Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 hours ago, AnonymBruker said:

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!

"Drømmedame"? Alle damer er drømmedamer for min del, siden ingen av dere noen gang har vært interessert i meg. 

Anonymkode: 581ad...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

61rzaav9gzL._SL1050_.jpg

Anonymkode: dcb65...a33

Et vakkert syn, utvilsomt. Men synes slike bilder, hvor alle triksene i boka brukes for å fremstille et uvirkelig vesen, er i bunn og grunn latterlig.

Foretrekker helt klart jordnære ekte amatører som onanerer uten frykt for å bli klissete på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AlkoMann skrev:

Kvinner er definitivt det svake kjønn. Der avslørte du deg .I VG handler 50 prosent innholdet om svake jenter og kvinnekropp. Menn opplever det samme men syter ikke .

Stakkars deg. Mange menn syter noe helt j....g jo.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AlkoMann said:

Kvinner er definitivt det svake kjønn. Der avslørte du deg .I VG handler 50 prosent innholdet om svake jenter og kvinnekropp. Menn opplever det samme men syter ikke .

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, wintergirl skrev:

Stakkars deg. Mange menn syter noe helt j....g jo.

Det er kvinner som syter om menn . Menn bruker ikke dager og år på å filosofere og baksnakke andre . Det er fremdeles forskjell mellom menn og kvinner i 2019 .

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Likevel helt perfekt. Jeg forventer ikke shiny lår, eller at bakgrunnen skal være blury. Men de hoftene, smal midje, flott byste (driter i om hun har pushup og silikoninnlegg i bhen) og et nydelig ansikt. Helt perfekt. 

Anonymkode: dcb65...a33

Ingen har så lang mage, det bilde er så mye photoshop som det går an. 

Anonymkode: ba4bb...0ee

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg 153 cm og veier 47. Stått vel fast her siden jeg sluttet å vokse i høyden. Ikke så mye jeg får gjort med. Så går dessverre ikke ned eller opp i vekt for noen, akkurat som at jeg ikke kan bli lengre eller kortere :vetikke:

Anonymkode: 4448c...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg 153 cm og veier 47. Stått vel fast her siden jeg sluttet å vokse i høyden. Ikke så mye jeg får gjort med. Så går dessverre ikke ned eller opp i vekt for noen, akkurat som at jeg ikke kan bli lengre eller kortere :vetikke:

Anonymkode: 4448c...c95

Er ung kvinne btw

Anonymkode: 4448c...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AlkoMann skrev:

Det er kvinner som syter om menn . Menn bruker ikke dager og år på å filosofere og baksnakke andre . Det er fremdeles forskjell mellom menn og kvinner i 2019 .

 

Menn baksnakker jo. Menn klager og syter som de alltid har gjort

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Menn baksnakker jo. Menn klager og syter som de alltid har gjort

Ikke når menn er sammen i en gruppe . Bare når de er sammen med kvinner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AlkoMann skrev:

Ikke når menn er sammen i en gruppe . Bare når de er sammen med kvinner .

Merker meg at svake menn skylder lett på kvinner. Jo, menn baksnakker sammen, sladrer og lider av sjalusi. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere sier, drømmedama? Drømmedamene.. 

Dere kommer i så mange former og fasonger. Heller 171/63, og menn flest kan se på modeller og sikle, men vi vet at glansbilder falmer. 

Ikke bekymre deg så mye for kropp, alle har en - og de er forskjellige. Vær deg selv, bli komfortabel med din kropp slik du vil ha den, så er jeg sikker på at du finner noen som liker deg som du er enn hvordan kroppen din ser ut. Utstråling og trygghet med seg selv er trumf. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun skal være karaktersterk! 

Anonymkode: aea1d...b89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

En trent kropp er flott. Mye flottere enn tynn. Trener selv på gym. Høres ut som du muligens er i overkant selvkritisk. Du ser garantert flott ut og trenger ikke nedgradere deg selv.

Lite tips. Mange jenter burde istedenfor for å fokusere på kropp tenke mer på holdning. Lut kul holdning og subbe når man går, er alt annet enn hot. Rett ryggen, se frem, korte skritt og alle gutta vil legge merke til deg. 

Anonymkode: 9a429...796

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164, 59kg

Midje:  64.5

Hoft: 95 (sprettrumpe)

Bryst 84

alltid fått mye oppmerksomhet for kroppen, til min store glede og frustrasjon! Jeg er litt rolig i starten og man må bruke litt tid på å bli kjent med meg, mannfolk har iblant en tendens til å glemme at det bor noen inni her. 

Anonymkode: 5d181...7d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, wintergirl skrev:

Stakkars deg. Mange menn syter noe helt j....g jo.

Men ikke i nærheten av hva kvinner gjør. For hver tidende artikkel om kropp eller seksualitet er det jenta som er i fokus. De er ofte sin egen fiende da de sammenligner seg med instagrammodeller og det "uoppnåelige"..

Anonymkode: 90134...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke i nærheten av hva kvinner gjør. For hver tidende artikkel om kropp eller seksualitet er det jenta som er i fokus. De er ofte sin egen fiende da de sammenligner seg med instagrammodeller og det "uoppnåelige"..

Anonymkode: 90134...4fe

Langt ifra alle damer syter om sånt. Generalisering er noe menn er altfor gode på. De tenker hvis en kvinne syter, så syter alle. Menn tror også at hvis de ser er par kjekke kjendiser i 50-60 årene som holder seg bra, så holder alle andre menn i den alderen seg bra også. En for laget lissom. 

Kjenner ingen kvinner som syter over disse instamodellene. Men alle menn syter over å ikke få en sånn instababes

Endret av wintergirl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Perfeksjon😍

Anonymkode: 90134...4fe

Hæ, er pæreform og korte bein perfekt?

Anonymkode: 40a2e...a18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...