Gå til innhold

Kan man SE på mennesker om de er snille eller slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kjenne følelsene til de som er i nærheten av meg. Sjelden jeg tar det inn. Men har en venninne en skikkelig dårlig dag, og vi er sammen, så er det som jeg kjenner følelsene hennes. Selv om hun prøver å late ut som alt er bra. Og jeg har alltid rett. Og en gang vi var på badeland, så var det en far med en datter som sto ved siden av oss, og jeg fikk så sterkt inn at han misbrukte datteren sin. Har aldri opplevd noe så sterkt før. Og pleier ikke å få inn fremmede, kun de som står meg nær. 

Anonymkode: fc525...54f

Det er helt normalt. 

Anonymkode: 53133...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

At du treffer en gang på dette? Det beviser hva? Tilfeldighet og ikke noe annet. Se på bilde om noen er onde eller ikke er totalt umulig, selvfølgelig kan du treffe  av og til på dette. Men da er det ikke annet en ren flaks.

Som sagt er jeg ikke synsk, medium eller har «evner». Jeg har radaren ute og fanger opp sinnstemninger. Det er ikke bare en gang jeg har truffet, og jeg skulle ønske det ikke var slik da det er mer skummelt enn positivt. At kroppen kjenner/føler sykehusinnleggelser og dødsfall f.eks på forhånd, det ER ekkelt. Kan ikke forklares hvor ubehagelig det er. Vil heller leve uvitende enn å forutse ting. Nå skjer ikke dette hele tiden, så som sagt igjen, jeg har ikke evner eller er synsk. Mener ikke det, men at jeg av og til kan sense ting er jeg ikke i tvil om, uten at det gjør at jeg kaller meg klarsynt eller spår folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kjenne følelsene til de som er i nærheten av meg. Sjelden jeg tar det inn. Men har en venninne en skikkelig dårlig dag, og vi er sammen, så er det som jeg kjenner følelsene hennes. Selv om hun prøver å late ut som alt er bra. Og jeg har alltid rett. Og en gang vi var på badeland, så var det en far med en datter som sto ved siden av oss, og jeg fikk så sterkt inn at han misbrukte datteren sin. Har aldri opplevd noe så sterkt før. Og pleier ikke å få inn fremmede, kun de som står meg nær. 

Sikkert! Du får begynne som etterforsker i Politiet da! Du vil sikkert gjøre en formidabel karrière der om det du sier er sant. Alle etterretningstjenester i verden vil ansette deg straks! Men tillat meg å være en smule skeptisk til dette du forteller. Som en anonym person som forteller noe her inne? Som ikke kan bekrefte eller bevise det han har å fare med? Tar det som ren underholdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Som sagt er jeg ikke synsk, medium eller har «evner». Jeg har radaren ute og fanger opp sinnstemninger. Det er ikke bare en gang jeg har truffet, og jeg skulle ønske det ikke var slik da det er mer skummelt enn positivt. At kroppen kjenner/føler sykehusinnleggelser og dødsfall f.eks på forhånd, det ER ekkelt.

Joda går man rundt og er hypokonder treffer jo man mange ganger igjennom et liv også :)  Hva står det på gravsteinen til en hypokonder!  HVA VAR DET JEG SA :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at man kan kjenne igjen ondskap hos enkelte. Vi er programmert til å kjenne det igjen for å unngå å havne i fare. Visse har noe iskaldt og ondskapsfullt i blikket. Dem gidder i alle fall ikke jeg å stole på bare for å være fordomsfri og kul. Jeg slipper dem ikke inn på livet og unngår å være alene med dem. Det føles tryggest sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
9 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Joda går man rundt og er hypokonder treffer jo man mange ganger igjennom et liv også :)  Hva står det på gravsteinen til en hypokonder!  HVA VAR DET JEG SA :) 

Hypokonder er jeg ikke. Hypokondri er en angstlidelse som handler om angst for å selv bli rammet av en sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
13 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Sikkert! Du får begynne som etterforsker i Politiet da! Du vil sikkert gjøre en formidabel karrière der om det du sier er sant. Alle etterretningstjenester i verden vil ansette deg straks! Men tillat meg å være en smule skeptisk til dette du forteller. Som en anonym person som forteller noe her inne? Som ikke kan bekrefte eller bevise det han har å fare med? Tar det som ren underholdning.

Du, jeg forstår at det virker usannsynlig. Men selv om det virker usannsynlig så betyr det ikke at det ikke er sant at personen du siterer føler det den føler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hypokonder er jeg ikke. Hypokondri er en angstlidelse som handler om angst for å selv bli rammet av en sykdom. 

Det kan dine følelser også være, om du er redd for at noen skal dø i din familie? Du får rett før eller senere uansett. Det betyr ikke at du har noen spesielle evner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig ondt blikk når jeg bestemmer meg for det, og kan også slå til med et tomt blikk om det er behov. Bare til opplysning så er et tomt blikk ofte uttrykk for at man er sliten, ikke noe annet enn det. 

Anonymkode: 301cc...c58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kjenne følelsene til de som er i nærheten av meg. Sjelden jeg tar det inn. Men har en venninne en skikkelig dårlig dag, og vi er sammen, så er det som jeg kjenner følelsene hennes. Selv om hun prøver å late ut som alt er bra. Og jeg har alltid rett. Og en gang vi var på badeland, så var det en far med en datter som sto ved siden av oss, og jeg fikk så sterkt inn at han misbrukte datteren sin. Har aldri opplevd noe så sterkt før. Og pleier ikke å få inn fremmede, kun de som står meg nær. 

Anonymkode: fc525...54f

Venner kan man lese lett fordi man kjenner kroppsspråket deres, så det er overhode ikke spesielt. Og rare tanker om fremmede kan vi alle få, det er dermed ikke sannheten. 

Anonymkode: 301cc...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
14 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det kan dine følelser også være, om du er redd for at noen skal dø i din familie? Du får rett før eller senere uansett. Det betyr ikke at du har noen spesielle evner.

Jeg har jo sagt flere ganger at jeg ikke mener at jeg har evner 😂

Jeg er nok intuitiv, men det er en egenskap mange har om de lett fanger opp andres følelser. Jeg er IKKE synsk, ei heller har jeg noen spesielle evner. Jeg er bare følsom som mange er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg har jo sagt flere ganger at jeg ikke mener at jeg har evner 😂

Jeg er nok intuitiv, men det er en egenskap mange har om de lett fanger opp andres følelser. Jeg er IKKE synsk, ei heller har jeg noen spesielle evner. Jeg er bare følsom som mange er. 

Du sier at du ikke har evner samtidig som du i forklaringene dine av hva du har beskriver nettopp det. 

Anonymkode: 9573f...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et veldig ondt blikk når jeg bestemmer meg for det, og kan også slå til med et tomt blikk om det er behov. Bare til opplysning så er et tomt blikk ofte uttrykk for at man er sliten, ikke noe annet enn det. 

Samme her, ikke ondt blikk men har et utseende som gjør meg veldig skummel ovenfor enkelte, spesielt om jeg ikke smiler. Litt sånn "mafia" boss type tror jeg :) Men har aldri skadet noen i hele mitt liv, og de som kjenner meg vet at jeg er verdens mest hyggelige person egentlig. Men det kan ikke de som ikke kjenner meg oppfatte. Så da er det å smile som gjelder :) Fordel med det også, få som kødder med meg for å si det slik :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan nok ikke se på alle mennesker om de er snille eller slemme, noen kan virke snille med egentlig være slemme og motsatt. Samtidig så ser jeg at noen mennesker kan man se det på, noen ser supersnille ut og er det også, noen ser ganske slemme ut og det stemmer. Men det er heller unntakstilfeller. 

Anonymkode: 4e68a...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier at du ikke har evner samtidig som du i forklaringene dine av hva du har beskriver nettopp det. 

Anonymkode: 9573f...40c

Jeg skriver at jeg kan sense ting jeg i etterkant har fått bekreftet, og at jeg har forutsett dødsfall og sykehusinnleggelser, ja. 

Er det ikke det man kaller magefølelse? 

Og den kan også ta feil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Samme her, ikke ondt blikk men har et utseende som gjør meg veldig skummel ovenfor enkelte, spesielt om jeg ikke smiler. Litt sånn "mafia" boss type tror jeg :) Men har aldri skadet noen i hele mitt liv, og de som kjenner meg vet at jeg er verdens mest hyggelige person egentlig. Men det kan ikke de som ikke kjenner meg oppfatte. Så da er det å smile som gjelder :) Fordel med det også, få som kødder med meg for å si det slik :) 

Hehe, mannen min ser også ut som mafia, ikke italiensk, men øst-europeisk. Han er helnorsk og er snill tvers igjennom. Så utseende kan være svært bedragersk. Så har vi mennesker også heftig fantasi, iallfall noen av oss. Jeg er en av dem, men innbiller meg ikke at jeg har spesielle evner av noe slag. 

Anonymkode: 301cc...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er egentlig from som et lam, men ser angivelig ut som en arrogant og mannevond jævel.

Forsvarsmekanisme på grunn av unnvikende personlighetsforstyrrelse.

Anonymkode: e2748...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge regjeringen vår er det definitivt mulig. Trenger ikke se på et bilde engang. Den eneste informasjonen vi trenger, er hva det står under "fødested" i passet.

Det er forresten helt vanlig, og ikke noe bare Norge holder på med. De aller fleste nasjoner i verden kan se om du er snill eller slem kun ved å se på dette éne ordet i en bitteliten bok.

Anonymkode: b5a66...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge regjeringen vår er det definitivt mulig. Trenger ikke se på et bilde engang. Den eneste informasjonen vi trenger, er hva det står under "fødested" i passet.

Det er forresten helt vanlig, og ikke noe bare Norge holder på med. De aller fleste nasjoner i verden kan se om du er snill eller slem kun ved å se på dette éne ordet i en bitteliten bok.

Anonymkode: b5a66...685

Kondolere med vrangforestillinger

Anonymkode: e16fe...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere leser ikke-verbale "social cues". Det er ikke magiske "evner", men ujevnheter i kroppsspråk dere plukker opp ubevisst som ikke passer til situasjonen.

Kroppsspråket gir oss mer informasjon om en person enn hva personen selv sier.

Så slutt å innbill dere at dere har en magisk sans eller evne. 

Anonymkode: e16fe...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...