Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen

Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Skal legge inn et bilde i galleriet senere i kveld :) .

:hoppe:

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så var første prøving overstått da... Vet ikke helt jeg...

må vel fokusere på at det ikke er noe pynt på den ennå, og heller ikke er den tilpasset, bare sydd sammen liksom. blir sikkert bedre neste gang. og jeg veier jo ikke 45 kg slik som modellen. Men ender visst opp som en traddisbrud..

*miff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ender visst opp som en traddisbrud..

Tror det er mange flere av oss som gjør det selv om vi ikke trodde vi skulle. Det er rart med det, man vil plutselig ha en brudekjole som ser ut som en brudekjole den ene gangen man gifter seg. ;)

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil jo ikke ha en traddiskjole, dessverre ser det ut som om den blir traddis likevel. *ut for å kjøpe hold in-truse snarest*. Jeg ville ha en litt spenstig, annerlede kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-brudevesken er kjøpt

-transport fra frisør til kirke for meg og forlover i boks

-kake er bestilt, ikke bestemt

-sko er kjøpt og på vei i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe tidenes hold in-greie :sjarmor: . Fant en på figleaves som ser ganske så brytal og skvisinnaktig ut. Så er det jo spørsmålet: Strømper, strømpebukse, eller bare ben i skoene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det unna!

Smykke, ørepynt og armbånd i boks.

Bukett og blomster er endelig bestemt.

Kjolen er bevitnet av brudens Mor, og den falt i god jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som gjenstår:

-Hans tøy. Han og forlover fikser det.

-Avklare med toastmaster og oppdatere hjemmeside

-Ordne ønskelisten på hjemmesiden og finne ut om det er noe vi faktisk ønsker oss

-Ha møte med presten og klargjøre vielsen

-Få svar fra kirken vi gifter oss i

-Lage kirkeprogram og evt festprogram

-Bestemme blomster

-Bestemme ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, slitsomt å lage bordplan.. Er usikker på om vi skal sette folk sammen litt etter hva de har felles eller om vi skal ha hans slekt på ene siden og min på den andre. Vi er ikke særlig tilhenger av strikse skikk og bruk-regler, vi splitter ikke par, men de kan sitte både ved siden av hverandre og ovenfor hverandre. Går litt ut fra hvem som kan ha noe med hverandre å snakke om, men ingen blir sittende mutters alene uten noen kjente i prate-avstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmaster-tull! Han som skulle, kunne ikke likevel! Så var det å kaste seg over telefonen igjen da.... Jaja, fikk kontakt med en som har ledig den dagen, han skal sende oss et forslag til kjøreplan. Virket som en hyggelig og grundig fyr :) . Ifølge kirkekontoret er jeg plutselig medlem av Den Norske Kirke. Bemerkelsesverdig, siden jeg ikke har vært innmeldt i noe kirkesamfunn før 1996. Hmmmm..... Har snakket med organisten vi skal ha, han kjente til både inngangsmarsjen og utgangsmarsjen vi ønsket, så det skulle ikke være noe problem :) . Vi skal treffe presten vår neste uke, så suser det av gårde her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...