Malama Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #1301 Del Skrevet 11. oktober 2006 Om du har tid så. Hvor skal vi da sette veien? (kanskje ta dette i den andre dagboka? Jeg rusler over dit for litt "rapportering" nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2006 #1302 Del Skrevet 11. oktober 2006 Regner med at det gikk greit i dag. Du klarte det sikkert bra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #1303 Del Skrevet 11. oktober 2006 "rapport" er i bryllupsdagboka (jeg vil ikke skrive for mye om det i denne, for jeg har sagt til min kjære at det er bryllupsagboka han ikke får lov til å lese, denn e har han tilatelse til å lese) me jeg storkoste meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. oktober 2006 #1304 Del Skrevet 11. oktober 2006 Då er det nok best å halda bryllupspratet der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1305 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nå er det jo ikke som om han leser her spesielt ofte heller da, det er igrunnen bare når jeg spesifikt ber ham om det, etter at jeg har skrevet om vanskelige følelser som jeg vil han skal vite om, men ikke orker fortelle ham det, det er nok å gå gjennom å ha skrevet det, om jeg ikke må gjøre det en gang til, og dessuten får han det mer strukturert om han leser det, så akn vi snakke om det og jeg kan få forklart mer personlige detaljer som jeg ikke skriver her, etterpå. Men det har vel bare skjedd en gang eller to (den tiltaksløsheten jeg skrev om for ikke så lenge siden sa jeg han kunne lese, men han har ikke gjort det, enda i alle fall. Det handler litt om tid også, han vet at han må sette av en god del tid etter å ha lest dette til å prate, og han vet jeg kan vente (ellers hadde jeg BEDD ham om å lese det, ikke bare sagt at han kunne) så han må nesten prioritere denne BrannCup som holder ham ute av senga til langt på natt dag etter dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1306 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tynne og sprø negler Rivner lett i alle fall. Og kan bøyes. ← Dette lurer jeg litt på jeg... kan andre folk gjøre dette? BØYE neglene sine? Altså, jeg får vondt om de brettes "bakover", men enhver neggel med mer enn 1 mm lengde "utenfor fingeren" (jeg har testet, men enkelte av mine er litt korte i dag, jeg rev en god del i går, de var blitt skadet i kjoleprøvejakten tror jeg) kan jeg lett brette ned mot fingertuppen. Uten problem. Og det kan da vel ikke være kalkmangel, jeg drikker melk hver eneste dag jo, da gjør jeg vel "min del" for å få i meg kalk? Jeg trodde maivt at negler skulle være harde, derfor synes jeg det er rart at mine ikke er det, men jeg har alltid bare tenkt at "jeg er vel rar da". Men, skal de være sånn, tro? Alt jeg klarer å fundere på, bare for å utsette en grusom oppgave på jobb. Festligere å bøye negler ja... fy meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. oktober 2006 #1307 Del Skrevet 13. oktober 2006 Mine er bøyelige som bare det, det var de også når stoffskiftet var normalt, og når det var høyt, og nå som det er lavt... Jeg bet negler før, så de er generelt veldig skjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1308 Del Skrevet 13. oktober 2006 Betryggende, at de altså skal være sånn (da er det bare min kjære som har unormalt harde da kanskje, for hans kan ikke bøyes (men så blir de aldri særlig lange heller da) for de er kjempetykke. Men noen neglebiter har jeg egentlig aldri vært da altså. Men skjøre negler bare har jeg. Jaja, greit at jeg ikke er helt så snål likevel, i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1309 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Mine har tidlegare vore veldig mjuke, men no når eg sjekka er dei fakisk blit harde Eller dei fleste. Nokre er framleis litt mjuke.. Endret 13. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1310 Del Skrevet 13. oktober 2006 Men kroppen din har nå så mange rare ting ved seg for tiden, at den ammenligner jeg meg ikke med. MIN kropp har ikke et levende vesen inne i magen som plutselig sparker til, både her og der. DET høres laaaaaaangt mer sært ut enn å bare ha bøyelige negler. Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1311 Del Skrevet 13. oktober 2006 Søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1312 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hihi, høyrer på gamle barnesongar her. Anita Hegerland med "Du skulle kjøpe deg en tyrollerhatt" Har faktisk aldri hørt den før, såvidt eg kan huska.. Men Titten Tei var her og song nett i stad, og det var lenge sida eg hadde hørt frå den kanten, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1313 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg hadde visst skrevet kjoleinnlegget i helt feil dagbok, men da bare "overskirver" jeg det da. Her sitter jeg og venter. Og venter. Og venter. Og VEEEEENTER på lyd fra min kjære om at vi skal dra. Det viser seg at jeg har glemt mobilen hjemme eller noe sånn, så jeg hører ikke at han ringer meg. Jeg er jo på jobb, og venter på å få gå herfra, så snart han gir beskjed. Jeg venter. Og venter. Og sender mail, og får ikke svar. Og venter. så ringer han meg endelig, på jobbtelefonen, og spørr om jeg har glemt mobilen hjemme? Jeg leter, og oppdager at det stemmer ja. Vel, han har allerede gått, og er på stadion nå! Og jeg? Jeg skal bare dra hjem, slappe av og kose meg. Så da må jeg sitte på jobb enda lenger da. Ok, det er fredag 13. og det skal være en ulykkesdag. Jeg har ikke har noen uhell, jeg har ikke hatt noen ulykker, men fy pokker, jeg har ikke hatt en god dag heller! Endret 13. oktober 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1314 Del Skrevet 13. oktober 2006 Og for å trøste meg selv skulle jeg kjøpe ei pocketbok p åstasjonen. Sent ute, redd for å miste toget, og klarer for pokkerå kjøpe feil bok. Etter å ha vurdert baksidene på tre stykker, og valgt meg den jeg har aller mest lyst å lese, så står jeg kø, betaler og løper på toget, setter meg ned, og oppdager at det er feil bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. oktober 2006 #1315 Del Skrevet 13. oktober 2006 Og for å trøste meg selv skulle jeg kjøpe ei pocketbok p åstasjonen. Sent ute, redd for å miste toget, og klarer for pokkerå kjøpe feil bok. Etter å ha vurdert baksidene på tre stykker, og valgt meg den jeg har aller mest lyst å lese, så står jeg kø, betaler og løper på toget, setter meg ned, og oppdager at det er feil bok! ← Håper boken viser seg å være bra likevel! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1316 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er den sikkert, men jeg kasta den fra meg i irritasjon da jeg kom hjem, og har ikke lest videre i den... Kan trenge ei bok, ettersom det klan bli MANGE timer på stadion i helga... Men jeg burde ve ordne meg noe mat nå, min elskede kommer kke hjem før etter ni engang, regner med jeg kanskje kan hente ham halv ti (og da er vi ikke hjemme før ti. Og ettersom han skal være tilbake ikke så legne etter 8 i morgen, så blir det tidelig opp ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1317 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Er du på jobb fremdeles då? Endret 13. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest med sko Skrevet 13. oktober 2006 #1318 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tittet innom, og har lest de siste sidene her. Det virker som om du trenger litt FLyLady på jobben. Altså; ett kvarter hvor du bare jobber, og så en pause. Forresten virker det som om både du og sambo jobber alt for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1319 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er slet ikke på jobb enda, jeg tok toget hjem klokka fire. Jeg er alene hjemme nå, og venter på at siste kamp skal bli ferdig, og jeg skal få beskjed om å hente ham (håper han ikke glemmer at det tar emg n halvtime å kjøre dit da, så det er greit om han sier fra en halvtime før han vil hentes, minst....) Jeg har kost meg med fredagsspesialen, 3 epsioder me "apestreker", først en "gammel", av den sesongen som sendes hele uka, og deretter to av den nyeste sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1320 Del Skrevet 13. oktober 2006 Og ja, gjest med sko, jeg kunne nok trenge litt Flying på jobb. Man kan trygt si at min elskede jobber for mye, med full jobb pluss denne bi-jobben, så gjør han det. Om meg kan man muligens si at jeg tilbringer for mye tid på jobb, men jeg jobber altfor lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå