Joni123 Skrevet 29. april 2023 #1201 Del Skrevet 29. april 2023 Synes han er både morsom og en knallbra fyr jeg. Alt han gjorde for Marna når hun var syk. Synes det virket som han var utrolig omtenksom. Nesten rart de ikke ble bundet tettere til hverandre etterpå, men det skal ikke jeg spekulere i. Håper lykken varer med den nye dama. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 29. april 2023 #1202 Del Skrevet 29. april 2023 Han er like usmakelig som han ser ut (og det er ikke fint lite) Humoren er elendig. Nå tar jeg og isolert bort utssendet og oppførsel på fyren. Synes overhodet ikke han er morsom. Ikke noe fan her. Men er jo glad dersom han har noen gode sider som ble beskrevet over meg her. For de har jeg aldri hørt om selv. Håper f.eks at han er en god far. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 29. april 2023 #1203 Del Skrevet 29. april 2023 (endret) Joni123 skrev (7 timer siden): Synes han er både morsom og en knallbra fyr jeg. Alt han gjorde for Marna når hun var syk. Synes det virket som han var utrolig omtenksom. Nesten rart de ikke ble bundet tettere til hverandre etterpå, men det skal ikke jeg spekulere i. Håper lykken varer med den nye dama. Trakassering av et ukjent antall kvinner. Trusler om anmeldelser, i samarbeid med tidenes galeste manager, mot de kvinner som hevet stemmen. Løgner og benektelser av egne handlinger. Overgrep mot unge kvinnelige kollegaer. Joda, "knallbra fyr" dette ..... not! Endret 29. april 2023 av Oida 21 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1204 Del Skrevet 29. april 2023 Fant80 skrev (5 timer siden): Han er like usmakelig som han ser ut (og det er ikke fint lite) Humoren er elendig. Nå tar jeg og isolert bort utssendet og oppførsel på fyren. Synes overhodet ikke han er morsom. Ikke noe fan her. Men er jo glad dersom han har noen gode sider som ble beskrevet over meg her. For de har jeg aldri hørt om selv. Håper f.eks at han er en god far. Synes han er " hot" jeg sa.. ja han har vært utro men skal det henge ved han i all evig tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1205 Del Skrevet 29. april 2023 Oida skrev (32 minutter siden): Trakassering av et ukjent antall kvinner. Trusler om anmeldelser, i samarbeid med tidenes galeste manager, mot de kvinner som hevet stemmen. Løgner og benektelser av egne handlinger. Overgrep mot unge kvinnelige kollegaer. Joda, "knallbra fyr" dette ..... not! Overgrep? Har han voldtatt unge kvinnelige kollegaer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bg5000 Skrevet 29. april 2023 #1206 Del Skrevet 29. april 2023 Overgrep trenger ikke være voldtekt. 16 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 29. april 2023 #1207 Del Skrevet 29. april 2023 Ørjan Burøe er en skikkelig «has-been», og jeg skjønner nesten ikke at han fortsatt har en tråd engang. Så ubetydelig er han i 2023. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 29. april 2023 #1208 Del Skrevet 29. april 2023 Diskusjoner om påsåtte overgrep osv har vi hatt så mange ganger over flere år. Jeg synes det er skummelt at man kan sitte på et åpent forum å spy ut seg hva man vil, uten form for beviser. Han ble vel aldri anmeldt av noen heller? Etter så mange år med den samme diskusjonen, finnes det egentlig bevis på overgrep? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 29. april 2023 #1209 Del Skrevet 29. april 2023 4 minutter siden, Baresierdet said: Diskusjoner om påsåtte overgrep osv har vi hatt så mange ganger over flere år. Jeg synes det er skummelt at man kan sitte på et åpent forum å spy ut seg hva man vil, uten form for beviser. Han ble vel aldri anmeldt av noen heller? Etter så mange år med den samme diskusjonen, finnes det egentlig bevis på overgrep? Kan du ikke gi deg? Helt seriøst? Han har gjort det han har gjort og dine uendelige forsøk på å late som at det ikke har skjedd gjør folk bare mer rasende. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 29. april 2023 #1210 Del Skrevet 29. april 2023 Licorne skrev (12 minutter siden): Kan du ikke gi deg? Helt seriøst? Han har gjort det han har gjort og dine uendelige forsøk på å late som at det ikke har skjedd gjør folk bare mer rasende. Jeg later på ingen måte som ingenting har skjedd. Men synes det blir feil og ikke minst farlig å sitte å slenge ut påstander om overgrep uten noen form for bevis. Ifølge noen her så var det sååå mange som hadde anmeldt han også. Så ble det stille, ikke mer snakk om verken overgrep eller anmeldelser. Så fikk han ny kjæreste og da er det samme runddansen igjen. Jeg kommer aldri til å slutte å stå opp for hva jeg mener. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 29. april 2023 #1211 Del Skrevet 29. april 2023 (endret) Ørjan Burøe (44) beklager oppførselen sin overfor flere kvinner I en ny podcast innrømmer den kjente komikeren Ørjan Burøe at han oppførte seg uanstendig mot kvinner. https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-44-beklager-oppforselen-sin-overfor-flere-kvinner/s/12-95-3423592039 (Gammelt innlegg, men siden det hintes til at han «ikke har gjort noe», så har han altså innrømmet iallfall deler av det selv) Endret 29. april 2023 av Hedy Lamarr ( ) 12 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 29. april 2023 #1212 Del Skrevet 29. april 2023 1 hour ago, Baresierdet said: Så fikk han ny kjæreste og da er det samme runddansen igjen. Jeg kommer aldri til å slutte å stå opp for hva jeg mener. Så bra. For da kan vi fortsette å gjøre folk oppmerksomme på hva salgs menneske han er, og hva han har gjort mot kvinner og menn rundt han, i flere tiår. 💪🏻 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. april 2023 #1213 Del Skrevet 29. april 2023 Baresierdet skrev (2 timer siden): Diskusjoner om påsåtte overgrep osv har vi hatt så mange ganger over flere år. Jeg synes det er skummelt at man kan sitte på et åpent forum å spy ut seg hva man vil, uten form for beviser. Han ble vel aldri anmeldt av noen heller? Etter så mange år med den samme diskusjonen, finnes det egentlig bevis på overgrep? Du gir deg aldri du, helt utrolig. Å ta folk i skrittet er overgrep og ikke greit , det er bare en av tingene han har gjort. 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1214 Del Skrevet 29. april 2023 Bg5000 skrev (9 timer siden): Overgrep trenger ikke være voldtekt. Du mener vel at en klem er overgrep? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1215 Del Skrevet 29. april 2023 Licorne skrev (4 timer siden): Så bra. For da kan vi fortsette å gjøre folk oppmerksomme på hva salgs menneske han er, og hva han har gjort mot kvinner og menn rundt han, i flere tiår. 💪🏻 Ja la oss gjøre det.. holder det egentlig ikke med at de som har opplevd noe sier ifra? Skal vi sitte og tråkke ett menneske langt ned i jordA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 29. april 2023 #1216 Del Skrevet 29. april 2023 Orly skrev (4 timer siden): Du gir deg aldri du, helt utrolig. Å ta folk i skrittet er overgrep og ikke greit , det er bare en av tingene han har gjort. Hedy Lamarr skrev (5 timer siden): Ørjan Burøe (44) beklager oppførselen sin overfor flere kvinner I en ny podcast innrømmer den kjente komikeren Ørjan Burøe at han oppførte seg uanstendig mot kvinner. https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-44-beklager-oppforselen-sin-overfor-flere-kvinner/s/12-95-3423592039 (Gammelt innlegg, men siden det hintes til at han «ikke har gjort noe», så har han altså innrømmet iallfall deler av det selv) Ørjan sier vært direkte mot kvinner og i podcast snakket han om grove vitser og spøk! Sigrid sier i første podcast at han tok henne på innsiden av låret og at det IKKE var tissen, men kunne vært fordi hun hadde gravid-tiss. Sigrid sier at hun og marna lo, men at Ørjan sa unnskyld neste dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1217 Del Skrevet 29. april 2023 Baresierdet skrev (2 minutter siden): Ørjan sier vært direkte mot kvinner og i podcast snakket han om grove vitser og spøk! Sigrid sier i første podcast at han tok henne på innsiden av låret og at det IKKE var tissen, men kunne vært fordi hun hadde gravid-tiss. Sigrid sier at hun og marna lo, men at Ørjan sa unnskyld neste dag. Grove vitser og spøk må jammen kvinner tåle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 29. april 2023 #1218 Del Skrevet 29. april 2023 Oida skrev (11 timer siden): Trakassering av et ukjent antall kvinner. Trusler om anmeldelser, i samarbeid med tidenes galeste manager, mot de kvinner som hevet stemmen. Løgner og benektelser av egne handlinger. Overgrep mot unge kvinnelige kollegaer. Joda, "knallbra fyr" dette ..... not! Folk glemmer lett 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 29. april 2023 #1219 Del Skrevet 29. april 2023 elskersommer skrev (10 timer siden): Overgrep? Har han voldtatt unge kvinnelige kollegaer Er vel Dick picks det har gått i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. april 2023 #1220 Del Skrevet 29. april 2023 totti_1 skrev (33 minutter siden): Er vel Dick picks det har gått i. Da bare blokkerer man personen.. bryr meg ikke om noen sender det.blokker så man ferdig med det 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå