelige symptom kvalme. Det er sannelig ikke så lett å gå å lete etter symptomer og tegn hele tiden, man blir litt småsprø🤪 om det ikke klaffer denne mnd, prøv å trøste deg med at det virker som om kroppen din er helt back on track syklusmessig, og det er utelukket positivt og lover godt for å bli gravid snart igjen:) stor klem! Hehe ja man blir jo litt småsprø av å kjenne etter symptomer😝 Skal prøve å tenke mye mer positivt neste PP☺️ Tror nok jeg bare trengte å få ut litt underbygde følelser. Er klar for neste runde straks💪🏻😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #252 Del Skrevet 13. februar 2020 På 12.2.2020 den 18.25, Smashy skrev: Hvordan går det med deg? ❤️ Takk som spør @Smashy❤️ Det var en tung søndag som var når jeg spottet! Har nok prøvd å grave ned litt følelser etter aborten. Ønsket ikke å ødelegge julen for andre og prioriterte meg selv sist. Da er det ikke rart at det plutselig bobler over😝 Går det bra med deg?❤️ Må innrømme at jeg håpet litt ekstra på at det klaffet denne mnd for da kunne vi være i samme termingruppe her på KG😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #253 Del Skrevet 13. februar 2020 CD 2 Vært en veldig rar runde med TR denne gangen. Begynte som sagt å spotte på søndag, og har egentlig ikke fått ordentlig full blødning før i dag. Fikk noe blødning i går sånn at jeg måtte ha tampong, setter derfor CD 1 i går☺️ Håper det blir riktig! TR er også veldig rar. Veldig mye koagulert blod, med mye slim🤔 Sorry detaljene her! Ikke noe mens murring vondt, men fryktelig mye vondt i lysken og i blomsten😝 til og med vondt i rumpeballene i går😅 Som sagt, veldig rart! Måtte ta en G test til morgen i dag da jeg nesten ikke trodde på at deg var TR. Den var blendahvit😝 Skal forsøke denne PP å være avslappet og ta ting som det kommer. Prøve å gå tilbake til tankegangen jeg hadde før det klaffet: det går når det går, og kanskje nyte litt prøvingen for man vet aldri.... Kanskje neste graviditet er den første og siste gangen jeg skal være gravid🤷🏻♀️ Brått så ønsker vi bare 1 barn. Spennende tider i 30 årene☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 14. februar 2020 #254 Del Skrevet 14. februar 2020 12 timer siden, Netteflette skrev: Takk som spør @Smashy❤️ Det var en tung søndag som var når jeg spottet! Har nok prøvd å grave ned litt følelser etter aborten. Ønsket ikke å ødelegge julen for andre og prioriterte meg selv sist. Da er det ikke rart at det plutselig bobler over😝 Går det bra med deg?❤️ Må innrømme at jeg håpet litt ekstra på at det klaffet denne mnd for da kunne vi være i samme termingruppe her på KG😁 Skjønner veldig godt at søndagen var tung.. Og det er absolutt ikke rart at det bobler over etter det du har gjennomgått- bare få det ut ❤️ Det kan så absolutt ta tid før man kommer seg skikkelig over det. Jeg har selv grått mine tårer og følt på mange ulike følelser nå og da etter min abort i fjor. Alt bra her ❤️ Sliter med kvalme og trøtthet, men kjenner at det ikke plager meg så veldig mye (det er en fin premie om noen måneder). Bare jeg spiser ofte så holder kvalmen seg borte. Ellers er tannpuss på kveld et mareritt, kaster alltid opp 😅 Jeg hadde også håpet at det klaffet for deg denne mnd, da hadde vi kunne fulgt hverandre tett. Men jeg har en magefølelse på at det kommer til å klaffe for deg raskt-jeg krysser fingrene 🤞 Virker som at syklusen din er sånn noenlunde normal (mtp EL), det er jo veldig positivt ❤️ Jeg heier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #255 Del Skrevet 26. februar 2020 Eggløsning Da er jeg tilbake, hvertfall litt, etter en lang pause her på KG. Kjente igjen at jeg trengte å tenke på noe annet enn prøving, abort og baby. Det har vært litt deilig å bare være meg og konsentrere meg om mine daglige oppgaver❤️ I dag har jeg da eggløsning. CD15 ble det denne gangen, noe også Flo mente😊 Fikk positiv EL test i går. Som andre har sagt til meg så er det jo ganske fint at syklusen min er tilbake til normalen igjen etter MA. Selv om siste TR var veldig rar og lang. Merket at EL var rundt hjørnet i går! Har i dag vært veldig oppblåst, vondt eggstokk på høyre side, vondt i livmor og vondt når jeg setter meg. Klassiske symptomer for meg 😅 Vi fikk lagt inn aksjer ut ifra hva legen min har anbefalt. Det vil si, vi la inn aksjer i går (tirsdag), søndag og fredag. Uansett hvordan denne PP går så vet jeg at vi gjorde alt vi kunne denne gangen, og det føles godt❤️ Magefølelsen er god, men prøver å tenke realistisk. Har drømt meg litt bort og sjekket når jeg eventuelt får termin🙈 20 november er datoen for denne PP! Det som også er deilig er at jeg har klart å legge fra meg den bitterheten ved aborten. Ser flere blir gravide her inne og jeg merker at jeg virkelig unner dem dette!❤️ Ble glad på andres vegne tidligere og, men satt ofte igjen trist og tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #256 Del Skrevet 26. februar 2020 Må bare legge ved bilde av EL testen☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 29. februar 2020 Forfatter #257 Del Skrevet 29. februar 2020 3 DPO Denne uken har av en eller annen grunn vært preget av mye uro i kroppen/stress. Det er akkurat som om jeg ikke klarer å slappe av, men har egentlig ingen grunn til det. Med dette tenker jeg at kroppen ikke vil være mottakelig for graviditet, og da stresser jeg jo mer😞 Skikkelig ond sirkel! Har hatt EL symptomer de siste dagene, vært oppblåst og små stikk i eggstokken (høyre). Og mye vann i kroppen🙈 Nytt symptom på EL denne PP var ømme brystvorter! Det har jeg aldri hatt før😅 Klarte å komme borti den ene i går, med negl, og da kom det en del banneord! Håper jeg kan klare å nyte helgen uten stress😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 3. mars 2020 Forfatter #258 Del Skrevet 3. mars 2020 6 DPO Følte jeg hadde en del symptomer 4 og 5 DPO. Gikk på ellipsemaskinen på søndag og etter kort tid så fikk jeg støl lignende smerte rett på innsiden av venstre hofte. Og det ga seg aldri under økte heller. Var ikke vanlig hold for det vet jeg hvordan føles😊 Hadde den samme stølheten på samme sted i går og. Veldig rart! Men erfaringsmessig så har mye symptomer vært symptomer på TR 🤔 Har mye mindre symptomer i dag, bare litt stikk i puppen et par ganger, litt sure oppstøt, litt lyske vondt og litt vondt i symfysen. Har virkelig ikke klart å slappe av noe de siste dagene, bare stresser og er tung i brystet. Med så mye stress så er jeg ganske sikker på at kroppen ikke er klar for å bli gravid. Prøver å slå meg til ro over at det mest sannsynlig ikke går denne gangen. Vet ikke om jeg skal tro på de som sier "etter en abort så blir du fort gravid igjen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #259 Del Skrevet 5. mars 2020 8 DPO Var litt tett i nesen i går, og bittelitt i dag. Men i dag føler jeg nesten ingen symptomer. Gjør bittelitt vondt i puppene når jeg trykker innover, men har trent mye bryst denne uken så mulig det er derfor😎 Får vente i spenning til lørdag for da er jeg 10 DPO og da kommer ofte den berømte spottingen🙈 Om den ikke dukker opp på morgenen så tar jeg en test for å sjekke da jeg skal bort og kanskje drikke litt vin😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 7. mars 2020 Forfatter #260 Del Skrevet 7. mars 2020 (endret) 10 DPO Ingen spotting enda i dag, veldig spennende greier!!😁🙈 kom litt rosa blod når jeg gjorde nr 2 tidligere i dag. Noe som kunne skje når jeg var gravid sist fordi jeg er litt følsom der nede. Ingen blod etter dobesøket. Spottingen pleier alltid å være brun, så føler ikke at det var spotting i dag tidlig. Tok test i dag tidlig, den var negativ. Om jeg ikke spotter i morgen tidlig så tar jeg ny test☺️👍🏻 Hatt noe symptomer i dag, litt press på magen der livmoren er. Litt småstikk på venstre side av magen og litt nål følelsene lignende stikk i puppene. Jo, og tett litt blodig i nesen. Endret 7. mars 2020 av Netteflette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå