Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #381 Del Skrevet 27. mars 2006 Tuuuuusen takk for invitasjon! Den var nyyyyydelig! SÅ lekker atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er gudd ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #383 Del Skrevet 27. mars 2006 Får vi sjå bilde!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal legge inn et bilde i galleriet senere i kveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #385 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal legge inn et bilde i galleriet senere i kveld . ← Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 29. mars 2006 Jaja, så var første prøving overstått da... Vet ikke helt jeg... må vel fokusere på at det ikke er noe pynt på den ennå, og heller ikke er den tilpasset, bare sydd sammen liksom. blir sikkert bedre neste gang. og jeg veier jo ikke 45 kg slik som modellen. Men ender visst opp som en traddisbrud.. *miff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. mars 2006 #387 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Men ender visst opp som en traddisbrud.. ← Tror det er mange flere av oss som gjør det selv om vi ikke trodde vi skulle. Det er rart med det, man vil plutselig ha en brudekjole som ser ut som en brudekjole den ene gangen man gifter seg. Endret 29. mars 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 30. mars 2006 Men jeg vil jo ikke ha en traddiskjole, dessverre ser det ut som om den blir traddis likevel. *ut for å kjøpe hold in-truse snarest*. Jeg ville ha en litt spenstig, annerlede kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 31. mars 2006 -brudevesken er kjøpt -transport fra frisør til kirke for meg og forlover i boks -kake er bestilt, ikke bestemt -sko er kjøpt og på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2006 #390 Del Skrevet 31. mars 2006 Men har du bestemt truuuuuuuuuuse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. april 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 1. april 2006 Regner med å gå kommando .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #392 Del Skrevet 1. april 2006 You naughty bruuuuuuuud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. april 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 2. april 2006 skal kjøpe tidenes hold in-greie . Fant en på figleaves som ser ganske så brytal og skvisinnaktig ut. Så er det jo spørsmålet: Strømper, strømpebukse, eller bare ben i skoene....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. april 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 3. april 2006 Brukbar skvis inn-undikk kjøpt, og frisør til Brud og Forloverinne ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. april 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 8. april 2006 Her går det unna! Smykke, ørepynt og armbånd i boks. Bukett og blomster er endelig bestemt. Kjolen er bevitnet av brudens Mor, og den falt i god jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #396 Del Skrevet 8. april 2006 Du har sletta meg frå msn du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. april 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 11. april 2006 Ting som gjenstår: -Hans tøy. Han og forlover fikser det. -Avklare med toastmaster og oppdatere hjemmeside -Ordne ønskelisten på hjemmesiden og finne ut om det er noe vi faktisk ønsker oss -Ha møte med presten og klargjøre vielsen -Få svar fra kirken vi gifter oss i -Lage kirkeprogram og evt festprogram -Bestemme blomster -Bestemme ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. april 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 15. april 2006 Uff, slitsomt å lage bordplan.. Er usikker på om vi skal sette folk sammen litt etter hva de har felles eller om vi skal ha hans slekt på ene siden og min på den andre. Vi er ikke særlig tilhenger av strikse skikk og bruk-regler, vi splitter ikke par, men de kan sitte både ved siden av hverandre og ovenfor hverandre. Går litt ut fra hvem som kan ha noe med hverandre å snakke om, men ingen blir sittende mutters alene uten noen kjente i prate-avstand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #399 Del Skrevet 16. april 2006 Syns den planen du viste meg var kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. april 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 18. april 2006 Toastmaster-tull! Han som skulle, kunne ikke likevel! Så var det å kaste seg over telefonen igjen da.... Jaja, fikk kontakt med en som har ledig den dagen, han skal sende oss et forslag til kjøreplan. Virket som en hyggelig og grundig fyr . Ifølge kirkekontoret er jeg plutselig medlem av Den Norske Kirke. Bemerkelsesverdig, siden jeg ikke har vært innmeldt i noe kirkesamfunn før 1996. Hmmmm..... Har snakket med organisten vi skal ha, han kjente til både inngangsmarsjen og utgangsmarsjen vi ønsket, så det skulle ikke være noe problem . Vi skal treffe presten vår neste uke, så suser det av gårde her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg