Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid bedre med en kropp formet av trening kontra kaloriunderskudd. 

Blant mine faste partnere har jeg alt fra blodtrent til lettere overvektig. Elsker variasjon, og akkurat i det ei jente er naken foran meg eksisterer intet annet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett bilde av hvordan du ser ut, men på papiret høres jo dette veldig bra ut. Damer skal ha lår og rumpe. De skal også ha overkropp og trenger på ingen måte ha vaskebrettmage. Men hvis magen blir hengende over bukselinningen så er det for mye. Sånn fotomodellkropp er heller ikke bra. De er alt for tynne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Vanskelig å si, hun forandrer seg stadig vekk. I tillegg er det ikke bare en av dem, men ganske mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

FØLGER

Føler veldig på kroppspress. føler meg for tynn.

Anonymkode: 90cf9...ff2

Samme gjorde jeg, prøvde å legge på meg men nå eier jeg vekta mi. Nyter de lange, slanke bena mine og den flate magen selv, så får andre menn like hva de måtte like. Det var befriende å komme til dette stadiet, bare gi faen og digge seg selv 😊

Anonymkode: 3ae61...f40

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenne seksuelt på forskjellige type damer. Liker ikke damer over 90 kg . Ellers er det viktig at en kvinne er hyggelig. Det gjør en kvinne penere.  Norske kvinner er blitt utakknemlige , sure og kravstore som en følge av feminismen. Norske kvinner er kvinner som ikke greier å oppføre seg som kvinner.

Endret av AlkoMann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hr. Aktiv said:

Har ikke sett bilde av hvordan du ser ut, men på papiret høres jo dette veldig bra ut. Damer skal ha lår og rumpe. De skal også ha overkropp og trenger på ingen måte ha vaskebrettmage. Men hvis magen blir hengende over bukselinningen så er det for mye. Sånn fotomodellkropp er heller ikke bra. De er alt for tynne. 

Damer har rumpe og lår, med mindre de har amputert. At du foretrekker store rumper og lår er helt ok, men måten du ordlegger deg på (SKAL ha) får det til å høres objektivt ut fremfor subjektivt, som om man er mindre kvinne om man har små lår og liten rumpe. Syns man kan tenke litt på hvordan man formulerer seg i disse kroppspresstider.

Anonymkode: 3ae61...f40

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
1 minutt siden, AlkoMann skrev:

Jeg kan tenne seksuelt på forskjellige type damer. Liker ikke damer over 90 kg . Ellers er det viktig at en kvinne er hyggelig. Det gjør en kvinne penere.  Norske kvinner blitt utakknemlige , sure og kravstore som en følge av feminismen. Norske kvinner er kvinner som ikke greier å oppføre seg som kvinner.

"Norske kvinner" er først og fremst en egen rase representert ved enkeltindivider som er veldig synlige og aktive i media og medier. De er sure og kravstore, på vegne av alle norske kvinner. Norske kvinner er stort sett helt vanlige kvinner, det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Paramount skrev:

"Norske kvinner" er først og fremst en egen rase representert ved enkeltindivider som er veldig synlige og aktive i media og medier. De er sure og kravstore, på vegne av alle norske kvinner. Norske kvinner er stort sett helt vanlige kvinner, det er i hvert fall min erfaring.

Vanlige norske kvinner , som er uvanlige i en internasjonal kontekst . Jeg liker ikke norske damer. Du er nok feministisk oppdratt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, norske kvinner er så fæle som ikke godtar å bli behandlet som hunder av menn.

Anonymkode: 2399f...1e3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg på noe tidspunkt ble til "gammel gris" (er 40). Jeg ser ei jente og tenker "godkjent". Og så kan jeg tenke "du verden" på noen som er enda penere. Og visualisert (gastronomisert) å gi henne en orgasme eller to med tunga (er veldig glad i å slikke). Og selv jenter som ikke virket som allverden å se på, blir fort sexy når de nærmer seg klimaks.

Men drømmedama, altså som en livsledsager, trenger i tillegg humor, være leken, kosete og en stemme jeg orker å høre på i lengden.

Jeg har vært gift lenge og har funnet jenta jeg vil være med resten av livet (se på menyen ute, men spise hjemme). Men jeg har vel også ideen om at jeg kunne vært lykkelig med en helt annen.

Hvis jeg ser ei jente som er ordentlig strigla, så lurer jeg kanskje på hvordan hun har stelt seg til "der nede" og det er mange som kler og ter på en måte som får meg til å tro at de har noen skjulte senge-ferdigheter som gjør meg nysgerrig, men jeg vier lite ppmerksomhet på å "skille 8'ere fra 9'ere fra 10'ere".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, norske kvinner er så fæle som ikke godtar å bli behandlet som hunder av menn.

Anonymkode: 2399f...1e3

Jada la oss late som at kvinner ikke omtaler menn på samme måte. Og la oss late som kvinner aldri behandler menn som dritt.

Anonymkode: c41f9...48e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

er 170 og 71 kg er bælfeit jeg da🙄  altså seriøst. Hvorfor bry seg om hva menn synes?? 

Anonymkode: c08cb...a22

Tenk på meg 177 og 65 kg. Er vel sett på som en mann jeg da.

Flotte greier..

Anonymkode: f2492...f90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

61rzaav9gzL._SL1050_.jpg

Anonymkode: dcb65...a33

Perfeksjon😍

Anonymkode: 90134...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfeksjon😍

Anonymkode: 90134...4fe

Enig. Det er få jeg synes er så sexy, uten at de er vulgære. 

Anonymkode: dcb65...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

61rzaav9gzL._SL1050_.jpg

Anonymkode: dcb65...a33

Photoshop😍

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei sånne tråder som det her. Det skaper bare mer usikkerhet. 

NOEN LIKER GRØNN BANAN ANDRE GULE.

Det finnes ikke en fasit på hva menn liker. Ferdig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Butternut skrev:

Photoshop😍

Likevel helt perfekt. Jeg forventer ikke shiny lår, eller at bakgrunnen skal være blury. Men de hoftene, smal midje, flott byste (driter i om hun har pushup og silikoninnlegg i bhen) og et nydelig ansikt. Helt perfekt. 

Anonymkode: dcb65...a33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, nirvania skrev:

Jeg er så lei sånne tråder som det her. Det skaper bare mer usikkerhet. 

NOEN LIKER GRØNN BANAN ANDRE GULE.

Det finnes ikke en fasit på hva menn liker. Ferdig. 

Kvinner er definitivt det svake kjønn. Der avslørte du deg .I VG handler 50 prosent innholdet om svake jenter og kvinnekropp. Menn opplever det samme men syter ikke .

Endret av AlkoMann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...