Gå til innhold

Leieboerene våre har totalt misforstått forholdet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok bare de har levd et veldig naivt of lykkelig liv mormonermessig sett. Vant til å bo med andre osv. De er kjempehjelpsomme enda. Så håper at om de noengang finner tråden ser at vi settee stor pris på de nå:) 

Anonymkode: f786c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Helpes! Jeg klarer ikke fatte at det er mulig å være så hjelpeløs. Om man ikke vet åssen man gjør noe så kan nå de aller fleste google sånt i dag. Googlet meg frem til å bytte panserlås på bilen enda jeg ikke har noen kunnskap om biler foruten om at jeg kan kjøre en:P

Anyway, hva står i kontrakten? Der jeg har bodd har det alltid stått at jeg måtte stå for normalt renhold og enklere vedlikehold(fjerne hår fra sluket i dusjen, plumbo i tett vask, bytte lyspære i taket osv.), mens større ting som vannlekkasje selvsagt skal gå gjennom utleier. Du må selv kjenne hva du har overskudd til, er ikke sikker på hva jeg hadde gjort, selv om de ellers er kjempehyggelig. Kanskje sitert min far: prøv selv først, får du ikke til, be noen om å lære deg, ikke la dem gjøre det for deg. Da kan du gjøre det selv neste gang:)

Anonymkode: d196c...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...