Gjest Dallandra Skrevet 28. oktober 2006 #1421 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei Malama, det FLYopplegget ditt for jobben høres kjempebra ut, og du høres ut som ei HELT anna jente nå enn da jeg begynte å frekventere i dagboken din for det som kjennes ut som noen uker siden, men som sikkert egentlig er måneder. Og nå titter sola fram over åskammen her, og jeg kjenner at jeg blir glad! :icon_razz: Ha ei nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1422 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, kan jeg spørre "hvordan da, forskjellig?" For jeg føler meg slett ikke annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. oktober 2006 #1423 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg synes du virker mer positiv og fornøyd med livet. Men det er kanskje fordi jeg startet med de laaaaaaaaaaaaange innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. oktober 2006 #1424 Del Skrevet 29. oktober 2006 Håper du har hatt en god frihelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1425 Del Skrevet 29. oktober 2006 Akkurat tilbake fra Stadion, hvor vi så Brann ta sølv. Sølv som smaker av nederlag, men likefult, de fikk da sølvmedaljer utdelt, etter å ha vunnet kampen i dag. siste hjemmekamp. Og du fader som jeg frøs. Tok på meg vintersko, men tente ikke på regnbukse før det var for sent. På vår side av fjellet var det tåke. P å andre sida pissregna det. Innen vi var kommet til stadion, var buksa mi så klissvåt forran at de ikke kunne vørt våtere om noen hadde spylt meg med en vannslange. Goretex er gode sko det, men de kunne nok trengt en rudne impregnering. Hovedproblemet var likevl det at jeg var så våt i buksa, og det rant nedover leggene, og jepp, våååååte sko på innsida, iskaldt. Låra mine har "forstkade" fortsatt. Buksa var nesten tørr da kampen var over, og all den varmen som måtte til for å fordampe det vannet har den altså tatt fra mine ben. I tillegg smerten under bena, så stor at jeg ikke klarte sette nedi hælen på ganske lang tid, og gikk på tå. Klarte det da tilslutt, og friksjonen nedi skoa da jeg gikk fikk opp varmen, så jeg slutta etterhvert å hakke tenner og riste ukontrollert. Og nå, nå skal jeg krabbe til sengs og håpe at jeg i løpet av natta blir så varm igjen at smerten i hoftene gir seg. Dt "brenner" på en måte is der (for lommene på buksa... de tørket aldri, iskalde lå de der og presset mot hofte/lyske) Men, det går nok over, det gjør alltid det. Men det begynner å demre hvorfor min bedre halvdel lurer på et "sesongjort" hos Canal Digital i stedet for et sesongkort på stadion neste år... Jaja, det finne vi nok ut av. Akkurat nå skal jeg finne senga. Helga ahr vært fin, sovet ut, slappet av, rydda litt (men byurde nok rydda mer. Har nå nesten to uker før det første besøket, og deretter 5 dager til det neste. Men NESTE helg er det fullt kjør på stadion fredag, lørdag og søndag, så dt blir bare ettermiddagene etter jobb da å finne igjen dette gjesterommet på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2006 #1426 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du bare beviste for meg at folballsupportere er gale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1427 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe. Det har ikke så mye med fotball å gjøre det der da. Vel, jo det var for å se fotball at jeg var der, men jeg har nok gjort tilsvarende før jeg satte min fot på en fotballstadion for første gang også. Det er vel mer min litt begrensede hjernekapasitet, som ikke klarer å få inn dette med å tenke på regnbukse bestandig... Men, underenes tid er ikke over, jeg hadde IKKE feber da jeg våkna (jeg tar jo morgentempen hver dag, da jeg bruker ladycomp som prevensjon), jeg har ikke vondt i halsen, jeg hoster ikke, nesen renner ikke, jeg har rett og slett ikke blitt forkjøla! Men igjen, min begrensende hjernekapasitet klarte ikke å komme på detaljen om å stappe skotørkevarmluftblåsesak ned i skoene i natt, så de er fortsatt ikke tørre da. Derfor ble det tynne sko i dag også, og det ER egentlig høst nok til at det er på tide med varme sko nå, så jeg frøs på bena da jeg kom på jobb idag, og våte var sokkene også (mine "sommersko" er ikke vanntette, og jeg måtte gå et stykke fra bilversktdet til buss-stoppet) Jeg må på ett eller annet vis komme meg til bilverkstedet igjen etter jobb i dag, ofr jeg forventer at de klarerå fikse bilen i løpet av dagn. Og da, da kan jeg kjøre bil med vifte, bil som spyr ut varm luft inni seg Wee (det blir nemlig KALDT i en bil når vifta ikke blåser ut luft. Og sikten blir begrederlig, grunnet dugg) I tillegg skal vi ordne en 75-årsgave, en liten babygave, og piggdekkoblat. Men du skjønner.... min elskede er mer supporter enn meg. Og han ser jo fordelene med sesongkort hos Canal Digital, så det er nok mer MEG som er gal, og det har lite med fotball å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. oktober 2006 #1428 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men hvem skal du heie på neste år da, nå som Ålesund rykker opp....? Lykke til med musikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1429 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke noe problem, det har jeg gjort før (det er ikke første gangen de rykker opp...) Jeg er Brannsupporter. I alle andre kamper som Aalesund spiller, så holder jeg med AAfk. I akkurat de to kampene da de spiller mot hverandre, så har jeg pleid å si at jeg heier på uavgjort, men oppdaget når alt kom til alt at jeg er og blir Brannsupporter. Selv om jeg ikke sørger like dypt som ellers om det BLIR uavgjort (eller det som verre er, tap...) Men, jeg er Brannsupporter. Jeg er Ålesundsjente. Og jeg er Brannsupporter. Og der er ingen sammenheng mellom disse, og ingen motsetninger. Det er bare to, uavhengige faktum. Som ikke lar seg rokke ved. Jeg er og blir Ålesundsjente, uansett hvor lenge jeg bor i Bergen (eller andre steder for den del). Og jeg er og blir Brannsupporter. Jeg har holdt med Brann siden jeg var lita jente, men "supporter" er det nok i de sneere år jeg har blitt da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1430 Del Skrevet 30. oktober 2006 Usj, sist vi hadde bilen på verksted ble det BILLIGERE enn vi hadde regna med (for det var ikke hele bensintanken som var problemet, måtte bare bytte lokk) men denne gangen var det verre. Vi leverte den inn fordi VIFTA ikke fungerer. Nå ringte dama og sa at det er SIKRINGSBOKSEN (til alt det elektriske (?) Vi får da radioen, sigarett-tenneren og lyset inni bilen til å funke, kun vifta som ikke funker...) Men i alle fall, denne delen får de i morgen, så... da er vi billøse til i morgen. Og satser på at ikke vinterkulden kommer sånn helt med det første, for vi har sommerdekk på bilen (planen var jo rett og slett å følge med på temperaturene, og når det ble nattefrost, bytte dekk på bilen (og la den stå den dagen det oppsto dersom vi ikke allerede hadde byttet dekk) Men det skal nok ikke være det helt store problemet i morgen ettermiddag tenker jeg (men så tenker jeg også at vi skal bytte på den snart! Piggdekkoblat er bestilt og betalt) Bra at jeg ikke allerede hadde gått da (avtalen var at de skulle ha den ferdig til klokken fire, så jeg hadde planer om å dra herfra før tre, og satt derfor og veeeeentet på telefonen, for jeg ville ikke gå før de ringte, i tilfelle... Og jepp, da må vi altså vente til i morgen. (de KUNNE skru den sammen igjen så vi fikk den i dag, men da måtte de demontere den igjen i morgen. (og jeg vet jo at de tar seg godt betalt for arbeide...) Vi klarer oss uten bil en dag. Det er ikke så mye vi skulle kjørt. Vi må gå OPP fra togstasjonen i dag, og vi må gå NED til togstasjonen i morgen tidelig. Shoppingen vi skal ha for oss i dag tar vi i sentrum før vi toger hjem (og lar være å kjøpe tunge ting...) Min kjære, som IKKE klaget over å fryse (men han var like våt på bena han som meg, forskjellen er bare at han bukser ikke er like trange, så han hadde ikke bukser som satt limt til lårene da) sier at han ikke er helt i form, og derfor vil han gjerne gå fra jobb klokka tre. Og det er bare 20 minutter til, så vips, snart er dagen over. Deilig, for selv om jeg ikke er blitt SYK, så er jeg... ikke helt motivert for en aktiv, lang arberidsdag. Så nå setter jeg igang "før jeg går hjem"-runtinen min på jobb, tar oppvasken, rydder min "shiny sink" som er oppå datamaskinen (jeg har maskin som ligger, sånn som de fjorde i gamle dager, ved siden av skjermen, og der legger jeg lett "viktige papirer, sånn enn så lenge..." og det er et fint utangspunkt som "shiny sink" synes jeg. Kaster/arkiverer noen papirer, helst en "27 fling", og deretter går jeg og møter min kjære for litt gaveshopping. Dumt at jeg ikke tørka de skoa i går, så hadde jeg hatt varme sko å gå hjem fra toget i, i stedet for disse tynne skoene som jeg har på meg i dag (men jeg hadde da ikke beregnet å GÅ spesielt mye) Men, det ordner seg nok. Et varmt bad når jeg kommer hjem, kanskje? Eller skoshopping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. oktober 2006 #1431 Del Skrevet 30. oktober 2006 Syns det der var et godt argument for skoshopping jeg! Flink jente som rydder pulten før du går fra jobb, det blir kun gjort i sjeldne tilfeller på fredager til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. oktober 2006 #1432 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei vennen! Innom med ein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1433 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg rydder ikke HELE pulten da, jeg rydder bare LITT på den, fordi den ser ut som et kaos, og jeg rydder LITT hver dag før jeg går hjem, slik at den sakte men sikekrt skal bli ryddigere Så kjekt å se deg her, Linn3c. Nå skal jeg lage middag, vi skal ha biff vi, som min kjære mente vi skulle ha for å feire den lille skjønningen deres! Og jeg har shoppa en liten pakke til ham også, så en dag skal vi nok komme på besøk og hilse på... Skoshopping ble det derimot ikke, jeg fant et par andre sko på jobb som er "litt mer vanntette", og det gikk bra å gå hjem i dem. Og skoene fra i går står nå og blir tørre til i morgen. Jeg får gå og se til maten... Eller, kokken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1434 Del Skrevet 31. oktober 2006 Klok av skade, jeg hadde varme, tørre sko, regnbukse og regnjakke, og til tross for en halvtimes tur i "av-og-på-regn" og en ti minutters tur i regn som intensiverte seg til PLASKREGN underveis, så sitter jeg nå på jobb og er relativt tørr og varm Og i dag satser jeg på at bilen vår blir reparert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2006 #1435 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er det 15 sm med snø og vinterstøvlene er funnet fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1436 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men, klok av akade eller ei, her sitter jeg. Det klør i halsen. Jeg reagerte ikke da jeg satt på jobb og "hadde lyst på noe", litt uansett HVA, bare jeg kunne tygge på noe. Det var da jeg hadde drukket en halv vannflaske det slo meg at denne kløen, dette rusket i halsen, det forsvant ikke av å drikke vann... Jeg er småsår i halsen, og det ligger et (enda ganske LETT heldigvis) lokk over hodet mitt, hodepine. Jeg krysser fingrene for å ikke bli skikkelig syk, skal ikke ha en lang dag i dag (bare vente på at bilen blir ferdig på verkstedet...) og min kjære har lvoet meg "varme, gode, sunne ting" hva nå enn DET er, i kveld. (varme, gode ting når jeg er småsyk er nemlig somregel i retning av kakao, og ikke SUNNE saker?) Malama tusler avsted til lusnj, ettersom klokka er voer lunsjtid, og håper bilverkstedet ringer og sier at bilen BLE bra igjen, jeg vil ikke ha "syk" bil, jeg vil ha den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2006 #1437 Del Skrevet 31. oktober 2006 Må ikkje bli sjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1438 Del Skrevet 1. november 2006 ÅÅÅÅÅÅÅhhhhh, så nydelig avatar! Neida, vet du? Jeg ble ikke syk! Det ga seg i løpet av dagen i går, og nå er jeg fin igjen. For å være på den sikre side skal vi ikke besøke dere helt enda da, sånn just in case, men jeg gleder meg til å titte innom en snartur (vi lover å ikke være der lenge) og se det lille nurket, jeg har jo kjøpt pakke til ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. november 2006 #1439 Del Skrevet 1. november 2006 *opp frå side2* Så fint at du ikkje vart sjuk! Og takk for avatar-skryt! Eg vart got fornøgd med den, ja... Snakka forresten med veninna mi (dama til kompisen vår er vel rettare å sei) frå Primadonna i går, og det er kompisen til meg og R sin pappa som er sjefen din. Verda er ikkje stor! Ho sa at du var kjempefin i den eine kjolen, så det gler eg meg til å sjå! Viss eg får vera med deg fleire gongar då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1440 Del Skrevet 1. november 2006 Klart du får lov til å være med meg, når det måtte passe Du er mer enn velkommen til å være med meg når jeg har med mamma og min forlover også, de er her 17. til 24. og da skal jeg ha en fridag eller to fra jobb, for massiv kjoletitting, muligens allerede 17. (en runde og se på favorittene fra alle butikkene. Om jeg husker hvor vi har vært og hva jeg likte da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå