Kollontaj Skrevet 4. juni 2020 #661 Del Skrevet 4. juni 2020 13 minutter siden, Sjokka skrev: Men la de stakkars barna få slippe og lese om dick picks ihvertfall. Det er det jeg henger meg opp i her i tråden. Lyving og det andre kan dere diskutere så mye dere vil, jeg gidder ikke være med på det. La mannen være så etterfølgerne hans slipper å bli mobba i skolegården. Kanskje la være å kommentere og dra saken videre, da? ØB er en riksklovn, ikke på en god måte, dessverre. Han burde nok tenkt mer på familien sin, ja, enig i det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon321 Skrevet 4. juni 2020 #662 Del Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, Sjokka skrev: Prøv å tenk etter hvordan dere selv ville følt det, psykisk og fysisk på kroppen, hvis dere var ØB ? Dere hadde blitt ødelagte psykisk !!! Ønsker dere å ødelegge en persons psyke og familieliv ?? Mannen, altså ØB, turde ikke gå ut, han var åpen om han var deprimert, og vi kunne tydelig se mannen slet noe innmari, i etterkant av mediestormen etter Tusvik og Tønne lagde postcast om hva Burøe hadde drevet med i mange år. Burøe har fått sin straff. Han ble ikke satt i fengsel, det ble heller ikke noe anmeldelser. Eller gjorde det ? Nei, jeg støttet IKKE det Burøe gjorde. Men ærlig talt. Når de begynner å skrive om Burøe lyver. Der går grensen for meg. Folk lyver hver dag. Jeg støtter heller lyving, men seriøst, la mannen få fred nå. Det blir rett og slett patetisk når ØB blir forfulgt grunnet tidligere feil, og nå leter de og graver etter mer å kunne ta ham i ? Jeg skammes over at jeg en gang la MH til på insta. Men, med en gang jeg jeg så hvordan han mobba og utleverte bloggeren Isabell, sluttet jeg å følge ham. Ørjan Burøe har fått sin straff. Andre sitter i fengsel og soner for noe kriminelt, skal de også bli straffet og hengt ut i flere år etter de har ferdig sona?? Jeg blir helt matt...... Det som er poenget - og som du ikke tar til deg, er ikke at ØB lyver. Det er at ØB lyver om noe på sin instagram, som han bruker kommersielt, dvs for å tjene penger. Det hadde vært noe helt annet om det var en privat instagram, med en vanlig person. Da er jeg helt enig i at det er i overkant å prøve å "ta" løgnene til folk. Men det er ikke det det er snakk om. Det er en kjendis som bruker plattformen for egen gevinst - og han blir avslørt i løgn, løgn for å sette seg selv i et bedre lys. Den enkleste sammenligningen blir med å si at man "mobber" f.eks Coca Cola eller H&M når de skriver noe feilaktig på sine SoMe kontoer og deretter påpeker at det er feil/løgn. Og ellers et lite tips. Det er ikke noe vits i i hverken flere utropstegn, punktum eller spørsmålstegn. Vi alle klarer godt å lese setningene dine om du holder deg til 1 tegn. Og avslutningsvis. Om ØB hadde gjort sin insta privat, kun godtatt "nære" relasjoner - og andre fortsatt drev å plaget han på IG? Da hadde jeg vært enig i at det er mobbing. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #663 Del Skrevet 4. juni 2020 9 minutter siden, anon321 skrev: Det som er poenget - og som du ikke tar til deg, er ikke at ØB lyver. Det er at ØB lyver om noe på sin instagram, som han bruker kommersielt, dvs for å tjene penger. Det hadde vært noe helt annet om det var en privat instagram, med en vanlig person. Da er jeg helt enig i at det er i overkant å prøve å "ta" løgnene til folk. Men det er ikke det det er snakk om. Det er en kjendis som bruker plattformen for egen gevinst - og han blir avslørt i løgn, løgn for å sette seg selv i et bedre lys. Den enkleste sammenligningen blir med å si at man "mobber" f.eks Coca Cola eller H&M når de skriver noe feilaktig på sine SoMe kontoer og deretter påpeker at det er feil/løgn. Og ellers et lite tips. Det er ikke noe vits i i hverken flere utropstegn, punktum eller spørsmålstegn. Vi alle klarer godt å lese setningene dine om du holder deg til 1 tegn. Og avslutningsvis. Om ØB hadde gjort sin insta privat, kun godtatt "nære" relasjoner - og andre fortsatt drev å plaget han på IG? Da hadde jeg vært enig i at det er mobbing. Store bokstaver og utropstegn er vel liv å bruke ???? !!!! Den kommentaren viser hva folk her inne henger seg opp i. Patetisk oppførsel av voksne folk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #664 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Hvor var tankene om andres psykiske helse og ve og vel, når ØB seksuelt trakasserte de damene? Eller når han fortsatt legger ut stikk mot Tønne og Tusvik? Hvor lite profesjonelt er det på en bedriftskonto? Endret 4. juni 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #665 Del Skrevet 4. juni 2020 12 timer siden, anon321 skrev: Så slutt og drikk øl på en onsdag ØB - gå å legg deg. Jeg sitter her og blir helt sjokka 😲 Hvordan kan du være så liten, og skrive noe sånn som dette ? Burøe er en voksen mann og kan vel ta seg en øl når han selv vil ? Å skrive at ØB må gå å legge seg og slutte og drikke øl på en onsdag, ga meg hakeslepp. Pirkete og ondsinnede mobbing er det. Glad jeg ikke har deg i min omgangskrets. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer her i denne tråden, men det blir nesten umulig når jeg ser hvor slemme folk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. juni 2020 #666 Del Skrevet 4. juni 2020 8 minutter siden, Lin11 skrev: Hvor var tankene om andres psykiske helse og ve og vel, når ØB seksuelt trakasserte de damene? Eller når han fortsatt legger ut stikk mot Tønne og Tusvik? Hvor lite profesjonelt er det på en bedriftskonto? Tusvik og Tønne gir vel han noen stikkere noenganger også, så de tenker jeg ikke så mye på. Han kan jo si det samme som de når de mobber folk, det er humor. 😅👌🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #667 Del Skrevet 4. juni 2020 6 minutter siden, Baresierdet skrev: Tusvik og Tønne gir vel han noen stikkere noenganger også, så de tenker jeg ikke så mye på. Han kan jo si det samme som de når de mobber folk, det er humor. 😅👌🏼 Nå er det de som er ofrene her. Stor forskjell på offer og offerrolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. juni 2020 #668 Del Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, Lin11 skrev: Nå er det de som er ofrene her. Stor forskjell på offer og offerrolle. Ikke helt enig med deg. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #669 Del Skrevet 4. juni 2020 8 minutter siden, Lin11 skrev: Nå er det de som er ofrene her. Stor forskjell på offer og offerrolle. Hvem ble offeret etter Tusvik og Tønne's podcast ? Hvem blir offeret når folk latterliggjør og kritiserer alt han sier og gjør ? Hvem ble offeret når MH og flere, begynner å dra fram gamle saker ? Mads Hansen tror visst han er guds gave til denne verdenen som tillater seg å være onkel politi ovenfor bloggere og komikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 4. juni 2020 #670 Del Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, Sjokka skrev: Hvem ble offeret etter Tusvik og Tønne's podcast ? Hvem blir offeret når folk latterliggjør og kritiserer alt han sier og gjør ? Hvem ble offeret når MH og flere, begynner å dra fram gamle saker ? Mads Hansen tror visst han er guds gave til denne verdenen som tillater seg å være onkel politi ovenfor bloggere og komikere. Du kan da umulig mene at en person som har drevet med systematisk trakassering i over 20 år er offeret her? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #671 Del Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, Sjokka skrev: Hvem ble offeret etter Tusvik og Tønne's podcast ? Hvem blir offeret når folk latterliggjør og kritiserer alt han sier og gjør ? Hvem ble offeret når MH og flere, begynner å dra fram gamle saker ? Mads Hansen tror visst han er guds gave til denne verdenen som tillater seg å være onkel politi ovenfor bloggere og komikere. ØB har made the bed, og nå må han ligge i den også. Ingen andre som skal klandres for hverken løgner eller ufin oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #672 Del Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, minimymlen skrev: Du kan da umulig mene at en person som har drevet med systematisk trakassering i over 20 år er offeret her? Les hva jeg skriver en gang til, så skjønner du kanskje hva jeg mener. Skriver du dette for å provosere? Igjen, jeg støtter ikke ØB tidligere handlinger. Men, det er FORTID. Du må gjerne fortsette å rippe opp i gamle sår. Jeg tar avstand fra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #673 Del Skrevet 4. juni 2020 5 minutter siden, Lin11 skrev: ØB har made the bed, og nå må han ligge i den også. Ingen andre som skal klandres for hverken løgner eller ufin oppførsel. Ja og den senga har han måttet ligge i lenge, og takket være sånne som deg og Mads Hansen, ser det ut til at Ørjan må ligge i senga i langt tid enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. juni 2020 #674 Del Skrevet 4. juni 2020 8 minutter siden, Lin11 skrev: ØB har made the bed, og nå må han ligge i den også. Ingen andre som skal klandres for hverken løgner eller ufin oppførsel. Håper aldri du gjør noe feil i livet. For husk da dine egne ord. Hvor ofte bytter man senger om dagen? Hvor lenge er det greit å dra opp gammel dritt? De fleste har lagt alt bak seg, men det er noen som bare må rippe opp i ting gang på gang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #675 Del Skrevet 4. juni 2020 42 minutter siden, Sjokka skrev: Ja og den senga har han måttet ligge i lenge, og takket være sånne som deg og Mads Hansen, ser det ut til at Ørjan må ligge i senga i langt tid enda 35 minutter siden, Baresierdet skrev: Håper aldri du gjør noe feil i livet. For husk da dine egne ord. Hvor ofte bytter man senger om dagen? Hvor lenge er det greit å dra opp gammel dritt? De fleste har lagt alt bak seg, men det er noen som bare må rippe opp i ting gang på gang.. Ærlig talt, dere er så drøye. Ikke rart ØB fikk holde på i 20 år. Godt han ikke har overtaket lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. juni 2020 #676 Del Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, Lin11 skrev: Ærlig talt, dere er så drøye. Ikke rart ØB fikk holde på i 20 år. Godt han ikke har overtaket lenger. Drøye? Fordi jeg ikke skjønner poenget med å dra opp det samme igjen og igjen? Du besvarte ikke spørsmålene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 4. juni 2020 #677 Del Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, Sjokka skrev: Jeg sitter her og blir helt sjokka 😲 Hvordan kan du være så liten, og skrive noe sånn som dette ? Burøe er en voksen mann og kan vel ta seg en øl når han selv vil ? Å skrive at ØB må gå å legge seg og slutte og drikke øl på en onsdag, ga meg hakeslepp. Pirkete og ondsinnede mobbing er det. Glad jeg ikke har deg i min omgangskrets. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer her i denne tråden, men det blir nesten umulig når jeg ser hvor slemme folk er. Haha. Du kan da umulig sitte der å si at det å si at en person må slutte å drikke øl på en onsdag er ondsinnet mobbing? Du trenger virkelig en reality check og jeg er glad jeg ikke har deg i min omgangskrets.. Jeg skjønner du har litt selvinnsikt da... Du lever opp til nicket ditt, for å si det sånn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 4. juni 2020 #678 Del Skrevet 4. juni 2020 At det går an å sitte og forsvare den gjøken der, it's beyond me. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. juni 2020 #679 Del Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, Turkis Sau skrev: At det går an å sitte og forsvare den gjøken der, it's beyond me. Kanskje fordi urettferdighet ikke er greit. Uavhengig av hva han har gjort eller ikke gjort rettferdiggjør ikke det den holdningen enkelte her inne har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon321 Skrevet 4. juni 2020 #680 Del Skrevet 4. juni 2020 2 timer siden, Sjokka skrev: Store bokstaver og utropstegn er vel liv å bruke ???? !!!! Den kommentaren viser hva folk her inne henger seg opp i. Patetisk oppførsel av voksne folk !!! Men herrefred. Her plukker jeg hele argumentasjonsrekken din fra hverandre og det eneste du svarer på er mitt tips om å endre ditt skriftlige språk. Først, så tar vi det igjen: Man blir ikke mobbet når man selv søker det offentlige lys. Når ØB prøver å få så mange følgere som mulig og selger IG innlegg for penger, så er det 100% innafor å påpeke løgn på IG. Og til det andre, poenget med å påpeke språket/skriften din er at ofte så er det en sammenheng mellom kvalitet på innhold og antall «!!!!» «????» som brukes. Det er samme logikken som vi sier til barn: om du trenger å rope i en diskusjon, så har du mislyktes med å kommunisere. Jeg sier ikke at innleggene dine er dårlige, men om man trenger 4 utropstegn for å understreke et poeng, så har man ikke et poeng. (!!!!) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå