Annie Skrevet 26. september 2006 #1181 Del Skrevet 26. september 2006 Du ække god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1182 Del Skrevet 26. september 2006 Har ikke tid til å følge med på dere kuppmakere, skjønner dere Jeg er på JOBB, må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 26. september 2006 #1183 Del Skrevet 26. september 2006 Åhhhh jobb? Prioriteres det da? He, he vi hadde det litt gøy i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1184 Del Skrevet 27. september 2006 Jobb må nok prioriteres ja. Nå har jeg nettopp hatt en lettere irritert mann på telefonen for at jeg er litt på etterskudd med noe arbeide (det skulle vært gjort et par ganger i uka, men ble ikke gjort forrige uke i alle fall Skammer meg for det selvsagt, men jeg rakk det bare ikke) Og dessuten fått kjeft av kolleger for at jeg ikke prioriterre å rydde kontoret/arkivere papirer. Som jeg altså har planer om å få gjort i dag, så snart jeg har fått lastet denne rapporten som han i telefonen maset om. På samme måte hadde jeg EKSAKT samme plan i går da. Og mandag. Men det kom bare så mange ting i veien. Så jeg rakk hverken det ene eller det andre, ble opptatt med andre ting. så jobb må nok dessverre bare prioriteres, for kjeft for to ulike oppgaver som må prioriteres NÅ (og umulig kan gjøres samtidig, og begge egentlig tar nesten en hel arbeidsdag...) før klokka er ni på morgenkvisten er egentlig litt mer enn hva jeg makter. Det hjelper ikke akkurat på humøret og innsatsviljen (Jeg jobber nok mer effektivt om jeg er i godt humør, når jeg depper er det lett å falle i tanker og derved jobbe senere, eller som nå trøste meg med et innlegg på KG mens rapporten jobber, i stedet for å rydde mens den jobber, som jeg sikkert burde) å få høre at alle kommenterer rotet, at jeg MÅ ta emg sammen å gjøre det, og deretter få en hissig mann på telefonen om rapporter. Ja, jeg har dårlig samvittighet for at det ikke er gjort allerede på mandag som planen min var. Men det er ikke gøy å få høre det av den grunn. Jeg VET at det burde vært gjort. Men jeg rakk det ikke, for jeg måtte gjøre noe annet Jaja, tilbake til arbeidet. Om dere kupper dagboka i dag, så merker jeg det nok ikke på noen timer, for jeg har ikke samvittighet til å titte innom her nå, jeg må rydde papirer i pustepausene mine i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2006 #1185 Del Skrevet 27. september 2006 Jobber du og mannen sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 27. september 2006 Fy meg, tenk å stikke inn hodet her mens jeg lovet å la være: Men nei, jeg og min kjære jobber ikke sammen, men den mannen på telefonen, som er en mann jeg ikke kjenner, jobber ikke direkte sammen med meg, men i samme organisasjon og vi er sånnsett indirekte avhengig av hverandres arbeide. (dvs, jeg indirekte av ham, han litt mer direkte av meg, siden jeg jobber i sentraladministrajsonen, som de ute er avhengige av) Jeg ble usikker på hvilken mann du mente, så jeg svarte på begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2006 #1187 Del Skrevet 27. september 2006 OK! Trodde du mente at den lettere irriterte mannen var mannen din jeg skjønner du. Lover å ikke plage deg mer på noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2006 #1188 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 29. september 2006 Snart helg! Og den mannen som er min, han har lovet å bli med meg hjem i dag, og det allerede på fire-toget! Ettersom han stadig vekk har komemt hjem ved midtnatt denne uka, og flere dager forrige uke også, så skal det bli en STOR GLEDE! Også er det store horhåpninger om at vi kan få internett hjemme i dag! Dersom alle dingsebomsene fungerer da, og tlenor har kobla opp linja slik de lovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2006 #1190 Del Skrevet 29. september 2006 *krysse for at Malama og Malama-forloveden kjem seg på nett i helga* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. september 2006 #1191 Del Skrevet 29. september 2006 Håper du får nettkjenning i dag, da. GOd helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1192 Del Skrevet 29. september 2006 Bare en time til helg! Wee! Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1193 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg sitter i sofaen min. På stua mi. Og skriver dette. Vel og merke er det enn så lenge bare min elskedes laptop som har nett-tilgang, og den får jeg bare allernådigst låne nå fordi han sitter oppe og slapper av med et fotballspill, når han skal jobbe får jo han førstepri på pc'n. Men vi har fått internett hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. september 2006 #1194 Del Skrevet 29. september 2006 Gratulerer med nett hjemme, og lykke til med bryllupsplanlegging! Har ikke fått det med meg før nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2006 #1195 Del Skrevet 29. september 2006 Hurra for internett heime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. september 2006 #1196 Del Skrevet 30. september 2006 Grattis med internett hjemme! Nå forventer jeg masse oppdateringer i bryllupsdagboken din! (og her inne selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. september 2006 #1197 Del Skrevet 30. september 2006 Gratulerer med nettkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1198 Del Skrevet 30. september 2006 Jepp, nå blir det massiv oppdatering fremover, for nå har jeg fått "min pc" på nett også! Slik at jeg altså kan surfe på nett samtidig emd at han jobber på laptop'en. Vel og merke sitter jeg i en annen etasje, ikke i stua, kan ikke se tv'n, sik jeg var vant til, men dette blir bra uansett Det re åpent ned til stua fra her jeg sitter, trapp mellom, men altså ingen dører eller noe, så jeg HØRER tv'n, og kan snakke med min kjære. Wee, jeg er på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. september 2006 #1199 Del Skrevet 30. september 2006 Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 30. september 2006 Dette er toppers, nå skal det bli kjolesurfing (vel, og kjolejakt i butikker når det måtte passe Linn3c) og oppdateringer både her ogder. Vel.. det tema hører vel hjemme i den andre dagboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå