Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Hun bør ligge på rundt 50kg og være under 160. Liker at damene er små og søte, og ikke like høye som mange menn.

Anonymkode: 524bd...926

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i og med du er 171 høy, er du nok passelig i forhold til vekt

Anonymkode: 524bd...926

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste andre menn bryr seg ikke om slikt. mine kompiser synes former er det fineste

Anonymkode: 524bd...926

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØLGER

Føler veldig på kroppspress. føler meg for tynn.

Anonymkode: 90cf9...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de fleste andre menn bryr seg ikke om slikt. mine kompiser synes former er det fineste

Anonymkode: 524bd...926

Er spesielt usikker på lårene mine og føler de er svære. Hva tenker gutter om det? Helt ærlig ahah

Anonymkode: 8fcd7...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres fin ut, har vel ingen problem med å finne en type.

Hvis jeg skulle velge fritt i fantasiens verden er vel 160 og 50 kg ganske nærme drømmestørrelse på ei dame. 

Anonymkode: aed4b...29b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 170 og 71 kg er bælfeit jeg da🙄  altså seriøst. Hvorfor bry seg om hva menn synes?? 

Anonymkode: c08cb...a22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

er 170 og 71 kg er bælfeit jeg da🙄  altså seriøst. Hvorfor bry seg om hva menn synes?? 

Anonymkode: c08cb...a22

Nei du er normal, er vel ingen som har sagt noe som skulle tilsi at det er bælfeit?

Du kan jo si hvilken størrelse drømmemannen har da i stedet for å bli fornærma 😉

Anonymkode: aed4b...29b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er normal, er vel ingen som har sagt noe som skulle tilsi at det er bælfeit?

Du kan jo si hvilken størrelse drømmemannen har da i stedet for å bli fornærma 😉

Anonymkode: aed4b...29b

Er ikke fornærma.blir bare litt oppgitt av jenter som er så usikre på segselv,  at de må spørre menn om hva de burde veie. Drømmemannen min har ingen spesiell størrelse. Jeg går ikke etter cm og vekt;)

Anonymkode: c08cb...a22

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164cm og veier 57. Kjæresten min liker kroppen min, men han vil jeg skal legge på meg litt, for han er så glad i former, så han frister meg med alt mulig av søtsaker:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er målet ditt med denne sommerkroppen? Å tiltrekke deg flest mulig menn med den? Menn har forskjellig smak, både i kropp, størrelse og personlighet. Målet bør være en kropp du trives med selv, ikke å tilfredsstille de mest overfladiske mennene der ute. Du får ikke noe positivt ut av det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FØLGER

Føler veldig på kroppspress. føler meg for tynn.

Anonymkode: 90cf9...ff2

Drit i kroppspress (vet det ikke er lett), vi er alle forskjellige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Jeg liker gutter, så finnes ingen drømmedame i min verden.

Men for å svare på spørsmål. Ikke bry deg med hva folk tenker eller sommerkropp. Man liker dem man liker pga. personlighet og kjemi, er iværtfall slik for meg. Og da har vekt og kroppsfasong fint lite å si :)

Anonymkode: 9b181...ae2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør ligge på rundt 50kg og være under 160. Liker at damene er små og søte, og ikke like høye som mange menn.

Anonymkode: 524bd...926

Måtte sjekke datoen på denne tråden, om det var jeg som hadde skrevet akkurat dette. Deilig høyde og vekt.

Anonymkode: 62496...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saltomortale
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør ligge på rundt 50kg og være under 160. Liker at damene er små og søte, og ikke like høye som mange menn.

Anonymkode: 524bd...926

Juhuu, jeg er 12 cm for høy og sikkert 15 kg for tung.

(På den annen side liker jo jeg best veldig høye menn, så håper ikke alle på ca to meter vil ha dame under 160...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta di høres bra ut Ts. Også er du trent, så du har nok en del mer muskler enn fett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...