Bettie Skrevet 25. september 2005 #441 Del Skrevet 25. september 2005 Det er jo fint at dere bare er på tittestadiet. Nå vet dere litt mer om hva dere ikke vil ha om ikke annet. Jeg er enig med deg i prioriteringene - flotte bad er ok det - dersom resten av løsningene er praktiske. Ha en fortsatt god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. september 2005 #442 Del Skrevet 25. september 2005 Høres jo ut som fyren ikke er interesert i å selge... Vi ryddet og vasket som vi aldri hadde gjort før når vi hadde visning vi... (Vel - det ble vel ryddet ennå mer når fotografen var der og tok bilder til prospektet. Hun kastet ut møbler etc fordi at de ikke passet inn med resten av det vi har etc. Kjenner nesten ikke igjen leiligheten når vi ser på de bildene!) Vi får lekeplass rett utenfor når vi flytter nå, men ser på det som en positiv ting da vi sikkert skal ha barn selv om ikke så alt for lenge. Da er det greit å ha muligheten til å se barna når de er ute og leker (hmm, kanskje litt langt fram i tid at barna er ute og leker på egen hånd - men må jo planlegge ) Håper du får en fin søndag! Er kanskje fotballkamp til deg? Fant ut at det var Rosenborgkamp når jeg kjørte meg en tur jeg nå, totalt trafikkkaos rundt Lerkendal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. september 2005 Forfatter #443 Del Skrevet 25. september 2005 Joda, jeg anser ikke de lekeplassen som noen stor ulempe altså (men vi har ikke planer om å bo der vi nå flytter i så VELDIG mange år, kanskje 5? I så fall.. vi har jo ikke begynt å prøve å lage barn enda, de skal jo først være i magen, så være baby, innen de ville være klar til å bruke lekeplassen skulle vi vel flytta tenker jeg. Derfor synes jeg ikke den vr et stort pluss, selv om den ikke var et stort minus heller, jeg er ganske nøytral til den egentlig. Jeg synes også at det var merkeig oppfrøsel for et salg. Greit nok at det re en enslig ung mann i 20-åra som bor der, men.. hallo, en runde med en mopp som gjerner sagflis i alle fall (ikke helt ferdig med lister og sånn, det er grit nok, det kommer på plass, men kan jo ta bort sagmugget før visning?) og tømme askebegeret, tørke av kjøkkenbenken og ta klesvasken ut av vaskemaskin synes jeg hørtes litt ut som minimum... Jeg anser det som vanlgå vaske før visnin, så akkurat det der overrasket meg! Uansett er det kjekt å titte, og vendig fint at det på ingen måte haster, så vi har god tid til å finne noe vi liker, ikke ta noe vi ikke faller helt for fordi det haster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. september 2005 #444 Del Skrevet 26. september 2005 Det var en rar oppførsel, ja. De som vil selge prøver jo å få leiligheten til å se best mulig ut, og ikke som du beskriver det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. september 2005 #445 Del Skrevet 29. september 2005 Hei hei! Lenge siden du har oppdatert her, håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 29. september 2005 Ja, det er visst ei studn siden jeg har oppdatert, det har vært så mye annet. Vi har det bra, det har bar vært litt travelt. Lange dager på jobb, og en del å gjøre hjemme også. Livet går sin vante gang. Mormor er dårlig, "som vanlig". Hun har vann i bena og vann i lungene, begge deler som følge av at hun har "hjertesvikt". Det betyr ikke at hjertet ikke slår, bre at det slår så sakte at det klarer ikke gjøre alt det kroppen skal, og derved får hun vann i kroppen. Det går somregel ENTEN i lungene ELLER i bena, litt ettersom hvilken del av hjertet som svikter mest, men nå har hun fått det begge steder. Hun gikk opp 3 kilo vann på en dag eller noe sånn. Men, jeg har ikke hørt noe mer, så jeg antar det betyr at det bedrer seg da (siste jeg hørte vr i alle fall at det bedret seg, men det var på mandag. Merkelig at mamma ikke har ringt på et par dager, tror jeg skal ringe henne i kveld) Kommende helg er den siste "frihelga" på ei stund, for så begynner Branncup. Også håper jeg at vi får dradd en tur til sunnmøre etter det, henta bilen og besøkt besteforeldre. Det ville gjort godt, det er så lenge til jul... Nå får jeg jobbe videre, det er bare en halvtime til de tar ned økonomisystemet på jobb, og da blir det nede ut uka så jeg må få unna mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. september 2005 #447 Del Skrevet 29. september 2005 Tror vi bruker samme system jeg Men jeg bruker det ganske lite nå, så merker ikke så mye til at det blir nede noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 29. september 2005 Hmm... gjør vi det? Kanskje det ja... *forske litt på dette* Uansett, jeg har mye annet å gjøre jeg også, så jeg klarer meg fint uten systemet, egentli. Da får jeg tid til å prioritere en del jeg ikke har rukket i det siste. Aller først: en telefon til tollvesenet og be dem være snill... hmm... går det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. september 2005 #449 Del Skrevet 29. september 2005 Det ene økonomisystemet her iallfall nede fra idag kl 12 og ut helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2005 Forfatter #450 Del Skrevet 29. september 2005 Virker litt for tilfeldig det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. september 2005 #451 Del Skrevet 29. september 2005 Stemmer det at du og mannen er ganske opptatt under Brann-Cup med ulike funksjonæroppgaver? Slike cuper er morsomme, men slitsomme. Du får nyte frihelgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2005 Forfatter #452 Del Skrevet 29. september 2005 Det er visst ikke neste helg det begynner likevl, det er ikke før helga etterpå. Vi er nok komplett opptatt de tre helgene ja. I alle fall han, som har ansvar for kampoppsettet. Jeg bare er frivillig funksjonær siden jeg likevel ikke ser noe til ham i om jeg er hjemme.... Det er jo gøy, men slitsomt. I alle fall når man kommer til sise helga. da er det finaler... og jeg er SLITEN, så da hender det at jeg holder meg hjemme, særlig siste søndagen, da er det kke såååå mang kamper, og jeg er lei.... JEg har somregel ikke noen funksjonær vakter, bare hjelper til på "hovedkontoret" siden jeg likevl er der. Deler ut medaljer og diplomer, tar mot lagregistreringer, svarer på hvem spiller hvor, registrerer resultater og sånn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2005 #453 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har vært håndballmor i mange år, så jeg vet litt om hva det vil si å være funskjonær under cuper. "Frivillig" så klart. Godt det er en stund til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #454 Del Skrevet 2. oktober 2005 Merkelig nok gjør jeg altså dette rett og slett helt uten at jeg har barn i det hele tatt, hverken som spiller i en deltakerklubb eller arrangørklubb. Foreldrene i arrangørklubben (Brann, da snakker jeg selvsagt om de UNGE spillerene, i Brann barefotball, ikke akkurat foreldrene til a-lagsspillerene...) deltar i kiosk-drift, men funksjonærer henter de rett og slett fra supportermiljøet, altså for de VOKSNE Brann-spillerene (da deyngre ikke h så innmari mange supportre ) Og jeg... jeg er altså dradd inn i dette via min samboer. Men det fungerer grit, det er jo koselig på et vis også da, tross alt. For min del kunne det gjerne begynt nrstr helg, så ble vi ferdig med det. Det er uansett tre helger i oktober, hvert år. Slitsomt, men kjekt. Årsaken til at jeg vilbli ferdig md det er det at vi skal reise, forhåpentligvis, til sunnmøre helga etter at cupen er over. som hånballmor eller fotballmor (eller far for den del) får man nok erfaring med litt av hvert ja. Så dette anser jeg sånnsett bare som "øvelse" til den tid. Med en far som min samboer er det stor fare for fotballunger. Men med en mor som meg... så er det jo relativt sannsynlig med unger som er redd ballen også da... Det vil tida vise. Enda en del år til noe slikt blir aktuelt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2005 #455 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så flink og grei du er som er med som frivillig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #456 Del Skrevet 2. oktober 2005 Alternativet eå være helt alene hjemme i tre helger, og ikke se min kjære i det hele tatt... Siden min mormor har en egen evne til å havne på sykehuset disse helgene (har gjort det to tidligere år...) så er det ikke noe kjekt å gå alene hjemme og vente, og vente på telefon, det er bedre å være der det skjer noe, og siden je er på "hovedkontoret" (med andre ord på stadion, innendørs) og er frivillig utenom de oppsatte frivillige vaktene, sånn å si (for det meste jeg har hatt vakter også, også på en annen stadion) så er det greit å trekke seg unna når jeg behøver det, og går selvsagt med mobilen i lomma til enhver tid. Men jeg håper hun holder seg ute denne gangen da. Siden hun er meget dårlig for tida, og det sånnsett ikke er sikkert at jeg noen gang ser henne igjen, så føler jeg meg ikke trygg på at hun ikke må på sykehuset. Det vurderes tross alt hver gang hun er hos legen (minst en gang i uka virker det som) og noen ganger hjemme også er det jo nesten s hun må på legevakta, men gjør det ikke fordi hun vet at de da legger henne inn.... Time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2005 #457 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, då skjønar eg jo at du stiller. Hadde gjort det same om min var like interessert som din er Håpar mormora di held seg stabil til du får treffa henne igjen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, min er litt ekstrem da, han har tross alt jobba med BrannCup siden Mars eller noe sånn han.... Han BOR på stadion disse tre helgene. Han har ikke noe valg, han rett og slett må være tilgjengelig. (Men han er rett og slett ansatt for det der da) Jeg håper mormor blir bedre jeg, før jeg får se henne, og at hun lever til jeg kommer oppover forhåpentligvis i norvember, og deretter til jul. Så svakt som hjertet hennes er nå får hun vann i både lunger og ben, og sliter selvsagt masse. Jeg håper hun blir bedre snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2005 #459 Del Skrevet 3. oktober 2005 Betre, ja - sjølvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #460 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg ønsker nemlig ikke "stabil" i denne situasjonen. Hun er relativt stabil. Bare at hun er "stabilt veldig dårlig" og det er ikke så veldig gøy... Men, jeg har ikke hørt fra mamma i helga, så da er hun neppe blitt dårligere i alle fall... Jaja, nå er det solformørkelse. Men får jeg se den? Ikke det nei, for det er så masse skyer! (Ikke har jeg sånne solformørkelsesbriller heller da, så jeg ser dn bare på nett jeg, med webcamera fra plasser der det ikke er så mange skyer som her...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå