Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag

Luise

Anbefalte innlegg

Hei Blondinen!

Har du sommer dernede?

Her har der været nogen sommerdage og jeg har faktisk fået et par fregner på næsen. St.Hans aften var bare helt perfekt. Vi sang selvfølgelig ikke Midsommervisen og det var heller ikke mørkt, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi Blondinen! :klem:

Jeg har altså ikke glemt deg, jeg har bare ikke hatt tid eller lyst til å være på KG.

Det er så fint vær her så jeg er på jobb og ute i solen og så stuper jeg i seng når kvelden kommer.

Håper det er bra med deg og Brumbrum! Ha en fin aften!

Heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Fighter skrev:

Ja, det sies at det er deilig å være norsk i Danmark.
:sjokk: :klem2:

Og Trille skrev:

Hei Blondinen!

Har du sommer dernede?

Her har der været nogen sommerdage og jeg har faktisk fået et par fregner på næsen. St.Hans aften var bare helt perfekt. Vi sang selvfølgelig ikke Midsommervisen og det var heller ikke mørkt, men men.

Ja tak vi har solskin hver dag, så det er ikke "typisk dansk sommervær" med regn. :ler::ler: :klem2:

Og yndlingsheksen skrev:

Hi Blondinen!

Jeg har altså ikke glemt deg, jeg har bare ikke hatt tid eller lyst til å være på KG.

Det er så fint vær her så jeg er på jobb og ute i solen og så stuper jeg i seng når kvelden kommer.

Håper det er bra med deg og Brumbrum! Ha en fin aften!

:ler: Det har vert en rigtig koselig kveld hernede i det flade, kjedelige og uinteressante Danmark :klem2:

Håper dere alle 3 har en rigtig koselig kveld :heiajente: :klem2: :vinke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: Solskinssommerdag å jeg var på besøk å fikk kaffe å kake - ikke dårligt - å kjøpte tøy, sko og pjank till håret. :hoho::tunge1:

så besøkte jeg noen andre å fikk lunch (uhmm) så jeg har hatt en kjempegøy dag. :ler::kul:

:heiajente::hoppe::kose::danse: :blomst_opp: :vinke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej du smukke blondine!

Er lige forbi så jeg kan ønske dig en god natt og nogle søde drømme! Her har været rigtig varmt i dag - og jeg har hatt travlt, så jeg har slett ikke fundet tid til at nyde solen.

Men i morgen måske...

God natt! Hekseklem fra mig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingsheksen min skrev:

Hej du smukke blondine!

Er lige forbi så jeg kan ønske dig en god natt og nogle søde drømme! Her har været rigtig varmt i dag - og jeg har hatt travlt, så jeg har slett ikke fundet tid til at nyde solen.

Men i morgen måske...

For det første er jeg IKKE smuk :tunge1: , kun avataren.

Og så håper jeg av hela hjertet at du får tid till å nyte solen :ler:

Trille skrev:

Stikker lige ind for at ønske deg en rigtig god week-end.

Hilsen Trille

Det samme ønsker jeg for dig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Till alle som titter innom dakboka:

HA EN KJEMPEBRA HELG ! :)

Takk. Til deg også! Hvorfor roper vi? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blondinen skrev:

Till alle som titter innom dakboka:

HA EN KJEMPEBRA HELG !

Brunhilde skrev:

Takk. Til deg også! Hvorfor roper vi? Klem

Så alle kan se hva jeg føler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Har vert på langtur med "B-B" å koset meg sammen med venner jeg har ikke set lenge - tøfft - å brukt 75 kroner på benzin. Bra att jeg fikk viskern till å verke stabilt igår for det regnet noe av tiden, faktisk meste av tiden. Herli liten "frekkert" den "B-B" :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul::ler: Sånn en herlig dag det har vert :heiajente::hoppe::danse: :blomst_opp: :dagensrose:

Har koset meg sammen med goa venner :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Hadde sånn gledet meg till å få besøk av ei ven ,,,,,,,,,,,,, MEN det ble ei stor fiasko :cry:

Etter 10 minutter ønsket jeg gjesten a Helvete till :roll:

Ikke spesielt gøy å oppleve sånn noe :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

Huff, så trist da :klem: . Prøv å ikke tenke så mye på det og finn på noe hyggelig i steden.

Hva var det som hendte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,,, MEN det ble ei stor fiasko :cry:

Etter 10 minutter ønsket jeg gjesten a Helvete till :roll:

Kanske hade gjästen fått solsting i det fina sommarvädret.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Jeg har koset meg masse i kveld å gidder ikke tenke på denne gjesten mer. :ler:

Først kom gjesten å stinket som hadde man ikke vert vasket i fleire uker, så ville gjesten bestemme øver meg å hva jeg skulle - så hadde jeg fått nog å venta bare på att "den" skulle gå. :wink:

Bjarne skrev:

Etter 10 minutter ønsket jeg gjesten a Helvete till

Kanske hade gjästen fått solsting i det fina sommarvädret..

Det vill vare lang tid før denne gjesten får komme å besøke meg igjen, kann jeg garantere!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...