Gå til innhold

Kan man SE på mennesker om de er snille eller slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem var det? Synes han ser helt nøytral ut.

Anonymkode: e16fe...355

Det er Josef Stalin, som ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At mange blir lurt av sjarm, til å tro at noen er kjempe snille, er vel ikke akkurat en nyhet. Heller ikke at mange føler seg trygg ved en person som bare er blid og ler. Vel vel, noen ganger er den som ser sur ut, som faktisk er den snille. Så nei, du kan egentlig ikke se, hvem som er snill eller ikke.

Anonymkode: 56196...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Thyra said:

Hun er ikke automatisk morder av den grunn. 

Nå handler denne tråden om hvorvidt man kan se om noen er snill eller slem. Jeg mener Amanda Knox er slem, og ut fra de videoene jeg har sett av henne mener jeg at hun lyver også. Så jeg mener at man kan se det. 

 

Anonymkode: 556d3...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i etterpåklokskapens lys fortalte hun dette? Imponerende :ironi:

Anonymkode: 301cc...c58

Ja? Hun sa hun hadde følt på dette før terroren. Jeg har også følt ting med mennesker jeg har sett f.eks på TV og etterpå fått vite at personen har gjort noe grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

At mange blir lurt av sjarm, til å tro at noen er kjempe snille, er vel ikke akkurat en nyhet. Heller ikke at mange føler seg trygg ved en person som bare er blid og ler. Vel vel, noen ganger er den som ser sur ut, som faktisk er den snille. Så nei, du kan egentlig ikke se, hvem som er snill eller ikke.

Anonymkode: 56196...1f7

Det handler ikke om sur vs. blid eller sjarmerende vs ikke sjarmerende. Her er hva jeg mener, er dette et godt menneske?
 image.png.c6cd2c22744172443afc59fd5a9acaca.png

 

Anonymkode: 556d3...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja? Hun sa hun hadde følt på dette før terroren. Jeg har også følt ting med mennesker jeg har sett f.eks på TV og etterpå fått vite at personen har gjort noe grusomt. 

Det er ganske vanlig at folk kommer med slikt etter at noe har skjedd; " jeg visste det var noe med ham/henne". Sannheten er at de ikke visste noe som helst, men vil gjerne innbille seg det. Føle seg spesielle, få oppmerksomhet osv. 

Anonymkode: 301cc...c58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå handler denne tråden om hvorvidt man kan se om noen er snill eller slem. Jeg mener Amanda Knox er slem, og ut fra de videoene jeg har sett av henne mener jeg at hun lyver også. Så jeg mener at man kan se det. 

 

Anonymkode: 556d3...f05

Ut fra videoene jeg har sett er hun bare rar og sær. 

Det gir henne overhodet ikke magiske evner til å begå mord uten å legge noe dna bevis igjen.

I slike situasjoner er det uten tvil du som er den slemme. 

Anonymkode: e16fe...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sosiopater har en maske som de setter opp for å virke snill som et lam, men under der har de noe annet. Dette er ulike bilder av Chris Watts. På det første bildet er masken tydligest, på det siste bildet er den helt borte. Men på alle bildene har øynene noe tomt over seg, det er som det er ingen der:
image.png.577dac8b48bee09a03db670f350cb8e8.png 56857633_410842953026560_3423425613103366144_n.png?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fosl1-1.fna&oh=1442be2ef7672a65e69a504ad28d30a5&oe=5D7F07F6

Anonymkode: 556d3...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig at folk kommer med slikt etter at noe har skjedd; " jeg visste det var noe med ham/henne". Sannheten er at de ikke visste noe som helst, men vil gjerne innbille seg det. Føle seg spesielle, få oppmerksomhet osv. 

Anonymkode: 301cc...c58

Det kan godt være. Personlig har jeg opplevd å ha uttrykt noe/følt, og etterpå fått det bekreftet. Det verste var da jeg var med en person, og da jeg skulle dra så følte jeg intenst at det var siste gang jeg så personen. Dager etterpå døde den helt uventet, ingen tegn til sykdom. Jeg fortalte det ikke før flere år senere da jeg tenkte at ingen kom til å tro på meg, fordi det hørtes for sykt ut til å være sant. Jeg husker at jeg åpnet meg for mamma etter noen år, og hun trodde på meg. Jeg tenkte at ingen ville tro meg, eller at de kom til å tenke at jeg bare fablet eller fant det på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fornuftig-mann skrev:

Mo Salah bin Laden er sikkert av samme ulla.

Og du er av Breivik ulla.

Anonymkode: 3963b...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om sur vs. blid eller sjarmerende vs ikke sjarmerende. Her er hva jeg mener, er dette et godt menneske?
 image.png.c6cd2c22744172443afc59fd5a9acaca.png

 

Anonymkode: 556d3...f05

Hva er det egentlig du mener? Sjarm og sosial utstråling er jo ganske alfa og omega her.

Anonymkode: 56196...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

For å si det slik, det finnes mer mellom himmel og jord enn et annet sted. Jeg tenker at det finnes mennesker som kan sense svært subtile følelser. Jeg er overhodet ikke synsk eller medium eller noe sånt, men jeg har også hatt følelser/fornemmelser i forkant som har vist seg å stemme uten at jeg har kunne forklare det på en annen måte enn at jeg bare følte det. Som da jeg følte personen på TV-skjermen var «ond», og det viste seg at personen hadde sonet en fæl dom. Det kom ut etter at jeg hadde sagt tydelig til ei venninne flere ganger at personen i programmet hadde et skummelt blikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste sosiopater har en maske som de setter opp for å virke snill som et lam, men under der har de noe annet. Dette er ulike bilder av Chris Watts. På det første bildet er masken tydligest, på det siste bildet er den helt borte. Men på alle bildene har øynene noe tomt over seg, det er som det er ingen der:
image.png.577dac8b48bee09a03db670f350cb8e8.png 56857633_410842953026560_3423425613103366144_n.png?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fosl1-1.fna&oh=1442be2ef7672a65e69a504ad28d30a5&oe=5D7F07F6

Anonymkode: 556d3...f05

Kjære vene... sånn ser helt normale personer ut også. Aner ikke hva han der har gjort, men om du slapper av i alle musklene i ansiktet så ser du helt lik ut 

Anonymkode: e16fe...355

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... sånn ser helt normale personer ut også. Aner ikke hva han der har gjort, men om du slapper av i alle musklene i ansiktet så ser du helt lik ut 

Anonymkode: e16fe...355

Han drepte sine småbarn og kone. Ser snill ut på det første bildet, de siste ser han tom ut. Disturbed soul.

Anonymkode: 3963b...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

.eller smarte og dumme? 

Jeg mener til en viss grad det.

Nei! Da tar du helt feil. Stalin så ut som en gosslig bestefar av utseende. Han var noe helt annet en det. For alt du vet kan Salah være en psykopat på hjemmebane eller ute blant venner uten at jeg vet en dritt om det :) Nei man kan aldri se på noen at de er onde, det er noe man oppdager ved å sosialisere med de over tid, og trakke de på tærne av og til, da kommer det frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... sånn ser helt normale personer ut også. Aner ikke hva han der har gjort, men om du slapper av i alle musklene i ansiktet så ser du helt lik ut 

Anonymkode: e16fe...355

Han tok livet av kone og sine tre barn.

Endret av Fornuftig-mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei! En skal ikke skue hunden på hårene!

Anonymkode: e5f4e...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

I utganspunktet ikke, men jeg leste om ei som hadde sittet ved siden av ABB FØR terroren og som hadde fått skikkelig angst og bare følt på seg at denne personen var ond. Noe må han jo ha utvist med blikket elns.

Jeg kan kjenne følelsene til de som er i nærheten av meg. Sjelden jeg tar det inn. Men har en venninne en skikkelig dårlig dag, og vi er sammen, så er det som jeg kjenner følelsene hennes. Selv om hun prøver å late ut som alt er bra. Og jeg har alltid rett. Og en gang vi var på badeland, så var det en far med en datter som sto ved siden av oss, og jeg fikk så sterkt inn at han misbrukte datteren sin. Har aldri opplevd noe så sterkt før. Og pleier ikke å få inn fremmede, kun de som står meg nær. 

Anonymkode: fc525...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

For å si det slik, det finnes mer mellom himmel og jord enn et annet sted. Jeg tenker at det finnes mennesker som kan sense svært subtile følelser. Jeg er overhodet ikke synsk eller medium eller noe sånt, men jeg har også hatt følelser/fornemmelser i forkant som har vist seg å stemme uten at jeg har kunne forklare det på en annen måte enn at jeg bare følte det. Som da jeg følte personen på TV-skjermen var «ond», og det viste seg at personen hadde sonet en fæl dom. Det kom ut etter at jeg hadde sagt tydelig til ei venninne flere ganger at personen i programmet hadde et skummelt blikk. 

At du treffer en gang på dette? Det beviser hva? Tilfeldighet og ikke noe annet. Se på bilde om noen er onde eller ikke er totalt umulig, selvfølgelig kan du treffe  av og til på dette. Men da er det ikke annet en ren flaks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kjenne følelsene til de som er i nærheten av meg. Sjelden jeg tar det inn. Men har en venninne en skikkelig dårlig dag, og vi er sammen, så er det som jeg kjenner følelsene hennes. Selv om hun prøver å late ut som alt er bra. Og jeg har alltid rett. Og en gang vi var på badeland, så var det en far med en datter som sto ved siden av oss, og jeg fikk så sterkt inn at han misbrukte datteren sin. Har aldri opplevd noe så sterkt før. Og pleier ikke å få inn fremmede, kun de som står meg nær. 

Anonymkode: fc525...54f

Uff:( Hvordan taklet du det med barnet og faren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...