Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var kjole nummer tre solgt, og kjole nr fire på vei inn til meg :hoho:

Så bra at du har fått solgt alt nå da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på kjolen min som en gal...

I dag har jeg vært i bryllup.., bare kirken..., men det holdt for meg... :grine::hjerte::grine::hjerte:

Lurer det skal gå på drømmemannen og min sin dag? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på kjolen min som en gal...

I dag har jeg vært i bryllup.., bare kirken..., men det holdt for meg... :grine::hjerte::grine::hjerte:

Lurer det skal gå på drømmemannen og min sin dag? :oops:

Søt du er!

:trøste: litt...:klem:

Det kommer til å gå kjempebra - dessuten, gledestårer er jo bare sjarmerende! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miori :) Lenge siden jeg har vært hos deg nå :oops: Har du det bra?? Skikkelig som du styrer med kjoler :ler:

Ha en flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miori :) Lenge siden jeg har vært hos deg nå :oops: Har du det bra?? Skikkelig som du styrer med kjoler :ler:

Ha en flott søndag.

Hei. Her er alt bra!!! Solen skinner og ny kjole er på vei:=) Det nærmer seg bryllup, og jeg gleder meg...:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så gøy at det ser ut til å ordne seg med kjole for deg, miori! Og at du har fått solgt de 3 andre da - det er jo bare knallbra! :tommelsmil:

Håper vi får se bilder! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få til dette bilde greiene jeg... :o

:ler: Det ordner seg nok det! :ler:

Ser forresten at du blir like fort rørt som meg. I fjor var vi i bryllup til en barndomskompis av H som jeg aldri har møtt før. Gjett hvem som stortuta da?? :hoho:

Frykter hvordan det går på bryllupsdagen vår også ja... :ler:

Vi klarer oss nok, Miori! Men er vel en idé og finne en goooood vannfast mascara! ;)

Ha en super dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille My: Vurderer sterkt å ikke ha mascara i kirken jeg da... Det kommer ikke til å se ut vet du;=)

TT: Ser ikke ut som om kjolen kommer i dag. Satser på i morgen eller onsdag jeg. Er veeeelllldddiiiig spent altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille My: Vurderer sterkt å ikke ha mascara i kirken jeg da... Det kommer ikke til å se ut vet du;=)

TT: Ser ikke ut som om kjolen kommer i dag. Satser på i morgen eller onsdag jeg. Er veeeelllldddiiiig spent altså!!!

Jeg også nå, på dine vegne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolepakken har kommet til nabobyen, så den er nok her i morgen!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Men ettersom jeg jobber kvelden den uka her, kan det hende jeg ikke får hentet den før onsdag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolepakken har kommet til nabobyen, så den er nok her i morgen!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Men ettersom jeg jobber kvelden den uka her, kan det hende jeg ikke får hentet den før onsdag :roll:

Å neeei!

Du kan ikke ringe posten i nabobyen og styrtkjøre dit for og hente???

*gira*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok dårlig.... Har rett og slett ikke tid... :evil: Men satser på at den kan hentes i morgen!!!! :danse::hoppe: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neeei!

Du kan ikke ringe posten i nabobyen og styrtkjøre dit for og hente???

*gira*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne droppet mascaraen også, men ser ut som en grisunge uten... ;)

Men du, så artig at kjolen er rett rundt hjørnet! :danse:

Dumt du ikke får hentet den før onsdag, men det er jo ikke lenge til! :hoppe:

Gleeeeder meg til bilde!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går uten mascara ganske ofte jeg da, så det blir ikke så uvant... Vannfast er ikke bra kombinert med mine linser heller... Klør!! Men har du et bra forslag tar jeg det mot med takk.

Skal gjøre alt jeg kan for å hente kjolen i morgen, også håper jeg på at den siste eksamenskarakteren min har kommet.... Venter i spenning på den også!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...