Gå til innhold

Kan man SE på mennesker om de er snille eller slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan ikke se det på 1 min. Men hvis man har kjent menneske over lang tid og klarer å sile ut diverse ting, så kan man være ganske sikker på om det er til å stole på.

Det er ingeting som er helt sikkert, men man kan være 99.9% sikker på at noen mennesker har et eget gir for å hjelpe andre mennesker og klarer å sette seg selv til side, ikke for sin egen del, men for å hjelpe andre. Men dette kan man ikke vite før man har kjent personen over lang tid.

De fleste narcisster og psykopater er flinke til å si og gjøre de riktige tingene. Men et trent øye og øre vil alikevel kunne klare å skille dette fra ekte kjærlighet. Men de aller fleste vil kunne la seg lure. 

 

Anonymkode: cc718...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 12.6.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

De fleste sosiopater har en maske som de setter opp for å virke snill som et lam, men under der har de noe annet. Dette er ulike bilder av Chris Watts. På det første bildet er masken tydligest, på det siste bildet er den helt borte. Men på alle bildene har øynene noe tomt over seg, det er som det er ingen der:
image.png.577dac8b48bee09a03db670f350cb8e8.png 56857633_410842953026560_3423425613103366144_n.png?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fosl1-1.fna&oh=1442be2ef7672a65e69a504ad28d30a5&oe=5D7F07F6

Anonymkode: 556d3...f05

Creepy. Så en dokumentar om han og det skumleste er vel at han virket så utrolig normal.

Men det er jo ingen som vet hvordan han var bak når ikke kamera var der.

Men kan se at det liksom er noe i blikket, en ondskap rett og slett.

Anonymkode: e05fd...d47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Creepy. Så en dokumentar om han og det skumleste er vel at han virket så utrolig normal.

Men det er jo ingen som vet hvordan han var bak når ikke kamera var der.

Men kan se at det liksom er noe i blikket, en ondskap rett og slett.

Anonymkode: e05fd...d47

Nettopp, men det kan være veldig vanskelig å se dessverre. Ser man på smilet blir man lurt. En annen er Amanda Knox. Hun er veldig søt i ansiktet så hun skjuler det godt, men hun har også disse iskalde stirrende øynene.

Anonymkode: 556d3...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan utvilsom se det til en viss grad, med noen unntak. Hormoner og kjemikalier, som skaper følelser (men ikke nødvendigvis det du velger å gjøre), påvirker også deg fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Jeg ser skikkelig sur og slem ut når jeg er avslappet i ansiktet. Såkalt «resting bitch face», jeg ser ikke hyggelig ut når jeg ikke smiler e.l. Men jeg er egentlig veldig snill, høflig, omsorgsull og empatisk. Men det er altså helt umulig å se utifra kun ansiktet mitt da det helst ser ut som om jeg gir F i alt og hater alle.

Anonymkode: b99da...e65

Det er jo forskjell på å se sur ut og som en psykopat. Alle kan vel se sure ut av og til, men ikke alle ser ut som psykopater.

Anonymkode: e3eb2...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker

Det kan man selvfølgelig ikke. Hitler så snill og grei ut der han smilte på noen klipp, men det vet vi at han ikke var. Alle kan se snille ut hvis de vil. Det betyr slett ikke at de er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man kan ikke se på et menneske om det er en snill eller slem person. Det finnes markører som kan si noe om hva slags personlighet kan ha i form av om dette er en utadvent person, stresset, avslappet, trist, glad osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stort sett ikke. Men noen ganger kan man på en måte se det. Føler det er lettere å se en godhet i menneskene, enn ondskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Creepy. Så en dokumentar om han og det skumleste er vel at han virket så utrolig normal.

Men det er jo ingen som vet hvordan han var bak når ikke kamera var der.

Men kan se at det liksom er noe i blikket, en ondskap rett og slett.

Anonymkode: e05fd...d47

For noe tull. Han ser fullstendig normal ut.  Hadde noen vist deg disse bildene og sagt at denne mannen hadde utført en heltedåd., så hadde du sagt det motsatte. At han har noe godt i blikket. Så utrolig forutinntatt. 

Anonymkode: d3ddb...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke se på alle mennesker om de er slemme eller snille men de man ser har slemme ansiktstrekk er ikke til å ta feil av. 

Anonymkode: 40830...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hvit og mann? Slem. Kvinne? Snill. Ikke-hvit? Snill.

Anonymkode: 04599...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster mener at pene gutter som ser hyggelige ut og som er pene i tøye og kule på håret er snille og skikkelige.De har ikke hiv/aids eller kjønnssykdommer og er ikke kriminelle eller ruser seg.😂😃😀

Anonymkode: d1374...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...