Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har hatt det fordi det er enkel tilgang på sex. Slutt å lur deg selv. Menn misliker høye kvinner.

Anonymkode: f2492...f90

Så utrolig slemt!! Hva vil du hun skal gjøre? Hate seg selv?

tenker at du er en GUTT (uansett alder). Du blir nok aldri en ekte mann!!

Anonymkode: e9939...5e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig slemt!! Hva vil du hun skal gjøre? Hate seg selv?

tenker at du er en GUTT (uansett alder). Du blir nok aldri en ekte mann!!

Anonymkode: e9939...5e1

Jeg er jente. Se på ab koden og hva jeg skrev først.

Anonymkode: f2492...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente. Se på ab koden og hva jeg skrev først.

Anonymkode: f2492...f90

Så fint at du kan uttale deg på vegne av alle menn da 😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok uansett slik at kvinner har mye strengere "krav" til høyde enn det menn har da. Som noen høye damer skriver over har de ikke problemer med å få menn. Lave menn derimot må i mange tilfeller gå mer eller mindre ukyssa gjennom livet. Så ikke grav dere ned! 

Anonymkode: aed4b...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok uansett slik at kvinner har mye strengere "krav" til høyde enn det menn har da. Som noen høye damer skriver over har de ikke problemer med å få menn. Lave menn derimot må i mange tilfeller gå mer eller mindre ukyssa gjennom livet. Så ikke grav dere ned! 

Anonymkode: aed4b...29b

Tror det er like vanlig at menn ikke vil ha damer som er høyere enn seg som at damer ikke vil ha menn som er lavere enn seg. 

Ser det på tinder hele tida. 

Anonymkode: c149c...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Egenskap said:

For meg virker du å være kjempe deilig. Jeg hadde elsket å se dine former. 

herregud

Anonymkode: fe937...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideal dama fysisk er vakker, med bryster som matcher min store penis, atletisk som meg, like høy, dyp vagina så vi kan slippe stresset med vondter. Glad i sex, liker å gi og få, flink å kle seg, glad i å få gaver, liker å reise og som setter pris på hverdagsluksus. Men i bunn må det være en klok, intellektuell og arbeidssom kvinne som vil noe i eget liv. En soulmate som ser den andre. Finnes hun?

23/18 over og ut. 

Anonymkode: 9c1b7...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste ville jo si at hun er altfor tynn. Ikke normalt å veie 50 kg når du er 172. Da skal man veie fra 62-79. 

Anonymkode: e9939...5e1

Dummeste jeg har hørt. Man «skal» ikke en dritt. Jeg er 177 og veier 60 kg, har menn etter meg hvor enn jeg går:sminkedokke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Spør du meg syns jeg nesten du høres for tynn ut om du er så lang? Former? Jeg er 10cm lavere og veier 5kg mer enn det. Og ser helt normal ut med former. Ikke tykk og ikke tynn..

Former er fint. Og du er nok fin som du er.Vær fornøyd med deg selv.Synd at folk er så kropsfiksert i vår tid.Trist :(

Anonymkode: 3cad7...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Oi, det er så stor forskjell på vekt og hvordan folk ser ut. Jeg er 167 og 53 kg, men ser veldig tynn ut i forhold til henne. 

Anonymkode: c149c...f6e

Damer juger vanvittig mye om vekta ;) Jeg er 170 og 55kg og er virkelig veldig mye tynnere enn henne...så årsaken er nok rett og slett at hun veier 65-70 kg og ikke 55. Ikke for at hun ikke var flott, jeg hadde gjerne tatt de kiloene der om jeg fikk de plassert som henne :)

Anonymkode: 6b63b...320

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. 170cm. Ca. 140kg. Ca. 25 år. Da snakker vi.

Anonymkode: 1eec1...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du spør om? Om du selv ser bra ut, eller om du kunne sett bedre ut, eller spør du om å spesifisere mål til fabrikken - noe sånn:

H:       155cm
V:          43kg
BMH: 31DD-20-28cm
Skostr 35
Hår: kastanjebrunt
Øyne: grønne
Hud/ etnisitet: hvit, slavisk/ germansk
Tatoveringer og piercinger: tatovering i nakken eller ankelen (eller annet sted huden er tynn og det gjør vondt), men ingen tatovering på armen. Gjerne piercing i tunga.
Andre: Tynnere rundt handleddene er jeg er rundt penis.

...
 

På 11.6.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Av dette så ser det ut som du lurer på å ta av deg ti kilo og at det skal bli så mye bedre. 171cm og 53 kilo begynner antakelig å bli noe tynt. Så langt, høyde og vekt, men så er det målene da. Det hjelper liksom ikke hvor fordelaktig H/V- forholdet er hvis du ellers har former som en blyant.

Så hva skal jeg si? 
Ummiddelbart virker det som du ser fryktinngytende bra ut. Altså nesten for bra ut. Og slik sett kan se sommeren trygt i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ca. 170cm. Ca. 140kg. Ca. 25 år. Da snakker vi.

Anonymkode: 1eec1...ef2

Eh er du den samme som la med et bilde av Tess Holliday tidligere i samme tråd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Jessica Alba i glansdagene.😉

Anonymkode: 90134...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmedame har pent ansikt, varme vakre øyne med liv i og ikke tomme som hos mange tyne fotomdeller man ser.

Kropp spiller ikke så stor rolle, da jeg finner ansiktet mest tiltrekkende ved første møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...