Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
1 time siden, Stupebrett skrev:

Ikke alle som anmeldes kommer i fengsel.

Poster på sosiale medier kan outsources til andre eller planlegges på forhånd.

Og ingen i team 👌👌 Klarer å forklare meg hvordan en notorisk løgner som har innrømmet utroskap i medier plutselig er et 100% pålitelig sannhetsvitne. 

(hint: han er ikke det, eneste forklaring er at enten Ørjan eller en utro tjener i rettsvesenet står bak konto(ene))

Men. En dag ØB bruker til å panisk forsvare seg på SoMe er en dag han ikke kan skrive elendige vitser eller sende grisemeldinger til folk som ikke vil ha dem!

Ikke alle som anmeldes er skyldige heller ;) 

Og når det gjelder troverdighet så har jeg jo igjen nødt å nevne at troverdigheten på team 🤙🏻er jo på minussiden etter at K ble tatt for løgn på løgn. 

11 minutter siden, Infinity skrev:

Ja, jeg går jo utifra at det er jenter som vet at han er anmeldt fordi de har anmeldt han.

@Justsaying har ropt høyt her inne at det finnes ikke screenshot etter at jeg skrev at jeg hadde.  Du fikk jo også bekreftet av Burøe selv at det ikke fantes slike.

Vil du dele hva du fikk en liten titt av ?

Vet ikke hva du har screenshot av men HVIS @Oida har screenshot av denne samtalen med henne og Ørjan, da må jo Ørjan ha den samme. Og hva har hun da å tape på å sende meg feks sin screenshot? Det verste som kan skje av det for henne er jo at hun blir avslørt som løgner, det _beste_ er at jeg ser noe annet enn det jeg har sett før og må tro at Ørjan har løyet. 
Eller?

Så noe sier meg at det ikke fins en eneste dritt som kan ramme Ørjan uten at noen selv må innrømme å ha vært med på leken, men som ikke tåler steken.

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Baresierdet skrev:

Neida jeg jobber i helsevesenet med taushetsplikt men ikke tilgang til politiets datasystemer. Så jeg har ikke brutt min taushetsplikt 😊 og såvidt jeg vet, jobber ikke Ørjan i helsevesenet 😂 så verken politi eller Ørjan i mitt hjem. 

Jeg lurte på hvordan folk visste det, om det er fordi du/de har anmeldt det selv eller fordi du/de har brutt taushetsplikt? 

Nettopp, hvordan kan en person si at mange har anmeldt? Fordi en anonym her inne har sagt det så er det sant? Det også liksom... 

Hvis flere hadde anmeldt hadde det ikke blitt henlagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Nettopp, hvordan kan en person si at mange har anmeldt? Fordi en anonym her inne har sagt det så er det sant? Det også liksom... 

Hvis flere hadde anmeldt hadde det ikke blitt henlagt! 

Jeg synes det blir litt for dumt at man ikke skal kunne få svar på spørsmål.

Når det blir påstått at man enten jobber i politiet eller må være Ørjan selv for å kunne si at man tror han ikke er anmeldt. Men andre kan sitte å si at han er anmeldt flere ganger. Og det vet vedkommende med sikkerhet. 

Hvordan vet de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Justsaying skrev:

Ikke alle som anmeldes er skyldige heller ;) 

Og når det gjelder troverdighet så har jeg jo igjen nødt å nevne at troverdigheten på team 🤙🏻er jo på minussiden etter at K ble tatt for løgn på løgn. 

Vet ikke hva du har screenshot av men HVIS @Oida har screenshot av denne samtalen med henne og Ørjan, da må jo Ørjan ha den samme. Og hva har hun da å tape på å sende meg feks sin screenshot? Det verste som kan skje av det for henne er jo at hun blir avslørt som løgner, det _beste_ er at jeg ser noe annet enn det jeg har sett før og må tro at Ørjan har løyet. 
Eller?

Så noe sier meg at det ikke fins en eneste dritt som kan ramme Ørjan uten at noen selv må innrømme å ha vært med på leken, men som ikke tåler steken.

Jøss, du er langt opp i ØB sin ræv ! Du har jo totalt mistet evnen til kritisk sans fot noen utenom ØB. Der har du i så overflod at om det er en skala for klein, så topper den der.

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
3 minutter siden, Justsaying said:

Nettopp, hvordan kan en person si at mange har anmeldt? Fordi en anonym her inne har sagt det så er det sant? Det også liksom... 

Hvis flere hadde anmeldt hadde det ikke blitt henlagt! 

Hvilken sten har du ligget under som påstår noe så dumt?  Til og med anmeldelser mot Julio Kopseng ble henlagt. Det er ingen automatikk i at flere anmeldelser betyr automatisk fengsel. Nå hadde for øvrig han som ble truet på Twitter tatt kontakt med politiet også, det skrev han på Twitter, så kanskje det nærmer seg noe. 🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Justsaying skrev:

Ikke alle som anmeldes er skyldige heller ;) 

Og når det gjelder troverdighet så har jeg jo igjen nødt å nevne at troverdigheten på team 🤙🏻er jo på minussiden etter at K ble tatt for løgn på løgn. 

Vet ikke hva du har screenshot av men HVIS @Oida har screenshot av denne samtalen med henne og Ørjan, da må jo Ørjan ha den samme. Og hva har hun da å tape på å sende meg feks sin screenshot? Det verste som kan skje av det for henne er jo at hun blir avslørt som løgner, det _beste_ er at jeg ser noe annet enn det jeg har sett før og må tro at Ørjan har løyet. 
Eller?

Så noe sier meg at det ikke fins en eneste dritt som kan ramme Ørjan uten at noen selv må innrømme å ha vært med på leken, men som ikke tåler steken.

Jeg har de screenshottene du og Ørjan har sagt ikke finnes etter jeg skrev i tråden her at jeg hadde.

 Se på brukernavnet mitt. Det er ikke @Oida, så svar på mitt innlegg, ikke bland henne inn .

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
8 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg har de screenshottene du og Ørjan har sagt ikke finnes etter jeg skrev i tråden her at jeg hadde.

 Se på brukernavnet mitt. Det er ikke @Oida, så svar på mitt innlegg, ikke bland henne inn .

Jeg snakker til hvem jeg vil i mine innlegg. Eller skal du styre det? 
 

13 minutter siden, juoigi skrev:

Hvilken sten har du ligget under som påstår noe så dumt?  Til og med anmeldelser mot Julio Kopseng ble henlagt. Det er ingen automatikk i at flere anmeldelser betyr automatisk fengsel. Nå hadde for øvrig han som ble truet på Twitter tatt kontakt med politiet også, det skrev han på Twitter, så kanskje det nærmer seg noe. 🤔

 

Jeg ordla meg kanskje litt feil, men hvis alle de som har blitt trakassert hadde anmeldt hadde det ikke blitt henlagt. Naturligvis! Men når til og med avisene trekker tilbake at de har sett bevis som feller Ørjan så er det innlysende at det er noe feil med «varslerne» 
De burde heller gått til politiet enn avisene, men det var kanskje mer fame å få i avisen enn hos politi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
Just now, Justsaying said:

Jeg snakker til hvem jeg vil i mine innlegg. Eller skal du styre det? 
 

Jeg ordla meg kanskje litt feil, men hvis alle de som har blitt trakassert hadde anmeldt hadde det ikke blitt henlagt. Naturligvis! Men når til og med avisene trekker tilbake at de har sett bevis som feller Ørjan så er det innlysende at det er noe feil med «varslerne» 
De burde heller gått til politiet enn avisene, men det var kanskje mer fame å få i avisen enn hos politi?

Avisen* har ikke trekt tilbake at de har sett bevis som feller Ørjan i forbindelse med en anmeldelse. Det er én avis som har sagt de ikke har sett oppsigelsesbrev fra Elina Krantz eller meldingskorrespondanse mellom Kemma og Ørjan. Ingenting av dette viser at noen er «avslørt som løgnere» eller andre dramatiske og idiotiske påstander som dere fremdeles forsøker å få dette til å bli. Et år senere er det fremdeles ingen påske-bombe som dere håpet på. 

Jeg kan godt finne frem diskusjonen fra den gamle tråden om Ørjan hvor vi har vært gjennom dette femti ganger og dere fremdeles snakker dere bort. 

Ellers er det temmelig bortkastet å skulle svare, eller bevise noe ovenfor dere når det kommer til anmeldelser (enda det er sant) da du sitter her og får betaling for å krangle på mannen det gjelder sine vegne. Hvorfor skulle noen utsette seg for å bli jaktet på av denne mannen? Ingen her ønsker å bli truet på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, juoigi skrev:

Avisen* har ikke trekt tilbake at de har sett bevis som feller Ørjan i forbindelse med en anmeldelse. Det er én avis som har sagt de ikke har sett oppsigelsesbrev fra Elina Krantz eller meldingskorrespondanse mellom Kemma og Ørjan. Ingenting av dette viser at noen er «avslørt som løgnere» eller andre dramatiske og idiotiske påstander som dere fremdeles forsøker å få dette til å bli. Et år senere er det fremdeles ingen påske-bombe som dere håpet på. 

Jeg kan godt finne frem diskusjonen fra den gamle tråden om Ørjan hvor vi har vært gjennom dette femti ganger og dere fremdeles snakker dere bort. 

Ellers er det temmelig bortkastet å skulle svare, eller bevise noe ovenfor dere når det kommer til anmeldelser (enda det er sant) da du sitter her og får betaling for å krangle på mannen det gjelder sine vegne. Hvorfor skulle noen utsette seg for å bli jaktet på av denne mannen? Ingen her ønsker å bli truet på sosiale medier. 

Igjen.. Hvordan vet du at det er sant at han er anmeldt? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 minutter siden, juoigi skrev:

Avisen* har ikke trekt tilbake at de har sett bevis som feller Ørjan i forbindelse med en anmeldelse. Det er én avis som har sagt de ikke har sett oppsigelsesbrev fra Elina Krantz eller meldingskorrespondanse mellom Kemma og Ørjan. Ingenting av dette viser at noen er «avslørt som løgnere» eller andre dramatiske og idiotiske påstander som dere fremdeles forsøker å få dette til å bli. Et år senere er det fremdeles ingen påske-bombe som dere håpet på. 

Jeg kan godt finne frem diskusjonen fra den gamle tråden om Ørjan hvor vi har vært gjennom dette femti ganger og dere fremdeles snakker dere bort. 

Ellers er det temmelig bortkastet å skulle svare, eller bevise noe ovenfor dere når det kommer til anmeldelser (enda det er sant) da du sitter her og får betaling for å krangle på mannen det gjelder sine vegne. Hvorfor skulle noen utsette seg for å bli jaktet på av denne mannen? Ingen her ønsker å bli truet på sosiale medier. 

Det var jo bare de to som hadde stått frem i avisen og kunne avsløres for løgn. For det var jo løgn, Elina har ikke sagt opp Ørjan. Og Kemma, kanskje avisene har sett det samme som meg? Om hvilken notorisk løgner hun var så skjønte de kanskje sammenhengen. Når du snakket om troverdighet så må du innrømme at hvis Ørjan ikke er troverdig Så er det ikke troverdig når folk skryter på seg kreft og dødsdom heller? 
Men skal ikke snakke om henne her, hun har tydelig store problemer og burde beskyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Baresierdet skrev:

Igjen.. Hvordan vet du at det er sant at han er anmeldt? 

 

Men kjære deg.  Du ser heksejakten @Justsaying bedriver i tråden, og du vil at folk skal stå frem her ?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Justsaying skrev:

Jeg snakker til hvem jeg vil i mine innlegg. Eller skal du styre det? 
 

Mister du kontrollen ?

Ingen kommentar til at du og Ørjan har blitt tatt i løgn ?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Infinity skrev:

Men kjære deg.  Du ser heksejakten @Justsaying bedriver i tråden, og du vil at folk skal stå frem her ?

Jeg heksejakt? Med all respekt så er det dere som har en tråd om fyr som pr definisjon er uskyldig til det motsatte er bevist. Et under at alle påstandene her får stå udokumentert i et år når så mye løgn er kommet frem. 
Kanskje jeg skal sende et knippe bevis til Egmont for å se om de syns disse trådene skal kun godkjenne innlegg med dokumentasjon ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Infinity skrev:

Mister du kontrollen ?

Ingen kommentar til at du og Ørjan har blitt tatt i løgn ?

Tatt i løgn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Jeg heksejakt? Med all respekt så er det dere som har en tråd om fyr som pr definisjon er uskyldig til det motsatte er bevist. Et under at alle påstandene her får stå udokumentert i et år når så mye løgn er kommet frem. 
Kanskje jeg skal sende et knippe bevis til Egmont for å se om de syns disse trådene skal kun godkjenne innlegg med dokumentasjon ;) 

Eller kanskje de har sett dokumentasjon 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Justsaying skrev:

 

Vet ikke hva du har screenshot av men HVIS @Oida har screenshot av denne samtalen med henne og Ørjan, da må jo Ørjan ha den samme. Og hva har hun da å tape på å sende meg feks sin screenshot? Det verste som kan skje av det for henne er jo at hun blir avslørt som løgner, det _beste_ er at jeg ser noe annet enn det jeg har sett før og må tro at Ørjan har løyet. 
Eller?

Var det ikke slik at helten/alter ego Burøe hadde sendt over sine bevis diverse ganger? Eller er det kanskje bare løgn og fantasier? Om du satt på disse "bevisene" har du ikke behov for screenshot av samtalen fra min side.

Saken er den at du begynner å bli rimelig desperat for du har null kontroll på all dritten som finnes der ute signert din helt/alter ego. Det hjelper ikke hvor nedsettende kommentarer du slenger rundt deg med, noe screenshot fra meg får du ikke.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
1 minutt siden, Justsaying said:

Jeg heksejakt? Med all respekt så er det dere som har en tråd om fyr som pr definisjon er uskyldig til det motsatte er bevist. Et under at alle påstandene her får stå udokumentert i et år når så mye løgn er kommet frem. 
Kanskje jeg skal sende et knippe bevis til Egmont for å se om de syns disse trådene skal kun godkjenne innlegg med dokumentasjon ;) 

Ja, gjør det! Legg også ved at du tar betalt for å holde denne tråden gående, det er sikkert like populært.

Ellers er det som nevnt veldig rart at det eneste Ørjan gjør for å renvaske seg er å betale noen for å sitte her og krangle og holde tråden gående og vise alle disse «bevisene» sine - til kun deg og brukerkompisen. Han kunne bare lagt ut et blogginnlegg, en instastory, en Snapchat, lagd en podcast, kontaktet media med noe som helst av dette og så hadde dere kunne knust alle som har løyet. Han kunne også anmeldt og saksøkt Tusvik og Tønne, Støme & Jerman, Schjelderup, Krokås, Hodnekvam, Antonsen, Johansson +++ for å ha snakket om han og det de har erfart i sine sosiale kanaler. Har han bevis mot alle disse LØGNERNE så måtte det jo ha blitt tidenes mediesak, at en stakars uskyldig komiker ble ødelagt av en konspirasjon blant hele Norges befolkning. 

Men i stedet fórer han deg med info og truer folk på Twitter. 

🥴

Det sier alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Haha, dere er morsomme. 

Jeg fortsetter livet mitt fint velvitende om at dere har holdt på å mast om alle bevisene deres i over 1 år men allikevel; Nothing new 😎 

Og jeg får selvsagt ikke betalt en krone, trodde vitterlig dere tok en spøk men dere tror på alt som  skrives. Men burde snart fått en bonus for trofast å ikke la seg vippe av pinnen.

Og @Oida, Ørjan har ikke anelse hva du snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Infinity skrev:

Mister du kontrollen ?

Ingen kommentar til at du og Ørjan har blitt tatt i løgn ?

Riktig observert, @Justsaying har totalt mistet kontrollen. Et godt tegn på det er at han slenger rundt seg med nedrige omtaler av andre mennesker. Egentlig rimelig lik mangel på oppførsel som en annen person jeg dessverre kjenner til.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...