Annie Skrevet 19. oktober 2006 #1361 Skrevet 19. oktober 2006 Nå er jeg i hvertfall registrert og jeg mottok en haug med mailen med en gang. Skal lese igjennom dem nå og se om dette er noe for meg.
Malama Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1362 Skrevet 19. oktober 2006 Haugen med mailer er for de som er helt nye for FlyLady (og dersom man kan lese engelsk anbefaler jeg egentlig å lese originalene i stedet, for noe av det der var relativt dårlig syntes jeg) Det var ene og alene forå få påminnelsene til mer vanlg tider at jeg forsøker dette. Sist jeg forsøkte fikk vi skravlemailer også, og det var til å bli gal av, så jeg droppa det. Men jeg prøver igjen nå, for å se
Annie Skrevet 19. oktober 2006 #1363 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal gi det en sjans ja. Men det var VELDIG mange mailer...
Malama Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1364 Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, var det sååå mange? Bare de "velkomst-mailene med masse vedlegg", eller har du fått andre også? Lurer på hva som venter meg i innboksen min når jeg kommer hjem (eller i undefolderen "norge" i flylady-folderen da, holder dette unna innboksen )
Annie Skrevet 19. oktober 2006 #1365 Skrevet 19. oktober 2006 11 mailer syns jeg er mange, når de kommer på samme minuttet.
Malama Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1366 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, sant nok, det er nok det. Jeg merket bare ikke at det kom så mange med en gang, for de havna i spamfilteet, så jeg slet mer med å få dem ut derfra (jeg fikk ut EN, men den andre ble hengende igjen, jeg måtte tilslutt manuelt flytte mailene. Avsenderadressa var godkjent, men de ble liggende)) Derfor stressa jeg mer med det enn å se hvor mange det var
Jerle Skrevet 20. oktober 2006 #1367 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) :klø: hva er FlyLady da??? *sjekke opp det* Ha en kjempe fin helg Endret 20. oktober 2006 av Jerle
Malama Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1368 Skrevet 20. oktober 2006 www.flylady.com det er egentolig flylady. Kall det motivasjon til å få strukturert seg å få unna husarbeidet. Det er sånn ca det. Nå er jeg trøtt. Har sååå lyst å legge meg, og reguistrerer at klokka er 11. Om ei lita stund er forhåpentligvis middagen (av alle ting ferdigpizza, det spiser vi egntlig ALDRI, men har spist det 3 ganger hittil i år, og det er vel oftere enn de første 5 årene av vårt forhold, tilsammen!) klar. Spise litt, komme oss i seng, og vekking på ca klokka 6 i morgen igjen.
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 #1369 Skrevet 20. oktober 2006 Urk! Seks er tidlig altså! Må du vera med i morgon då?
Malama Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1370 Skrevet 20. oktober 2006 Tja, nei, men jeg må kjøre ham dit... Også bør jeg skrive noen diplomer, for det har jeg egentlig lovet å gjøre. Så KAN jeg dra min vei igjen, for jeg trenger kke VÆRE der, bare hente ham igjen da selvsagt...
Chica Skrevet 21. oktober 2006 #1371 Skrevet 21. oktober 2006 Håper han fatter hvor snill du er Sto opp åtte jeg, og syns det var tidlig
Malama Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1372 Skrevet 21. oktober 2006 Jada, han fatter nok det. Nå er jeg på stadion og godt igang med diplomer. Jeg er trøtt i hodet og sliiiiten, så det skal bli godt med en fridag i morgen. Jeg føler meg tung og siten i hele kroppen, så jeg verdsetter i stor grad det å få hvile. Og akkurwt nå verdsetter jeg å enkelt og greit få lov å dille litt på pc'n, mens min elskede skriver diplomer.
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1373 Skrevet 21. oktober 2006 Fint at du får kvila deg litt snuppa! Eg trur eg skal finna meg litt mat, og så krypa inntil varme gode mannen min...
Bettie Skrevet 22. oktober 2006 #1374 Skrevet 22. oktober 2006 Håper du fikk til å slappe litt av i helga. Man trenger energipåfyll før en ny uke.
Chica Skrevet 22. oktober 2006 #1376 Skrevet 22. oktober 2006 Heia Rosenborg! *Løpe fort ut igjen før jeg får bank*
Malama Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1378 Skrevet 23. oktober 2006 Chica: du skal være glad jeg ikke så den der før i dag, for hadde jeg sett den i går så hadde jeg antakelig spydd eder og galle utover deg. Det er det forresten tett før jeg gjør likevel, og jeg skjemmes så mye av å ha en så fæl setning i min dagbok at det er tett før jeg ber om å få dagboka sletta og begynner på nytt. Ja, som man skjønner, her har skuffelsen enda ikke lagt seg helt, og det koker litt i topplokket. Sorry. Men det er så bittert, og så j***ig irriterende. Jeg kala legge det bk meg og begynne på et nytt og bedre liv, men heteretter intar jeg min forlovedes hodlning: Jeg er pessimist. Da blir man i det minste ikke så skuffa, trenger ikke få asine håp knust under en fot og spytta på. Og snart støtter jeg ham i at vi ikke trenger sesongkort neste år heller, vi kan se tv, for da trenger man ikke gå ut av stadion med tårer bak øyelokkene og kvalmen i halsen mens de hvite eklingene kaster seg bortover gresset (ja, for all del, ødelegge bana vår også før dere drar) og kvalmer seg. Om jeg kunne skrudd av lyden (og gjerne bildet også) der og da når kampen var over, så hadde det vært en stor fordel. I stefdet måtte jeg gå saaaaakte ut av stadion, mens den hvite horde messet om og om igjen, høyere og hølyere når spillernee begynte å sanse og kle av seg forran dem, og gå inn til sentrum (ja, for all del, vi kunne stått i kø for å ta buss, men da hadde vi stått der enda er jeg redd...) mens bena verket mer og mer (jeg er klar over at jeg burde hatt vintersko, men det hadde jeg altså ikke, så med frossne tær og sko så tynne at jeg kjente hver en stein gikk jeg altså inn til byen) toget var heldigvis kommet, så vi fikk sitte inne i toget i de 20 minuttene vi måtte vente før det skulle dra, og jeg sovna tilslutt der, og da vi kom frem og jeg skulle kjøre hjem så konka f**N meg vifta i bilen! En ting er at vi ikke fikk varme, men det betyr jo også at frontruta dogga verre enn værst, og jeg måtte sitte og ta bort det med hånda for å se i det hele tatt (det er rått i lufta der nede, dugger bestandig) Vi håpet det var ei sikring, men så vidt vi kunne se var ikke sikringa som har med vifta gått, så da vet ikke jeg hva som feiler den. Nei, dagen i går vil jeg aller helst glemme. Men bilen må fikses. Vi må innse resultatet av kampen, jeg må utstå kommentarer, spørsmål og hån, uforstående "jaja" fra de som ikke aner hva dette handler om. Musikeren som ikke svarte på mailen vår før helga må kontaktes igjen, evt må vi finne en annen. Vi må handle også, for der er omtrent ikke mat i huset. Min elskede må visst jobbe laaaange dager denne uka også (lønnsforhandlinger pleier visst å dra ut i tid....) og vi klarte aldri rydde OG være hjemme begge to såpass at vi rakk å invitere Linn3c og mannen på besøk før småtten kommer (ettersom han altså skal jobbe lenge i dag, i morgen begynner forhandlingene og han regner ikke med å komme hjem i fornuftig tid før tidligst torsdag, og da risikerer vi jo at Linn3c ikke er helt tilgjengelig etterhvert... Livet må vel gå videre. Det må jo det. Jeg har vært gjennom verre. Jeg fastslo det da jeg sa at eller annet om "den verste dagen jeg kan huske", at nei forresten, å begrave min farfar og min mormor var verre. Og jeg kom meg jo gjennom det. (vel og merke, da med forståelse fra de omkring meg, ikke denne "jaja, det er jo bare fotball"-holdningen jeg nå stålsetter meg for å møte. Malama har allerede besluttet at i dag inntas lunsjen på kontoret. Utsette det litt. Jeg orker bare ikke den nedlatenheten i dag. Ikke akkurat i dag.
Malama Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1379 Skrevet 23. oktober 2006 Legge til en liten unnskyldning til Chica. Jeg vet at det ikke er din feil. Sorry. Jeg er ikke så sint som det kunne virke som, det bare kokte litt i topplokket et øyeblikk...
Chica Skrevet 23. oktober 2006 #1380 Skrevet 23. oktober 2006 Legge til en liten unnskyldning til Chica. Jeg vet at det ikke er din feil. Sorry. Jeg er ikke så sint som det kunne virke som, det bare kokte litt i topplokket et øyeblikk... ← Det går bra med meg. Er sånn ca 0 interessert i fotball, så jeg er litt imponert over hvor engasjert du er. Kjipt med vifta på bilen. Har dere peiling så dere får til å se på det selv, eller må dere på verksted med den? Har heldigvis ikke vært noe trøbbel med bilen min ennå, og nå som bilen vet at jeg skal selge den regner jeg med at den fortsetter å være ekseplarisk til meg. Mobilen min har hanglet lenge, men jeg har holdt ut med den i trass. Etter jeg bestemte meg for å kjøpe ny har den virket som bare det, og batterikapasiteten ser ut til å ha blitt bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå