Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2020 #641 Del Skrevet 3. juni 2020 Akkurat nå, Justsaying skrev: Hvordan vet du at Morten Ramm snakker sant? Sier ikke at noe er greit, jeg sier at det er merkelig at når Morten lager moro av en ikke-sak, så er det rart at når det da blir gjort oppmerksom på at Ørjan ikke «tar 50 for en videohilsen» men donerer de - da driter man litt på draget og velger å heller la Ørjan selv få støyten. Det reagerer jeg på. Ørjans kommentar om at «Jeg sa til Morten at han måtte huske å nevne» var jo egentlig like lite viktig oppi dette som om han skulle sagt at han hadde snakket med Trump om det. Nei, ØB sier på snap at han kontaktet MR for å fortelle ham at pengene gikk til dyrebeskyttelsen, så sier ØB at MR sier at det ikke er morsomt nok så han velger å ikke nevne det. MR har ikke blitt kontaktet av ØB, det er nedrig av ØB å lyve om denne samtalen. ØB må ta dritt for en løgn, og det er bare til pass for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 3. juni 2020 #642 Del Skrevet 3. juni 2020 26 minutter siden, lamorte skrev: Poenget er at dickpicks'ene er en realitet. Fremdeles? Hvis man virkelig ikke har noe annet å dra opp gang på gang enn gammelt støv så er det et tegn på at han ikke har noe å tas for lenger 👍 Dessuten hadde ikke Ramms innlegg noe med Dp i utgangspunktet, det ble bare et securitynett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. juni 2020 #643 Del Skrevet 3. juni 2020 ØB-squad to the rescue. 😏 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 3. juni 2020 #644 Del Skrevet 3. juni 2020 17 minutter siden, Justsaying skrev: Fremdeles? Hvis man virkelig ikke har noe annet å dra opp gang på gang enn gammelt støv så er det et tegn på at han ikke har noe å tas for lenger 👍 Dessuten hadde ikke Ramms innlegg noe med Dp i utgangspunktet, det ble bare et securitynett. Okei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 3. juni 2020 #645 Del Skrevet 3. juni 2020 5 minutter siden, Justsaying skrev: Fremdeles? Hvis man virkelig ikke har noe annet å dra opp gang på gang enn gammelt støv så er det et tegn på at han ikke har noe å tas for lenger 👍 Dessuten hadde ikke Ramms innlegg noe med Dp i utgangspunktet, det ble bare et securitynett. Tja, han gjør jo stadig noe rart. Nå var det jo å lyve om kontakt med Ramm, som gjorde at ting begynte å eskalere enda mer. Og ja, jeg er sikker på at det er Ørjan som løy, for ellers hadde han garantert lagt ut bevis på at han hadde vært i kontakt med Ramm. Enten logg fra at han ringte Ramm eller meldinger. I tillegg til å få følgerne sine til å gå inn på posten til Ramm og spørre om det er dumt å gi penger til Dyrebeskyttelsen. Når han vet så inderlig godt at fokuset i kommentarfeltet var dickpicsene. Og ikke skjønner jeg at det er mulig å bli så fornærmet over en slik post, om Ørjan tenkte at det bare handlet om hvorvidt han tok i mot pengene selv eller ikke. Var jo to til i samme post, som også tok penger for videohilsen. Jeg ser ikke at de reagerer på samme måte. For det er jo tross alt ingenting å bry seg om. Om det absolutt er så viktig for han å få frem at pengene går til dyrebeskyttelsen, så kunne han tross alt bare lagd en egen post på sin Instagram om det. Jeg hadde skjønt det bedre om han hadde blitt sur for linkingen opp i mot dickpicsene igjen, men her velger han å rante om noen 50-lapper når ingen egentlig bryr seg om hvorvidt ham hadde tatt pengene selv. Han oppnådde i det minste å lage litt blest om seg selv en liten stund, men hvorvidt det var positivt for han er heller usikkert. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 3. juni 2020 #646 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) 10 minutter siden, Kollontaj skrev: ØB-squad to the rescue Måtte de aldri slutte. Dette er er den morsomste tråden på forumet. Endret 3. juni 2020 av commeilfaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dida Skrevet 3. juni 2020 #647 Del Skrevet 3. juni 2020 37 minutter siden, commeilfaut skrev: Måtte de aldri slutte. Dette er er den morsomste tråden på forumet. Enig! 😂 Skuffet hver gang squaden ikke har reagert.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 3. juni 2020 #648 Del Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, Justsaying skrev: Fremdeles? Hvis man virkelig ikke har noe annet å dra opp gang på gang enn gammelt støv så er det et tegn på at han ikke har noe å tas for lenger 👍 Dessuten hadde ikke Ramms innlegg noe med Dp i utgangspunktet, det ble bare et securitynett. Ikke?? Da foreslår jeg du leser innlegget til Morten Ramm x antall ganger til. Glem ikke å lese teksten under innlegget. Det er nå en gang slik at støv virvler fort opp, gammelt eller ei. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 3. juni 2020 #649 Del Skrevet 3. juni 2020 Men det som er enda mer interessant er at dagen etter gikk prisen opp fra 50 til 500.....så da var det kanskje en grunn til at ØB tilsynelatende klikka i vinkel? For å skape en "debatt", få oppmerksomhet og gjøre seg selv til offer (igjen). Men hey, fint for Dyrebeskyttelsen som får mer penger, da! Da er det i det minste noen vinnere i denne saken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon321 Skrevet 3. juni 2020 #650 Del Skrevet 3. juni 2020 4 timer siden, Justsaying skrev: Sitter dere virkelig og sier at det er Ørjan sin egen feil at Dp og div blir dratt opp av søpla gang på gang, bare fordi Morten Ramm prøvde å ramme(!) Ørjan uten å ha gjort nok research? Så når da MH og MR syns det er morsomt å tulle med Ørjan og trekke fra halve sannheten så er det ok, men når Ørjan sleiver og sier at MR ikke ville nevne at han donerte pengene videre - nei det er ikke morsomt. Ikke gøy å tulle den veien, da må alt inneholde fakta og gjerne med bevis 😁 Mads Hansen er forøvrig ei stor pyse som kun tar de som grupperinger går etter, han tør ikke gå etter Sophie, Caroline eller noen som kanskje kan gjøre han upopulær. Redd for å bli analysert selv kanskje? Det er greit at du liker/er Ørjan Burøe, men du er helt på bærtur - og ingenting av det du sier henviser til hva som faktisk har skjedd. 1. MR legger ut et insta innlegg hvor han gjør narr av at du kan kjøpe personlige bilder av Ørjan Burøe for 50kr. Denne spøken er enkel og ikke til å misforstå. Det blir det samme som om John Arne Riise skulle solgt personlige SMSer. Alle tar henvisningen - og det er morsomt, dog ikke hysterisk morsomt. 2. Istedet for å la det gå, så later ØB som at han har snakket med MR. Dette gjør han på instagram, hvor han har blokkert MR. Det er åpenbart at han gjør det for å snakke til sine følgere - og satser på at MR ikke får dette med seg, siden han er blokkert. 3. MH legger sammen 1+1 og sjekker med MR om han har snakket med ØB. Dette har han ikke. MH legger nå dette ut som en instastory - og ting faller for en dag. 4. ØB prøver nå å flytte oppmerksomheten og legger ut bilder om at MH er en mobber/influencer politi - og sier at om han faller så lavt som å passe på andre på insta, så må noen skyte han. 5. MH lager samme posten, med samme filter og tekst, men bytter enkelte ord - for å igjen presisere hvor absurd det er, at influencere som lager innhold med barna sine for å tjene penger, påpeker hvordan andre oppfører seg på instagram. Merk at ØB kunne når som helst lagt ut screenshot av enten telefonlogg eller meldinger fra når han "snakket" med MR, men det har ikke skjedd, så det kommer ingenting. ØB Blir ikke mobbet. Man må dessverre leve av konsekvensen av sine handlinger. For noen blir det en dom i rettsvesenet, for andre blir det et kallenavn i kompisgjengen og for noen blir det at du ikke får lov å være influencer og late som at du ikke er en idiot, som trakasserer kvinner og er en generelt ufin ekkel type. Så slutt og drikk øl på en onsdag ØB - gå å legg deg. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 3. juni 2020 #651 Del Skrevet 3. juni 2020 2 timer siden, Kollontaj skrev: ØB-squad to the rescue. 😏 Ja, og det er ekkelt å se på hvordan enkelte forsvarer den ekle oppførselen til denne "komikeren". 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #652 Del Skrevet 4. juni 2020 5 timer siden, clyde skrev: Ja, og det er ekkelt å se på hvordan enkelte forsvarer den ekle oppførselen til denne "komikeren". Jeg forsvarer ikke ØB og det han har gjort. Men jeg lar fortid være fortid. Skammelig at 2 voksne mannfolk som MH og MR, strør salt i såret til en familie. Dette er nå tilbakelagt kapittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 4. juni 2020 #653 Del Skrevet 4. juni 2020 2 timer siden, Sjokka skrev: Jeg forsvarer ikke ØB og det han har gjort. Men jeg lar fortid være fortid. Skammelig at 2 voksne mannfolk som MH og MR, strør salt i såret til en familie. Dette er nå tilbakelagt kapittel. Du mener altså det er skammelig at Mads Hansen og Morten Ramm påpeker en voksen manns manglende oppførsel og ekstreme bruk av barna i sosiale medier? Burøe er selv opphavet til det eventuelle saltet som blir strødd i familiens sår. Han har ikke beklaget sin drittsekk oppførsel, men vekselsvis bortforklart den med at det var en spøk eller at hans facebook var hacket. For å ikke glemme at Burøe og frue jevnlig spyr ut ufine kommentarer om Sigrid Bonde Tusvik. Så kanskje the Burøes skal gå i seg selv? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #654 Del Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, Oida skrev: Du mener altså det er skammelig at Mads Hansen og Morten Ramm påpeker en voksen manns manglende oppførsel og ekstreme bruk av barna i sosiale medier? Burøe er selv opphavet til det eventuelle saltet som blir strødd i familiens sår. Han har ikke beklaget sin drittsekk oppførsel, men vekselsvis bortforklart den med at det var en spøk eller at hans facebook var hacket. For å ikke glemme at Burøe og frue jevnlig spyr ut ufine kommentarer om Sigrid Bonde Tusvik. Så kanskje the Burøes skal gå i seg selv? La de feie for sin egen dør, så feier Burøe for sin egen. Nå var det kun snakk om dickpicks fra min side. Det har ØB fått kjent på kroppen i massevis og nå er det MH og MR som strør salt i såret. Familien Burøe har barn for guds skyld. La dem være !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 4. juni 2020 #655 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) 10 timer siden, anon321 skrev: Det er greit at du liker/er Ørjan Burøe, men du er helt på bærtur - og ingenting av det du sier henviser til hva som faktisk har skjedd. 1. MR legger ut et insta innlegg hvor han gjør narr av at du kan kjøpe personlige bilder av Ørjan Burøe for 50kr. Denne spøken er enkel og ikke til å misforstå. Det blir det samme som om John Arne Riise skulle solgt personlige SMSer. Alle tar henvisningen - og det er morsomt, dog ikke hysterisk morsomt. 2. Istedet for å la det gå, så later ØB som at han har snakket med MR. Dette gjør han på instagram, hvor han har blokkert MR. Det er åpenbart at han gjør det for å snakke til sine følgere - og satser på at MR ikke får dette med seg, siden han er blokkert. 3. MH legger sammen 1+1 og sjekker med MR om han har snakket med ØB. Dette har han ikke. MH legger nå dette ut som en instastory - og ting faller for en dag. 4. ØB prøver nå å flytte oppmerksomheten og legger ut bilder om at MH er en mobber/influencer politi - og sier at om han faller så lavt som å passe på andre på insta, så må noen skyte han. 5. MH lager samme posten, med samme filter og tekst, men bytter enkelte ord - for å igjen presisere hvor absurd det er, at influencere som lager innhold med barna sine for å tjene penger, påpeker hvordan andre oppfører seg på instagram. Merk at ØB kunne når som helst lagt ut screenshot av enten telefonlogg eller meldinger fra når han "snakket" med MR, men det har ikke skjedd, så det kommer ingenting. ØB Blir ikke mobbet. Man må dessverre leve av konsekvensen av sine handlinger. For noen blir det en dom i rettsvesenet, for andre blir det et kallenavn i kompisgjengen og for noen blir det at du ikke får lov å være influencer og late som at du ikke er en idiot, som trakasserer kvinner og er en generelt ufin ekkel type. Så slutt og drikk øl på en onsdag ØB - gå å legg deg. Bra oppsummerte punkter! 👍 Ja, hvorfor legger ikke ØB ut telefon/meldingslogg hvis han har "snakket" med Ramm? Endret 4. juni 2020 av Marioposa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #656 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) På 4.6.2020 den 11.45, Marioposa skrev: Bra oppsummerte punkter! 👍 Ja, hvorfor legger ikke ØB ut telefon/meldingslogg hvis han har "snakket" med Ramm? Prøv å tenk etter hvordan dere selv ville følt det, psykisk og fysisk på kroppen, hvis dere var ØB ? Dere hadde blitt ødelagte psykisk !!! Ønsker dere å ødelegge en persons psyke og familieliv ?? Mannen, altså ØB, turde ikke gå ut, han var åpen om han var deprimert, og vi kunne tydelig se mannen slet noe innmari, i etterkant av mediestormen etter Tusvik og Tønne lagde postcast om hva Burøe hadde drevet med i mange år. Burøe har fått sin straff. Han ble ikke satt i fengsel, det ble heller ikke noe anmeldelser. Eller gjorde det ? Nei, jeg støttet IKKE det Burøe gjorde. Men ærlig talt. Når de begynner å skrive om Burøe lyver. Der går grensen for meg. Folk lyver hver dag. Jeg støtter heller ikke lyving, men seriøst, la mannen få fred nå. Det blir rett og slett patetisk når ØB blir forfulgt grunnet tidligere feil, og nå leter de og graver etter mer å kunne ta ham i ? Jeg skammes over at jeg en gang la MH til på insta. Men, med en gang jeg så hvordan han mobba og utleverte bloggeren Isabell, sluttet jeg å følge ham. Ørjan Burøe har fått sin straff. Andre sitter i fengsel og soner for noe kriminelt, skal de også bli straffet og hengt ut i flere år etter de har ferdig sona?? Jeg blir helt matt...... Endret 7. juni 2020 av Sjokka Rettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 4. juni 2020 #657 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) 3 timer siden, Sjokka skrev: Prøv å tenk etter hvordan dere selv ville følt det, psykisk og fysisk på kroppen, hvis dere var ØB ? Dere hadde blitt ødelagte psykisk !!! Ønsker dere å ødelegge en persons psyke og familieliv ?? Mannen, altså ØB, turde ikke gå ut, han var åpen om han var deprimert, og vi kunne tydelig se mannen slet noe innmari, i etterkant av mediestormen etter Tusvik og Tønne lagde postcast om hva Burøe hadde drevet med i mange år. Burøe har fått sin straff. Han ble ikke satt i fengsel, det ble heller ikke noe anmeldelser. Eller gjorde det ? Nei, jeg støttet IKKE det Burøe gjorde. Men ærlig talt. Når de begynner å skrive om Burøe lyver. Der går grensen for meg. Folk lyver hver dag. Jeg støtter heller lyving, men seriøst, la mannen få fred nå. Det blir rett og slett patetisk når ØB blir forfulgt grunnet tidligere feil, og nå leter de og graver etter mer å kunne ta ham i ? Jeg skammes over at jeg en gang la MH til på insta. Men, med en gang jeg jeg så hvordan han mobba og utleverte bloggeren Isabell, sluttet jeg å følge ham. Ørjan Burøe har fått sin straff. Andre sitter i fengsel og soner for noe kriminelt, skal de også bli straffet og hengt ut i flere år etter de har ferdig sona?? Jeg blir helt matt...... På grunn av dette er det ok at han lyver om å ha snakket om Ramm? Ser ikke sammenhengen. Hvorfor være uærlig? Har aldri skrevet noe i tråden tidligere.. Så jeg tror ikke det er meg du sikter med alt du skriver? Endret 4. juni 2020 av Marioposa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. juni 2020 #658 Del Skrevet 4. juni 2020 11 minutter siden, Sjokka skrev: Prøv å tenk etter hvordan dere selv ville følt det, psykisk og fysisk på kroppen, hvis dere var ØB ? Dere hadde blitt ødelagte psykisk !!! Ønsker dere å ødelegge en persons psyke og familieliv ?? Mannen, altså ØB, turde ikke gå ut, han var åpen om han var deprimert, og vi kunne tydelig se mannen slet noe innmari, i etterkant av mediestormen etter Tusvik og Tønne lagde postcast om hva Burøe hadde drevet med i mange år. Burøe har fått sin straff. Han ble ikke satt i fengsel, det ble heller ikke noe anmeldelser. Eller gjorde det ? Nei, jeg støttet IKKE det Burøe gjorde. Men ærlig talt. Når de begynner å skrive om Burøe lyver. Der går grensen for meg. Folk lyver hver dag. Jeg støtter heller lyving, men seriøst, la mannen få fred nå. Det blir rett og slett patetisk når ØB blir forfulgt grunnet tidligere feil, og nå leter de og graver etter mer å kunne ta ham i ? Jeg skammes over at jeg en gang la MH til på insta. Men, med en gang jeg jeg så hvordan han mobba og utleverte bloggeren Isabell, sluttet jeg å følge ham. Ørjan Burøe har fått sin straff. Andre sitter i fengsel og soner for noe kriminelt, skal de også bli straffet og hengt ut i flere år etter de har ferdig sona?? Jeg blir helt matt...... Du blir helt matt ? Hva tror du jentene som venter på unnskyldning er ? Jeg tror at så lenge Ørjan ikke står i veien for å henge ut andre, så får han svar på tiltale. Ganske selvvalgt. Det at han har barn er det vel ingen som kan unngå å vite, da de blir hengt ut i SoMe daglig, så jeg er enig at det er stakkars barn, men det er på grunn av foreldrene, ikke MH eller MR. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #659 Del Skrevet 4. juni 2020 20 minutter siden, Infinity skrev: Du blir helt matt ? Hva tror du jentene som venter på unnskyldning er ? Jeg tror at så lenge Ørjan ikke står i veien for å henge ut andre, så får han svar på tiltale. Ganske selvvalgt. Det at han har barn er det vel ingen som kan unngå å vite, da de blir hengt ut i SoMe daglig, så jeg er enig at det er stakkars barn, men det er på grunn av foreldrene, ikke MH eller MR. Nei men herregud, så må de gå å anmelde Burøe da, og gå til sak mot han. Jeg har sagt mitt, og står ved det. Dere andre kan fortsette å diskutere lyving og dickpicks. Og ja, jeg blir matt av p lese hva dere spyr ut av dere av gammelt shit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2020 #660 Del Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, Sjokka skrev: Det at han har barn er det vel ingen som kan unngå å vite, da de blir hengt ut i SoMe daglig, så jeg er enig at det er stakkars barn, men det er på grunn av foreldrene, ikke MH eller MR. Men la de stakkars barna få slippe og lese om dick picks ihvertfall. Det er det jeg henger meg opp i her i tråden. Lyving og det andre kan dere diskutere så mye dere vil, jeg gidder ikke være med på det. La mannen være så etterfølgerne hans slipper å bli mobba i skolegården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå