Gå til innhold

Ser bare på at andre lever livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Rumle skrev:

Håper julen blir bedre enn du frykter :hug:

Du må gjerne sende meg en PM om dagene blir veldig lange og du har lyst å mase litt om stort og smått 🙂

Takk for omtanken ❤ Setter ufattelig stor pris på det. 

Prøver bare så godt jeg kan å få tiden til å gå. Ser alt annet enn julefilmer og juleprogrammer. Prøver bare å forholde meg til dagen som det er en tirsdag hvor jeg har fri. Er ganske tøft, men prøver å komme meg gjennom det 😔 

Tusen, tusen takk for tilbudet 🙂 Det hjelper på å vite at noen er der. 

Ts 

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og får så vondt av å lese det du skriver TS. Har det veldig likt som deg hvis det er en aldri så liten trøst. På denne tiden av året kan ikke januar komme raskt nok. Da blir det heldigvis litt mer hverdag - som i hvert fall er det jeg foretrekker. Holder deg virtuelt i hånda TS, så vi i første omgang kan komme oss gjennom jula uten altfor mange tårer :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som heter Richard Bach sa at det motsatte av ensomhet ikke er fellesskap, men intimitet. Det hjelper ikke hvor mange overfladiske bekjentskaper man har hvis man mangler den eller de som skal være aller nærmest og som man dele tankene med. Jeg er heldig og har noen jeg stoler på og kan betro meg til når jeg trenger det mest. Jeg håper inderlig at dere som har det tungt også finner noen. 

Det er en ting jeg har lært, når man er langt nede er det vanskelig å tro at man kommer opp igjen. Veien virker ufattelig tung. Så lenge man velger å gå den skjer det likevel noe, litt etter hvert kommer man ut av dalen man er i uansett hvor dyp den er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2019 den 16.06, Nevian skrev:

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og får så vondt av å lese det du skriver TS. Har det veldig likt som deg hvis det er en aldri så liten trøst. På denne tiden av året kan ikke januar komme raskt nok. Da blir det heldigvis litt mer hverdag - som i hvert fall er det jeg foretrekker. Holder deg virtuelt i hånda TS, så vi i første omgang kan komme oss gjennom jula uten altfor mange tårer :klem:

Tusen takk for støtten ❤ 

Jeg får vondt i hjertet når jeg leser at både du og flere kan relatere dere til min situasjon. Ønsker virkelig ikke at andre skal ha det slik. 

Dette er en kjempe tung tid på året for meg, hvert år. Det har vært noen tunge dager nå, og har vel prøvd å tenke på dette mest som vanlige fridager. Har blitt noen tårer innimellom, det må jeg innrømme. Håper det har gått greit med deg disse dagene. 

Sender deg en klem. 

Ts 

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De neste dagene gleder jeg meg til VM i hurtigsjakk på NRK. Når den koselige gjengen er i studio hjelper det faktisk litt på humøret å bare ha dem som selskap - uansett om en er sjakk-interessert eller ikke. Dessuten er det langvarig, så jeg får tankene over på noe annet en god stund. Det hjelper i hvert fall litt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nevian skrev:

De neste dagene gleder jeg meg til VM i hurtigsjakk på NRK. Når den koselige gjengen er i studio hjelper det faktisk litt på humøret å bare ha dem som selskap - uansett om en er sjakk-interessert eller ikke. Dessuten er det langvarig, så jeg får tankene over på noe annet en god stund. Det hjelper i hvert fall litt for meg.

Jeg og! Men! Skulle ønske Line var med :sukk:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av tingene du skriver kunne jeg ha skrevet selv. Jeg er på en annen plass i livet (jeg har en bit til på plass), men følelsene og tankene er de samme likevel. 
 

Skulle ønske jeg kunne bli kjent med deg ts. 

Anonymkode: a7af9...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nevian skrev:

Rolf er da like koselig vel?

Jo, men det er ikke det samme! 😊

Men, skal jo se uansett :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 🙂

Takk for alle svar og omtanke ❤ Det har blitt noen tøffe dager... Har sett litt sjakk her også, samt alle programmer som ikke handler om jul. Synes også det er koselig med sjakk sendingene, man får nesten litt inntrykk av å ha selskap hjemme. 

Ble invitert på date, så var ute en tur i går. Litt usikker på hva jeg tenker / føler og litt vanskelig å lese han føler jeg 😞 Men, jeg prøver hvert fall.

Er vanskelig å ikke la alle følelsene av tomhet ta overhånd, men prøver så godt jeg kan for at det ikke skal skje.

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere 🙂

Takk for alle svar og omtanke ❤ Det har blitt noen tøffe dager... Har sett litt sjakk her også, samt alle programmer som ikke handler om jul. Synes også det er koselig med sjakk sendingene, man får nesten litt inntrykk av å ha selskap hjemme. 

Ble invitert på date, så var ute en tur i går. Litt usikker på hva jeg tenker / føler og litt vanskelig å lese han føler jeg 😞 Men, jeg prøver hvert fall.

Er vanskelig å ikke la alle følelsene av tomhet ta overhånd, men prøver så godt jeg kan for at det ikke skal skje.

Anonymkode: 0ee60...ecc

Så spennende! :jepp: Kjempebra at du prøver!

Det er kjempevanskelig, vi må bare ta en dag om gangen ❤

Har du kommet noe nærmere en avgjørelse om hund? :)

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rumle skrev:

Så spennende! :jepp: Kjempebra at du prøver!

Det er kjempevanskelig, vi må bare ta en dag om gangen ❤

Har du kommet noe nærmere en avgjørelse om hund? :)

  

Takk ❤ 

Ja, jeg prøver så godt jeg kan. Har jo lyst at situasjonen min skal bli bedre, så jeg må jo bare fortsette å prøve. Hadde en veldig fin kveld og har dialog enda. Om ingenting annet så hjalp det veldig å ha litt selskap og noen å snakke med. Det har blitt en stund siden det (utenom jobb da). 

Du har helt rett i at vi må bare ta en dag om gangen ❤ Den tomheten kan lett bli altoppslukende, så har prøvd å distrahere meg selv fra mine egne tanker. Er vanskelig, det må jeg innrømme. 

Jeg har tenkt på en spesifikk rase og følger med på finn.no nå ifht når oppdrettere har valper. Ser noen i nærheten la ut i dag at de får valper i uke 3. Tenkte jeg skulle kontakte henne rett over nyttår.

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
På 6.7.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Sitter stort sett alene. På jobb og eller ute sitter jeg bare å ser på at andre lever livet. Finner noen å være sammen med, flytter sammen, gifter seg og får familie. Har noen å dele hverdagen med, støtte og noen som er glad i dem. 

Jeg er bare alene. Har ingen. Har prøvd og prøvd, men har gitt opp. Fortjener ikke mer jeg 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

Ingen mennesker er noen gang helt alene, finn sjelefred med deg selv og du vill aldri være ensom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤ 

Ja, jeg prøver så godt jeg kan. Har jo lyst at situasjonen min skal bli bedre, så jeg må jo bare fortsette å prøve. Hadde en veldig fin kveld og har dialog enda. Om ingenting annet så hjalp det veldig å ha litt selskap og noen å snakke med. Det har blitt en stund siden det (utenom jobb da). 

Du har helt rett i at vi må bare ta en dag om gangen ❤ Den tomheten kan lett bli altoppslukende, så har prøvd å distrahere meg selv fra mine egne tanker. Er vanskelig, det må jeg innrømme. 

Jeg har tenkt på en spesifikk rase og følger med på finn.no nå ifht når oppdrettere har valper. Ser noen i nærheten la ut i dag at de får valper i uke 3. Tenkte jeg skulle kontakte henne rett over nyttår.

Anonymkode: 0ee60...ecc

Synes du er skikkelig tøff som hiver deg ut i det! :jepp: 

Veldig spennende med ny valp, kjenner jeg begynner jo nesten å glede meg selv her! 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rumle skrev:

Synes du er skikkelig tøff som hiver deg ut i det! :jepp: 

Veldig spennende med ny valp, kjenner jeg begynner jo nesten å glede meg selv her! 😅

 

Takk ❤ Det er veldig tungt å gjentatte ganger måtte begynne å date nye pga at det ikke fungerer med de jeg har møtt. Det er både tøft og tungt, og noe som går ganske innpå meg da jeg, pga blant annet dette, ikke føler meg god nok. Jeg får nå bare fortsette å prøve til jeg finner noen som er glad i meg for den jeg er 😢 

Ja, hadde vært spennende å fått selskap av en liten valp. Ville trolig hjulpet godt på ensomhets følelsen. 

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rumle skrev:

Forstår deg mer enn jeg klarer å sette ord på akkurat nå ❤

Sender deg en klem ❤

Gjør vondt å vite at det er andre der ute som har lignende / tilsvarende situasjon som meg 😢 Unner virkelig ingen å ha det slik. 

Funnet ski på TV her nå og blir sjakk utover ettermiddagen. 

Anonymkode: 0ee60...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender deg en klem ❤

Gjør vondt å vite at det er andre der ute som har lignende / tilsvarende situasjon som meg 😢 Unner virkelig ingen å ha det slik. 

Funnet ski på TV her nå og blir sjakk utover ettermiddagen. 

Anonymkode: 0ee60...ecc

Kos deg 🙂

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...