Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/15/2019 at 8:51 PM, AnonymBruker said:

Hvor høy er du selv da? Tipper det varierer veldig etter hvor høy/lav mannen selv er. 

Anonymkode: c149c...f6e

Jeg er 180, 76 kg

Anonymkode: aed4b...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.6.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Rett ryggen, se frem, korte skritt og alle gutta vil legge merke til deg. 

Anonymkode: 9a429...796

Det gjør jeg, men det er det ikke en kjeft som legger merke til. 

Anonymkode: d04fe...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

170 cm og 55kg. 

Anonymkode: dcb65...a33

Oi, det er så stor forskjell på vekt og hvordan folk ser ut. Jeg er 167 og 53 kg, men ser veldig tynn ut i forhold til henne. 

Anonymkode: c149c...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.6.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Dette er det siste du skal tenke på :)
Kjør på med minst 63kg og du ser fortsatt smashing ut! Noen boys liker dem tynne og petite, mens andre liker det størst mulig.
Og jeg vet ikke hvor gammel du er, men før eller siden så vil du skjønne at utseendet gjør en veldig lite del av jobben. Det høres kanskje klisjé ut, men hvem du er som person kan både fikse og ødelegge utseendet ditt :P 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev:

170 cm og 55kg. 

Anonymkode: dcb65...a33

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser at jeg kommer alltid til å være for høy og for tung til å kunne være noens drømmedame.

Selv om jeg er god «på papiret» og får høre jeg er søt kommer jeg aldri i samme liga som de som er 20 cm/kg mindre.

Anonymkode: d307b...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg innser at jeg kommer alltid til å være for høy og for tung til å kunne være noens drømmedame.

Selv om jeg er god «på papiret» og får høre jeg er søt kommer jeg aldri i samme liga som de som er 20 cm/kg mindre.

Anonymkode: d307b...78e

Ok, vel jeg er ingens drømmemann heller om det er noen trøst 😉 De færreste har et drømmeutseendet

Anonymkode: aed4b...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innser at jeg kommer alltid til å være for høy og for tung til å kunne være noens drømmedame.

Selv om jeg er god «på papiret» og får høre jeg er søt kommer jeg aldri i samme liga som de som er 20 cm/kg mindre.

Anonymkode: d307b...78e

Samme her. Jeg er 170, så er vell 15 cm for høy. For tung er jeg ikke heldigvis, det er jo noe man kan gjøre noe med uansett. 

Har funnet ut at der er viktigere ting å bry seg om enn å være en manns drømmekvinne. F.eks være flink i jobben sin og intelligent. Jeg har det bedre med meg selv nå som det er viktigere for meg.. Attraktiv vil jeg aldri være for en mann så i stedet for å dvele over det, heller ignorere det! :) 

Anonymkode: 7bb95...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg er 170, så er vell 15 cm for høy. For tung er jeg ikke heldigvis, det er jo noe man kan gjøre noe med uansett. 

Har funnet ut at der er viktigere ting å bry seg om enn å være en manns drømmekvinne. F.eks være flink i jobben sin og intelligent. Jeg har det bedre med meg selv nå som det er viktigere for meg.. Attraktiv vil jeg aldri være for en mann så i stedet for å dvele over det, heller ignorere det! :) 

Anonymkode: 7bb95...676

Enig her. Når jeg er 176 så er jeg vel for mandig kan jeg tenke meg. Rart det med at menn sutrer over at de er lave men de har større høydekrav til oss? (+vekt/hår/rumpe/øyne/pupper og Gud vet hva krav).

Den eneste gangen man trenger å være attraktiv, er når det kommer til menn. Man trenger ikke være attraktiv for å få seg jobb/utdannelse/interesser eller venner så da er det egentlig ikke noe tap.

Disse kravstore mennene sitter samtidig og klager over at kvinner er vanskelige å ta kontakt med men det er vel ikke så rart når man må fylle ut en hel sjekkliste for at han skal gidde å sette en fot ned fra den høye hesten sin..

Anonymkode: f2492...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Vekten spiller ikke så mye rolle så lenge hun ikke er feit. Men spretteumpe og store pupper slår alltid ann. Ansiktet må være ok og helst langt hår og bruke nornal mengde med sminke

Anonymkode: 616cb...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her. Når jeg er 176 så er jeg vel for mandig kan jeg tenke meg. Rart det med at menn sutrer over at de er lave men de har større høydekrav til oss? (+vekt/hår/rumpe/øyne/pupper og Gud vet hva krav).

Den eneste gangen man trenger å være attraktiv, er når det kommer til menn. Man trenger ikke være attraktiv for å få seg jobb/utdannelse/interesser eller venner så da er det egentlig ikke noe tap.

Disse kravstore mennene sitter samtidig og klager over at kvinner er vanskelige å ta kontakt med men det er vel ikke så rart når man må fylle ut en hel sjekkliste for at han skal gidde å sette en fot ned fra den høye hesten sin..

Anonymkode: f2492...f90

Da må jeg være helt uaktuell for noen siden jeg er 187 og er kvinne. Litt rart at jeg har hatt flere kjærester da og menn som gir uttrykk for at det er flotte greier :)

Noen liker høye kvinner, noen bryr seg ikke og noen liker det ikke. Velger å fokusere på de som liker det eller liker meg som person så får de andre fokusere på de små og nette eller hva nå enn de liker. Jeg blir aldri liten og nett. Lite å gjøre med det så da får jeg heller fokusere på det som er bra med min kropp.

Anonymkode: 44500...654

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg være helt uaktuell for noen siden jeg er 187 og er kvinne. Litt rart at jeg har hatt flere kjærester da og menn som gir uttrykk for at det er flotte greier :)

Noen liker høye kvinner, noen bryr seg ikke og noen liker det ikke. Velger å fokusere på de som liker det eller liker meg som person så får de andre fokusere på de små og nette eller hva nå enn de liker. Jeg blir aldri liten og nett. Lite å gjøre med det så da får jeg heller fokusere på det som er bra med min kropp.

Anonymkode: 44500...654

Du har hatt det fordi det er enkel tilgang på sex. Slutt å lur deg selv. Menn misliker høye kvinner.

Anonymkode: f2492...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har hatt det fordi det er enkel tilgang på sex. Slutt å lur deg selv. Menn misliker høye kvinner.

Anonymkode: f2492...f90

Jeg har aldri ons eller tilfeldig sex, men de er fortsatt interessert. Godt forsøk på å prøve og trykke meg ned forresten.

Anonymkode: 44500...654

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

På 11.6.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

er 170 og 71 kg er bælfeit jeg da🙄  altså seriøst. Hvorfor bry seg om hva menn synes?? 

Anonymkode: c08cb...a22

Så heldig du er! 170 cm 😍 jeg er 160 føler meg så liten og dverg seriøst 😕  sku ønske jeg var 165 bare. Er jævlig lav og må bruke høyehæler  hele tiden 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker du å være kjempe deilig. Jeg hadde elsket å se dine former. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg være helt uaktuell for noen siden jeg er 187 og er kvinne. Litt rart at jeg har hatt flere kjærester da og menn som gir uttrykk for at det er flotte greier :)

Noen liker høye kvinner, noen bryr seg ikke og noen liker det ikke. Velger å fokusere på de som liker det eller liker meg som person så får de andre fokusere på de små og nette eller hva nå enn de liker. Jeg blir aldri liten og nett. Lite å gjøre med det så da får jeg heller fokusere på det som er bra med min kropp.

Anonymkode: 44500...654

Jeg er ca 155 høy, og veier nøyaktig 69 kg. Altså alt for tjukk for de her inne, til tross for at jeg er «lav nok». Jeg pleide å ligge på 55-60kg før jeg fikk (mann.. :P) barn. Merker ingen forskjell på oppmerksomhet fra motsatt kjønn? :P De er like interesserte, tross for at man er godt gift og 10-15kg tyngre enn i ungdommen. Sikkert ikke samme mannfolka - men folk liker vel forskjellige fasonger ;) 

Bruker medium i klær men det er jo også irrelevant for de som kun går etter antall KG fordelt på cm.. hehe!! Kroppssammensetning med mye hofter/rumpe/lår og bryster. Men selvfølgelig myk og definitivt ikke flat mage. (Den jobben tar hold-in bodyen!) Jeg tolererer kroppen min, og har en mann som liker meg sånn som jeg er. (Iallfall har han vett nok til å si akkurat det!). Jeg vet selvfølgelig at jeg er overvektig i følge BMI, og er obs på hva jeg trykker i meg. Sånn, før noen kommenterer akkurat det. 

Har alltid hatt laaaange venninner (kompenserer litt for meg selv?? Hihi). Har ALDRI opplevd at venninnene mine har hatt problemer med å finne kjærester eller ons eller hva det måtte være 🙂 ...og alle andre jenter er misunnelig på høyden og de lange beina :P ooog at lange jenter kan spise godt, uten å legge seg ut.. ;) 

 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev:

Min samboer har helt perfekt kropp. 172 cm og 50 kg. Høy og slank. Naturlig petit. Ingen synlige muskler.

Anonymkode: 0cbf5...543

De fleste ville jo si at hun er altfor tynn. Ikke normalt å veie 50 kg når du er 172. Da skal man veie fra 62-79. 

Anonymkode: e9939...5e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...