Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest juoigi
1 minutt siden, Justsaying said:

Haha, dere er morsomme. 

Jeg fortsetter livet mitt fint velvitende om at dere har holdt på å mast om alle bevisene deres i over 1 år men allikevel; Nothing new 😎 

Og jeg får selvsagt ikke betalt en krone, trodde vitterlig dere tok en spøk men dere tror på alt som  skrives. Men burde snart fått en bonus for trofast å ikke la seg vippe av pinnen.

Og @Oida, Ørjan har ikke anelse hva du snakker om. 

Nemmen så vittig! Jammen meg flaks at du også kan gå tilbake på ordet ditt og si at det selvfølgelig bare var EN SPØK! Gjorde som Ørjan, når noen stiller deg til veggs er det lettest å late som det var ment som humor. 

Nå er du «avslørt som løgner» selv, så da er det vanskelig å kunne stole på hva du sier. 

Trofast vet vi alle at du er, selv om du «ikke er fan av han», men bare er «tilhenger av sannheten». 😂

Takk til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Justsaying skrev:

Haha, dere er morsomme. 

Jeg fortsetter livet mitt fint velvitende om at dere har holdt på å mast om alle bevisene deres i over 1 år men allikevel; Nothing new 😎 

Og jeg får selvsagt ikke betalt en krone, trodde vitterlig dere tok en spøk men dere tror på alt som  skrives. Men burde snart fått en bonus for trofast å ikke la seg vippe av pinnen.

Og @Oida, Ørjan har ikke anelse hva du snakker om. 

Fint for deg at direktelinjen fungerer i påsken. At din store helt/alter ego Burøe ikke kjenner til dette er vel ingen overraskelse. Han er jo ukjent med alt dere spør han om. Merkelig det der, men sier jo alt om "brukerkompisene og helten deres.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Oida skrev:

Var det ikke slik at helten/alter ego Burøe hadde sendt over sine bevis diverse ganger? Eller er det kanskje bare løgn og fantasier? Om du satt på disse "bevisene" har du ikke behov for screenshot av samtalen fra min side.

Saken er den at du begynner å bli rimelig desperat for du har null kontroll på all dritten som finnes der ute signert din helt/alter ego. Det hjelper ikke hvor nedsettende kommentarer du slenger rundt deg med, noe screenshot fra meg får du ikke.

At han har sendt over noen samtale bevis, er spesifikke navngitte personer som det er blitt stilt et spørsmål rundt. Ikke alt han har, til meg hvertfall. 

Hvor mange år siden er det han har sendt deg denne dårlige spøken om homofile? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Infinity skrev:

Men kjære deg.  Du ser heksejakten @Justsaying bedriver i tråden, og du vil at folk skal stå frem her ?

Vil ikke si hun driver med heksejakt. 

Hun har ikke sett bevis på noe, og for å endre meningen sin om Ørjan har hun vel sagt hun vil se deres bevis på det dere sier stemmer. 

Og jeg ønsker svar på om hun har brutt taushetsplikten sin eller om det er hun som har anmeldt, på lik linje som hun ville vite motsatt i stad. Det fikk hun svar på, så synes jeg kan få svar fra henne også.. 

@Oida hvordan kan du forvente at Ørjan han sendt over akkurat din samtale med han, for vi vet jo ikke hvem du er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, Oida skrev:

Var det ikke slik at helten/alter ego Burøe hadde sendt over sine bevis diverse ganger? Eller er det kanskje bare løgn og fantasier? Om du satt på disse "bevisene" har du ikke behov for screenshot av samtalen fra min side.

Saken er den at du begynner å bli rimelig desperat for du har null kontroll på all dritten som finnes der ute signert din helt/alter ego. Det hjelper ikke hvor nedsettende kommentarer du slenger rundt deg med, noe screenshot fra meg får du ikke.

Si meg, hvor skolert er du? 
Jeg har sett masse bevis fra Ørjan, sin side men jeg, eller han, vet da ikke hvem du er! Ingen av de samtalene jeg har sett handler om vitsing med homofile eller Dp ut av det blå. Og hvis du ikke skjønner Hvorfor da sier jeg for 43. gang at kom igjen: send meg gjerne dine bevis så skal jeg snu på flisa tvert om du snakker sant! 
 

Så det er kanskje du som er desperat heller som prøver å kalle meg løgner for å ikke vedkjenne noe jeg umulig kan vite. De samtalene jeg har sett har vært flørting, tøyning, puppebilder, Dp, og ingen uenigheter eller noen som har blitt sure.  
 

Skulle gjerne tegnet dette til deg eller spilt inn en film, men du må snart skjønne at ingen kan si de har lest noe fra deg når ingen vet hvem du er og når du ikke har noe som helst å bidra med enn å sitte kalle meg og Baresierdet for løgnere.

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske uenig i heksejakten, og du kan jo også tenke over, med tanke på at du sier at du bare vil ha sannheten fram, at du tolererer veldig mye karakterdrap og drittslenging om jenter fra @Justsaying, mens du er bekymret for det samme for ØB. Hvorfor det ?

Ingen vil frivillig vise frem bevisene sine til @Justsaying.  H*n er jo bare en som har gjort det til sin livsoppgave å gå etter alle som måtte ha noe negativt å si om ØB.
Husk også at det var ØB selv som igjen fikk fart på denne tråden ved å igjen være truende på nett. Den SeogHør siden han laget til var og patetisk, og han vet da at han får reaksjoner.

Som offentlig person som bruker SoMe som sin lekeplass, vil også få reaksjonene tilbake via SoMe. 
Hvis han trodde noe annet, ja da var han ekstremt naiv.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Justsaying skrev:

Si meg, hvor skolert er du? 
Jeg har sett masse bevis fra Ørjan, sin side men jeg, eller han, vet da ikke hvem du er! Ingen av de samtalene jeg har sett handler om vitsing med homofile eller Dp ut av det blå. Og hvis du ikke skjønner Hvorfor da sier jeg for 43. gang at kom igjen: send meg gjerne dine bevis så skal jeg snu på flisa tvert om du snakker sant! 
 

Så det er kanskje du som er desperat heller som prøver å kalle meg løgner for å ikke vedkjenne noe jeg umulig kan vite. De samtalene jeg har sett har vært flørting, tøyning, puppebilder, Dp, og ingen uenigheter eller noen som har blitt sure.  
 

Skulle gjerne tegnet dette til deg eller spilt inn en film, men du må snart skjønne at ingen kan si de har lest noe fra deg når ingen vet hvem du er og når du ikke har noe som helst å bidra med enn å sitte kalle meg og Baresierdet for løgnere.

Hvor skolert er du da ? Roper for 43 gang etter bevis som det er sagt gjentatte ganger at du er den siste person som får se det.

Vis frem ditt eget bevis du.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Infinity skrev:

Hvor skolert er du da ? Roper for 43 gang etter bevis som det er sagt gjentatte ganger at du er den siste person som får se det.

Vis frem ditt eget bevis du.

Bevis på? Du hører ikke selv hvor lite «skolert» du fremstår ved å si sånn? Mine bevis er som skrevet over, vanlige samtaler mellom Ørjan og ymse damer. Intet kriminelt og se. Så skal jeg legge frem det som bevis? Er du tett? Jeg legger vel ikke frem en samtale mellom en mann og fiender ukjente damer. Er det mulig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Justsaying skrev:

Si meg, hvor skolert er du? 
Jeg har sett masse bevis fra Ørjan, sin side men jeg, eller han, vet da ikke hvem du er! Ingen av de samtalene jeg har sett handler om vitsing med homofile eller Dp ut av det blå. Og hvis du ikke skjønner Hvorfor da sier jeg for 43. gang at kom igjen: send meg gjerne dine bevis så skal jeg snu på flisa tvert om du snakker sant! 
 

Så det er kanskje du som er desperat heller som prøver å kalle meg løgner for å ikke vedkjenne noe jeg umulig kan vite. De samtalene jeg har sett har vært flørting, tøyning, puppebilder, Dp, og ingen uenigheter eller noen som har blitt sure.  
 

Skulle gjerne tegnet dette til deg eller spilt inn en film, men du må snart skjønne at ingen kan si de har lest noe fra deg når ingen vet hvem du er og når du ikke har noe som helst å bidra med enn å sitte kalle meg og Baresierdet for løgnere.

Desperasjonen når nye høyder, ser jeg.

Hvor skolert jeg er? Høyskole med mastergrad. Hva med deg? Ut fra din manglende oppførsel og ufine språkbruk våger jeg ikke tippe.

Om du har sett så masse bevis fra din helt/alter ego Burøe burde det vel ikke være så vanskelig å finne samtalen det blir referert til? Eller har han kanskje for vane å slenge dritt om homofile?

At de "bevisene" du har sett kun er "flørting, tøysing og puppebilder" tar jeg med en stor klype salt. Din forståelse av flørting er ekstremt forskjellig fra de fleste andres. Jeg har forøvrig ikke sendt noen bilder av hverken meg selv eller andre til din helt, så et lite tips, kanskje du bør lete i beviskartongen uten bilder fra kvinnene? 

Til slutt, for "43 gang" jeg kommer aldri til å sende deg screenshot av noe som helst. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
6 minutter siden, Justsaying said:

Bevis på? Du hører ikke selv hvor lite «skolert» du fremstår ved å si sånn? Mine bevis er som skrevet over, vanlige samtaler mellom Ørjan og ymse damer. Intet kriminelt og se. Så skal jeg legge frem det som bevis? Er du tett? Jeg legger vel ikke frem en samtale mellom en mann og fiender ukjente damer. Er det mulig 😆

Nå er det du som har sagt at Ørjan har vist deg disse bevisene og at det er bevis for at «alle» er løgnere. Hvorfor gjør han da ikke noe med disse bevisene, annet enn å vise de til deg? Hvorfor «lar» han diskusjon rundt han foregå i over et år hvis han bare kunne gått til politiet? Saksøkt de? Skrevet en blogg? 
 

Du forstår vel selv at det er det minst troverdige og logiske i verden at du og han skal sitte på en haug med ting som frigjør han fra all «wrongdoing» men at han bare ikke gidder å gjøre noe med det? Han vil heller betale deg for å holde en tråd gående på kvinneguiden og svare deg og kompisen døgnet rundt på alle mulige spørsmål dere måtte ha. Heller true folk på Twitter og bli driti ut når han må finne på unnskyldninger for hva han driver på med. 

Han som er så glad i å leke offer ville jo hoppet på denne sjansen ØYEBLIKKELIG hvis han trodde det ville gi han god PR. Vi så jo hva han gjorde med Atle Antonsen-situasjonen. Siden dere påstår at alt er løgner og han ikke har gjort noe galt mot andre enn kona hans, så må jo dette være tidenes konspirasjon.

Ikke vet jeg hva som skulle vært motivasjonen for at både mannlige og kvinnelige kolleger, publikum som har betalt penger for å se han, gamle sjefen hans, tidligere venner, ukjente kvinner på snap/insta/face, kjærester og venninner til venner av han, hele Medie-Norge - skulle alle tenke en dag at....Nei, skal vi prøve å ødelegge livet til han middelmådige komikeren som ingen husker navnet på, tro? Ja, hvorfor ikke!

Og så flaks at alle sammen hadde funnet på samme historier og hadde samme bilder og meldinger og erfaringer... sååå flaks! De må jo ha planlagt dette i åresvis! 

Men alle oppegående mennesker med mer enn 3 i IQ forstår at det ikke er det som har skjedd her. Det - er - ikke - sjans i havet at det er det som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Justsaying skrev:

Bevis på? Du hører ikke selv hvor lite «skolert» du fremstår ved å si sånn? Mine bevis er som skrevet over, vanlige samtaler mellom Ørjan og ymse damer. Intet kriminelt og se. Så skal jeg legge frem det som bevis? Er du tett? Jeg legger vel ikke frem en samtale mellom en mann og fiender ukjente damer. Er det mulig 😆

Da har du ikke bevis. Enkelt og greit.
Hadde du hatt litt tankegang, så hadde du også sikkert klart å tenke at det sikkert er noen jenter som har vært med på greiene til Burøe. Han var jo kjendis, så det er alltid noen jenter som liker det. Dette har han nok likt å vise deg, men det er de som syns det er ekkelt og et overtramp og sjikane og seksuell trakassering det er snakk om.

Du kan jo se på responsen om hvem av oss som fremstår lite skolert.😉

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm

Nå reklameres det for den berømte teipen igjen på snap, men uten merking for reklame. Det er jo tydelig at det er reklame, med rabattkode og greier, men merking - nei. Hva tjener han på dette? Som aksjonær for plasteret, men ikke ansatt i firmaet. Noe må han tjene på det, så ivrig som han er i markedsføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mads Hansens story på Instagram nå... Flaut for Burøe for å si det sånn. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med den TikTok-videoen det hab får sønnen sin til å gråte? Ikke morsomt i mine øyne, tvert i mot. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

Mads Hansens story på Instagram nå... Flaut for Burøe for å si det sånn. 

Ganske avkledd der, ja. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PingPongRosadamm
3 timer siden, MarianneE skrev:

Mads Hansens story på Instagram nå... Flaut for Burøe for å si det sånn. 

Elsker dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente i spenning på hvordan Burøes høye beskyttere skal bortforklare dette.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...