Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Justsaying skrev:

Så du sitter her og påstår han har trakassert uten å ha sett bevis selv?? Jøss da er du virkelig ikke et godt vitne i en rettssak. 

Han har ikke vært på døren min. Aldri påstått det.

Han har aldri truet meg på fest. Aldri påstått det.

Han har aldri sendt meg dickpics. Aldri påstått det. 

Se innlegg over hva jeg har av kommunikasjon med Ørjan. 🙂

Hva jeg har sett og hørt fra andre vet selvfølgelig ikke du noenting om .

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Justsaying skrev:

Så du sitter her og påstår han har trakassert uten å ha sett bevis selv?? Jøss da er du virkelig ikke et godt vitne i en rettssak. 

Skulle jeg plutselig være vitne i en  rettsak nå ? Du er ikke helt god.😂😂😂

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, jeg kan jo selfølgelig vitne om at han er raskt ute med true fingeren. Det har jeg jo bevis på.🙂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
3 minutter siden, Infinity skrev:

Han har ikke vært på døren min. Aldri påstått det.

Han har aldri truet meg på fest. Aldri påstått det.

Han har aldri sendt meg dickpics. Aldri påstått det. 

Se innlegg over hva jeg har av kommunikasjon med Ørjan. 🙂

Hva jeg har sett og hørt fra andre vet selvfølgelig ikke du noenting om .

Jeg tror ingenting jeg ikke har sett, hva du vil er opp til deg.å

1 minutt siden, Infinity skrev:

Skulle jeg plutselig være vitne i en  rettsak nå ? Du er ikke helt god.😂😂😂

Seriøst? Du skjønte ikke settingen? Kanskje du er yngre enn jeg tror. Orker ikke diskutere mer med folk som ikke forstår ting uten at de ser det på TikTok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
7 hours ago, Justsaying said:

Man skulle vel tro det andre veien også? Eller, jo det var jo noen som prøvde det men som faktisk ikke hadde rent mel i hverken posen eller sekken. 
Hvorfor skal jeg ville renvaske Ørjan i en tråd på Kg? Sier seg selv at ingen har så mye som et eneste bevis for noe «uønsket Dp etc» da hadde det allerede florert kopier på nettet som det gjorde med Sophie E.

Jeg bryr meg ikke stort om hva du måtte ønske å gjøre med disse «bevisene» du sier du har. 

Det som er rart er at Ørjan ikke selv setter en stopper for dette hvis han mener han har bevis på at alle som har uttalt seg om han er løgnere. Ørjan har utallige kanaler å velge mellom hvor han hadde hatt et publikum for sin store avsløring. Mediene hadde lett gitt han taletid. Siden han truer vilkårlige mennesker på nettet for en dårlig spøk skulle man tro at han ville bruke energien sin på å avsløre de som faktisk har hatt en plattform som kunne skadet han. Han kunne jo ha anmeldt og saksøkt hele gjengen, men i stedet for velger han å sende alle bevisene til to brukere på Kvinneguiden.

Det er veldig uvanlig oppførsel. 

Endret av juoigi
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stupebrett

Det er jo helt nydelig dette. Det er tydelig at Team Burøe har en ny mobilisering på gang- 

Overgripere oppfører seg på måter som faller inn i ganske forutsigbare mønstre om man har opplevd eller sett det på nært hold enten fra privat eller profesjonelt. I forbindelse med krenkelser vil overgripere (annet enn dem som fort outes eller settes i fengsel, la oss kalle de de "vellykkede" overgriperne) drive med flere ting på en gang.

De bagatelliserer hendelsen (Eller i ØBs tilfelle, det var en vits, det var en spøk, det var en kunstner som lånte telefonen min)

De prøver å påføre skyld og skam (ØB gikk ofte etter damer som hadde kjæreste, et klassisk triks fordi man er redd for å si noe fordi man er redd man la litt opp til det selv)

De prøver å ansvarliggjøre offeret for negative konsekvenser av å bli outet (Tenk på familien min. Dette er så tøft for kona og barna mine) 

Og om alt annet feiler, så truer de. Truer med Elden. Truer med bilde av foreldrenes hus. Truer med at du aldri skal få stå på en scene i Norge igjen. At du skal få ødelagt karrieren din. 

Så det kan selvfølgelig være at alle kvinnene og mennene som har stått fram og fortalt om Ørjans drittoppførsel lyver. Det kan godt være at det også er helt tilfeldig at hans respons på anklager er tatt rett ut av spillboken til en hver overgriper. 

Eller så kan det være en mer sannsynlig forklaring på det. 

Men for all del. Drevdalene og Burøene blant oss trenger jo nyttige idioter for å holde på uten å bli tatt, og det skal i hvert fall ikke stå på staminaen, så får dere heller leve med det at dere har bestemt dere for å ha å forsvare overgripere på internett som hobby.. 

Endret av Stupebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Justsaying skrev:

Man skulle vel tro det andre veien også? Eller, jo det var jo noen som prøvde det men som faktisk ikke hadde rent mel i hverken posen eller sekken. 
Hvorfor skal jeg ville renvaske Ørjan i en tråd på Kg? Sier seg selv at ingen har så mye som et eneste bevis for noe «uønsket Dp etc» da hadde det allerede florert kopier på nettet som det gjorde med Sophie E.

Kan ikke skjønne at du ikke tar med alt det rene melet du har i sekken, oppsøker media og får renvasket din helt/alter ego Burøe en gang for alle. Det må jo være mer effektivt enn å sitte å kverulere på Kg. 

Endret av Oida
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oida skrev:

Så fint, da kan vi slå fast at du synes det er greit at gift mann, rundt førti, sender dickpicks og slibrige meldinger til ung student. Du synes det er greit å komme med historier om at du har sex med en gift høygravid kollega på jobb. Du synes det er greit å sende bilder og meldinger av typen, jeg vet hvor du bor, til personer som du er uenig med. 

Da kan vi konkludere med at siden Burøe "gjentatte ganger har sendt over sine bevis", så vet du også at kvinnene som har blitt utsatt for hans manglende oppførsel ikke lyver. Du vet også at det ikke er hans tidligere kollegaer som er årsaken til hans fall. Dette har fint klart selv, og han fortsetter i samme stil. At du synes dette er helt normal oppførsel er greit. Men du kan jo da slutte å omtale de kvinner som har vært utsatt for denne personen og hans manglende oppførsel for løgnere. Da slipper du også "å gjenta deg selv for meg" hele tiden. Vinn vinn situasjon det, eller?

Nei, jeg synes ikke det er greit. Synes heller ikke det er greit å true noen. Hvis du ser hva jeg svarer Infinity så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at jeg synes det er ok. 

Jeg har ikke sett bevis fra Ørjan sin side på det du sier. Det er vel litt av problemet vi har, av det jeg har sett finnes det ikke bevis på det du sier. 

På lik linje som @Infinity mente i går at jeg løy om at jeg hadde sendt ØB melding for å spørre i går, kan jeg si hva jeg mener er løgn eller ikke. Eller er det bare hvis man er imot Ørjan man har lov å si om man mener andre lyver? Det er min mening om enkelte tilfeller som har kommet frem, fordi jeg mener at grunnlaget for bevisene raknet litt for historien da VG skrev at de faktisk ikke hadde sett meldingsbevisene de først omtalte. 

Du kan ikke vri på hvert enkelt ord jeg skriver, for da blir denne diskusjonen veldig slitsom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justsaying skrev:

Jeg tror ingenting jeg ikke har sett, hva du vil er opp til deg.å

Seriøst? Du skjønte ikke settingen? Kanskje du er yngre enn jeg tror. Orker ikke diskutere mer med folk som ikke forstår ting uten at de ser det på TikTok 

Slutt nå Ørjan.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske overbevist om at ingen, absolutt ingen, for utenom Ørjan selv, hans familie, eller en evn manager, hadde orket å brukt noe snev av tid på å sitte på dette forumet og forsvare han slik "enkelte" gjør her.. Det gir bare ingen mening.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, June_1 skrev:

Jeg er ganske overbevist om at ingen, absolutt ingen, for utenom Ørjan selv, hans familie, eller en evn manager, hadde orket å brukt noe snev av tid på å sitte på dette forumet og forsvare han slik "enkelte" gjør her.. Det gir bare ingen mening.

Regner med jeg er en av de "enkelte". Og kan garantere at jeg ikke er Ørjan, noen i hans familie, venner eller noen som har noe med Ørjan Burøe å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baresierdet skrev:

Nei, jeg synes ikke det er greit. Synes heller ikke det er greit å true noen. Hvis du ser hva jeg svarer Infinity så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at jeg synes det er ok. 

Jeg har ikke sett bevis fra Ørjan sin side på det du sier. Det er vel litt av problemet vi har, av det jeg har sett finnes det ikke bevis på det du sier. 

På lik linje som @Infinity mente i går at jeg løy om at jeg hadde sendt ØB melding for å spørre i går, kan jeg si hva jeg mener er løgn eller ikke. Eller er det bare hvis man er imot Ørjan man har lov å si om man mener andre lyver? Det er min mening om enkelte tilfeller som har kommet frem, fordi jeg mener at grunnlaget for bevisene raknet litt for historien da VG skrev at de faktisk ikke hadde sett meldingsbevisene de først omtalte. 

Du kan ikke vri på hvert enkelt ord jeg skriver, for da blir denne diskusjonen veldig slitsom. 

Seriøst, du påstår at Burøe gjentatte ganger har sendt over sine bevis til deg, og du begynner å spiseflikke på enkeltsaker. Om Burøe har "sendt over sine bevis" x antall ganger så er det mer en merkelig at du ikke kjenner til hans høye aktivitetsnivå med dickpicks og slibrige meldinger.

Hans siste sprell på Twitter er jo godt dokumentert fra begge sider, så hvorfor da dra i tvil @Infinity sin erfaring med Burøe? Det er jo samme modus som i Twitter saken.

Jeg kan virkelig ikke skjønne at ikke du og brukerkompis tar med helten Burøe, alle bevisene på hans uskyld og tar runden innom diverse medier. Tenker de hadde vært villig til å renvaske helten deres. Det hadde sikkert vært et velkomment avbrekk fra alle corona artikklene.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Oida skrev:

Seriøst, du påstår at Burøe gjentatte ganger har sendt over sine bevis til deg, og du begynner å spiseflikke på enkeltsaker. Om Burøe har "sendt over sine bevis" x antall ganger så er det mer en merkelig at du ikke kjenner til hans høye aktivitetsnivå med dickpicks og slibrige meldinger.

Hans siste sprell på Twitter er jo godt dokumentert fra begge sider, så hvorfor da dra i tvil @Infinity sin erfaring med Burøe? Det er jo samme modus som i Twitter saken.

Jeg kan virkelig ikke skjønne at ikke du og brukerkompis tar med helten Burøe, alle bevisene på hans uskyld og tar runden innom diverse medier. Tenker de hadde vært villig til å renvaske helten deres. Det hadde sikkert vært et velkomment avbrekk fra alle corona artikklene.

Jeg har ikke sagt noe om jeg betviler det Infinity sier eller ikke betviler det.

Jeg sier at HAN BENEKTET DET. SÅ DA ET HUN KLAR OVER AT HAN BENEKTER DET. Og kan gjøre hva hun vil med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jeg har ikke sagt noe om jeg betviler det Infinity sier eller ikke betviler det.

Jeg sier at HAN BENEKTET DET. SÅ DA ET HUN KLAR OVER AT HAN BENEKTER DET. Og kan gjøre hva hun vil med det. 

I følge deg benektet han det ikke, han sa at han kjenner seg ikke igjen i det. Klassisk avledningsmanøver, da har man i teorien ikke løyet om man blir tatt for løgn og ingen kan frata noen retten til å "kjenne seg igjen" eller ikke. Om han mener at dette ikke har skjedd, hadde han vel ordlagt seg annerledes? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

I følge deg benektet han det ikke, han sa at han kjenner seg ikke igjen i det. Klassisk avledningsmanøver, da har man i teorien ikke løyet om man blir tatt for løgn og ingen kan frata noen retten til å "kjenne seg igjen" eller ikke. Om han mener at dette ikke har skjedd, hadde han vel ordlagt seg annerledes? 

Ja. Jeg beklager. Han skrev jeg kjenner meg ikke igjen i det. Så det er ikke sant. Ordrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ja. Jeg beklager. Han skrev jeg kjenner meg ikke igjen i det. Så det er ikke sant. Ordrett. 

Når noe ikke er sant, sier man det; det er ikke sant/det stemmer ikke. Man sier ikke; det kjenner jeg meg ikke igjen i. Man bruker det i situasjoner når man feks er uenige. Da sier man; det kjenner jeg meg ikke igjen i. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Håper dere fortsetter disse innleggene og udokumenterte påstandene alltid 🙏🏻 jeg får 100 spenn av Ørjan for hvert innlegg Oida og Co skriver så dette er topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Når noe ikke er sant, sier man det; det er ikke sant/det stemmer ikke. Man sier ikke; det kjenner jeg meg ikke igjen i. Man bruker det i situasjoner når man feks er uenige. Da sier man; det kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Ok. Ikke mitt ordvalg uansett. Så hvorfor han brukte akkurat den setningen, har jeg ikke brukt noe tid på å spekulere rundt. Og nå skal jeg ikke be deg til å spørre Ørjan Burøe hvorfor han valgte det ordvalget, for da er det noen her som hugger av meg hodet 😅

Poenget var vel uansett, at jeg verken har kommentert om jeg ikke tror eller tror på Infinity. Jeg skrev hva Ørjan selv svarte meg. Fordi hun sa at jeg eller @Justsaying bare kunne spørre han om det.

Må uansett legge til at han skrev "jeg kjenner meg ikke igjen i det, så det er ikke sant". 

Endret av Baresierdet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ok. Ikke mitt ordvalg uansett. Så hvorfor han brukte akkurat den setningen, har jeg ikke brukt noe tid på å spekulere rundt. Og nå skal jeg ikke be deg til å spørre Ørjan Burøe hvorfor han valgte det ordvalget, for da er det noen her som hugger av meg hodet 😅

Poenget var vel uansett, at jeg verken har kommentert om jeg ikke tror eller tror på Infinity. Jeg skrev hva Ørjan selv svarte meg. Fordi hun sa at jeg eller @Justsaying bare kunne spørre han om det.

Må uansett legge til at han skrev "jeg kjenner meg ikke igjen i det, så det er ikke sant". 

Til meg skrev han: Det fins ingen Screenshot 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...