Oida Skrevet 4. april 2020 #361 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 57 minutter siden, Baresierdet skrev: Jeg prøver ikke hardt å sette andre noen steder jeg. Jeg skriver i innlegget, det rettferdiggjør ikke hans handlinger.(det han har innrømmet) Kan jeg få spørre hvor du har det fra at han ble utestengt fra komiker miljøet? Hvem har skrevet det? Men synes det er litt dobbeltmoralsk å gå så hardt ut mot noen så er man kanskje værre selv. Du må slutte å vri på ting jeg sier, og unngå å lese enkelte ting jeg skriver. For det begynner å bli ganske irriterende å gjenta meg selv for deg heletiden. En rekke komikere nektet å jobbe med eller delta i samme show som Burøe. Dette kom frem i nettaviser, podcaster og på facebooksiden til enkelte komikere. En enkelt googelsøk eller to skulle gi deg svar på det. Han er uønsket på Latter og løst fra sin kontrakt der. Igjen et googelsøk vil gi deg flere artikler om emnet. Burøe har innrømmet å ha vært en drittsekk mot flere kvinner, igjen et googelsøk. Men denne inrømmelsen er ikke nok for deg til å innse at Burøe er sin egen værste fiende. Neida, da letes det med pinsett og lupe for å finne noen andre som er årsaken til fallet. Du sier at saken er "blåst mye større og eklere enn hva som er den fulle sannheten". Sannheten er at Burøe har trakassert kvinner over en lav sko i mange år. Jeg har har mottatt dickpicks og slibrige meldinger, og jeg har sett dickpicks og slibrige meldinger han har sendt til andre kvinner rundt om i landet. Meldingene har lik ordlyd og oppbygging. Er det en tilfeldighet tror du? Eller viser det kanskje samme mønster som andre her i tråden har fortalt de siste dagene? Du sier "det begynner å bli ganske irriterende å gjenta meg selv for deg hele tiden". Synd for deg. Men jeg kommer ikke til å la deg og brukerkompisen din bagatellisere Burøes drittsekk oppførsel mot kvinner. Mange av kommentarene som blir slengt om enkelte navngitte, og ikke navngitte er til å grøsse av. Og det skal ikke stå uimotsagt. Endret 4. april 2020 av Oida 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. april 2020 #362 Del Skrevet 4. april 2020 46 minutter siden, Oida skrev: En rekke komikere nektet å jobbe med eller delta i samme show som Burøe. Dette kom frem i nettaviser, podcaster og på facebooksiden til enkelte komikere. En enkelt googelsøk eller to skulle gi deg svar på det. Han er uønsket på Latter og løst fra sin kontrakt der. Igjen et googelsøk vil gi deg flere artikler om emnet. Burøe har innrømmet å ha vært en drittsekk mot flere kvinner, igjen et googelsøk. Men denne inrømmelsen er ikke nok for deg til å innse at Burøe er sin egen værste fiende. Neida, da letes det med pinsett og lupe for å finne noen andre som er årsaken til fallet. Du sier at saken er "blåst mye større og eklere enn hva som er den fulle sannheten". Sannheten er at Burøe har trakassert kvinner over en lav sko i mange år. Jeg har har mottatt dickpicks og slibrige meldinger, og jeg har sett dickpicks og slibrige meldinger han har sendt til andre kvinner rundt om i landet. Meldingene har lik ordlyd og oppbygging. Er det en tilfeldighet tror du? Eller viser det kanskje samme mønster som andre her i tråden har fortalt de siste dagene? Du sier "det begynner å bli ganske irriterende å gjenta meg selv for deg hele tiden". Synd for deg. Men jeg kommer ikke til å la deg og brukerkompisen din bagatellisere Burøes drittsekk oppførsel mot kvinner. Mange av kommentarene som blir slengt om enkelte navngitte, og ikke navngitte er til å grøsse av. Og det skal ikke stå uimotsagt. Ble han virkelig løst fra sin kontrakt? Trodde han sluttet frivillig jeg. Synd for meg ja, nei ikke veldig egentlig.... 😊 For det ee valgfritt å velge å fortsette en diskusjon med noen her inne. Heldigvis.🤨 Bagatelliserer ingenting. Fortsatt. Da får du holde sammen med dine likesinnede. For verken du eller noen andre er villig til å motbevise at jeg faktisk tar feil. Som sagt tidligere, tar jeg feil skal jeg ikke ha noe problem med å innrømme og/eller beklage det. Men jeg har ikke troen på at jeg tar feil, for det finnes fortsatt ingen bevis, annet enn ord. Og bare for å være på den sikre siden gjentar jeg meg en gang til. Jeg ber ikke om å se dine bevis. Men jeg kan ikke stole på deg og dine ord uten bevis, da Ørjan gjentatte ganger har sendt over sine bevis og ingen andre viser noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 5. april 2020 #363 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg må gjenta meg selv: er denne tråden en parodi? Det er jo langt mer brukerdebatt enn noe annet her. Og i allefall de siste 9-10-11 sidene den minst dokumenterte tråden. Her snakkes om bevis att og fram, men ingenting å vise til - fader ikke rart det blir barneskolekrangling i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 5. april 2020 #364 Del Skrevet 5. april 2020 8 timer siden, Baresierdet skrev: Ble han virkelig løst fra sin kontrakt? Trodde han sluttet frivillig jeg. Synd for meg ja, nei ikke veldig egentlig.... 😊 For det ee valgfritt å velge å fortsette en diskusjon med noen her inne. Heldigvis.🤨 Bagatelliserer ingenting. Fortsatt. Jo det gjør du. Dette er concern trolling på sitt verste. Du later som du er bekymret for noe (her: Tonen i debatten, hvorvidt ØB fremstilles i en gapestokk) mens motivasjonen egentlig er å så tvil om sannhetsgehalten. Du sår tvil om en førstehånds beretning om ØBs oppførsel egentlig er sann, og om egentlig ikke vedkommende la opp til det selv. Dere er slektningene som bagatelliserer den tafsende onkelen i familieselskapet med at han er full og dessuten ganske ensom og har hatt et vanskelig liv. Det er dere som fortsetter å invitere kompisen deres som blir til et troll mot alle damer så fort han har to pils innabords til fest gang på gang uten å konfrontere ham med oppførselen sin. Det er dere som passer på å spesifisere at den unge jenta som har blitt voldtatt i bygda har et rykte på seg fra før. Det er dere som trekker på skuldrene og tenker at nå er hun i hvert fall ikke deres problem lenger når en fremmed plukker opp den grøftefulle venninna deres når dere er ute på byen. Eller som tenker at det er nå litt pussig at den fjorten år gamle datteren deres har fått en 32 år gammel kjæreste, men han har nå bil og fast jobb og virker snill så de får jo bare holde på. Det er dere sammen som gjør at overgripere blant oss kan operere som de gjør og det bør dere med jevne mellomrom konfronteres med fordi det gjør dere, uansett hva som liksom er motivasjonen deres, til forferdelige mennesker og dere muliggjør også at fæle mennesker kan gjøre fæle ting mot andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 5. april 2020 #365 Del Skrevet 5. april 2020 (endret) 9 timer siden, Baresierdet skrev: Ble han virkelig løst fra sin kontrakt? Trodde han sluttet frivillig jeg. Synd for meg ja, nei ikke veldig egentlig.... 😊 For det ee valgfritt å velge å fortsette en diskusjon med noen her inne. Heldigvis.🤨 Bagatelliserer ingenting. Fortsatt. Da får du holde sammen med dine likesinnede. For verken du eller noen andre er villig til å motbevise at jeg faktisk tar feil. Som sagt tidligere, tar jeg feil skal jeg ikke ha noe problem med å innrømme og/eller beklage det. Men jeg har ikke troen på at jeg tar feil, for det finnes fortsatt ingen bevis, annet enn ord. Og bare for å være på den sikre siden gjentar jeg meg en gang til. Jeg ber ikke om å se dine bevis. Men jeg kan ikke stole på deg og dine ord uten bevis, da Ørjan gjentatte ganger har sendt over sine bevis og ingen andre viser noen ting. Så fint, da kan vi slå fast at du synes det er greit at gift mann, rundt førti, sender dickpicks og slibrige meldinger til ung student. Du synes det er greit å komme med historier om at du har sex med en gift høygravid kollega på jobb. Du synes det er greit å sende bilder og meldinger av typen, jeg vet hvor du bor, til personer som du er uenig med. Da kan vi konkludere med at siden Burøe "gjentatte ganger har sendt over sine bevis", så vet du også at kvinnene som har blitt utsatt for hans manglende oppførsel ikke lyver. Du vet også at det ikke er hans tidligere kollegaer som er årsaken til hans fall. Dette har fint klart selv, og han fortsetter i samme stil. At du synes dette er helt normal oppførsel er greit. Men du kan jo da slutte å omtale de kvinner som har vært utsatt for denne personen og hans manglende oppførsel for løgnere. Da slipper du også "å gjenta deg selv for meg" hele tiden. Vinn vinn situasjon det, eller? Endret 5. april 2020 av Oida 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 5. april 2020 #366 Del Skrevet 5. april 2020 (endret) 9 timer siden, Baresierdet skrev: Ble han virkelig løst fra sin kontrakt? Trodde han sluttet frivillig jeg. Synd for meg ja, nei ikke veldig egentlig.... 😊 For det ee valgfritt å velge å fortsette en diskusjon med noen her inne. Heldigvis.🤨 Bagatelliserer ingenting. Fortsatt. Da får du holde sammen med dine likesinnede. For verken du eller noen andre er villig til å motbevise at jeg faktisk tar feil. Som sagt tidligere, tar jeg feil skal jeg ikke ha noe problem med å innrømme og/eller beklage det. Men jeg har ikke troen på at jeg tar feil, for det finnes fortsatt ingen bevis, annet enn ord. Og bare for å være på den sikre siden gjentar jeg meg en gang til. Jeg ber ikke om å se dine bevis. Men jeg kan ikke stole på deg og dine ord uten bevis, da Ørjan gjentatte ganger har sendt over sine bevis og ingen andre viser noen ting. Slutte frivillig i en konfliktsak= si opp, eller få sparken. De fleste velger da å si opp selv. Hvordan er det forresten mulig å bevise at man IKKE har trakassert noen? Endret 5. april 2020 av FotbaIlflua 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #367 Del Skrevet 5. april 2020 1 time siden, Stupebrett skrev: Jo det gjør du. Dette er concern trolling på sitt verste. Du later som du er bekymret for noe (her: Tonen i debatten, hvorvidt ØB fremstilles i en gapestokk) mens motivasjonen egentlig er å så tvil om sannhetsgehalten. Du sår tvil om en førstehånds beretning om ØBs oppførsel egentlig er sann, og om egentlig ikke vedkommende la opp til det selv. Dere er slektningene som bagatelliserer den tafsende onkelen i familieselskapet med at han er full og dessuten ganske ensom og har hatt et vanskelig liv. Det er dere som fortsetter å invitere kompisen deres som blir til et troll mot alle damer så fort han har to pils innabords til fest gang på gang uten å konfrontere ham med oppførselen sin. Det er dere som passer på å spesifisere at den unge jenta som har blitt voldtatt i bygda har et rykte på seg fra før. Det er dere som trekker på skuldrene og tenker at nå er hun i hvert fall ikke deres problem lenger når en fremmed plukker opp den grøftefulle venninna deres når dere er ute på byen. Eller som tenker at det er nå litt pussig at den fjorten år gamle datteren deres har fått en 32 år gammel kjæreste, men han har nå bil og fast jobb og virker snill så de får jo bare holde på. Det er dere sammen som gjør at overgripere blant oss kan operere som de gjør og det bør dere med jevne mellomrom konfronteres med fordi det gjør dere, uansett hva som liksom er motivasjonen deres, til forferdelige mennesker og dere muliggjør også at fæle mennesker kan gjøre fæle ting mot andre. Kan det tenkes at noen ser på alle de som sier at de er offer for Så mye trakassering og bilder, trusler mm syns at disse minner om personer som feks Amber Heard? Som han som anmeldte Kevin Spacey for overgrep men som ble avslørt som løgner? Nå har folk i et helt langt år sittet her og kaklet: Vi har bevis vi har bevis. Men ikke NOE har blitt dokumentert. Ørjan derimot har lagt frem flere bevis som viser sannheten i dette. At folk her sier vi støtter løgnere gjør hverken han til en løgner eller oss til noen som tar feil. Men at noen som har anklaget han er blitt avslørt i løgner beviser at folk lyver OG at vi hadde rett. Ørjan gikk selv fra Stand Up Norge! 37 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Slutte frivillig i en konfliktsak= si opp, eller få sparken. De fleste velger da å si opp selv. Hvordan er det forresten mulig å bevise at man IKKE har trakassert noen? Tja, hva hvis noen sier: Jeg fikk dickpics uten å ha bedt om det. Og Ørjan legger frem bevis på disse samme som har sendt bilde av seg selv enten først eller etter? Hva et det da? Fremdeles trakassering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 5. april 2020 #368 Del Skrevet 5. april 2020 Veldig rart at Ørjan ikke legger ut alle bevisene han sitter på som viser at alle andre er løgnere og at alt er funnet på. Da hadde jo denne saken vært over for lenge siden, og han hadde ikke sittet på Twitter og andre sosiale medier og truet folk. Men det gjør han jo og det kan han ikke prate seg ut av uansett hvor mye han sender ut heiagjengen sin for å flytte fokus igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. april 2020 #369 Del Skrevet 5. april 2020 12 timer siden, Justsaying skrev: Holder pusten🤪 Du har vel litt dokumentasjon du skal legge frem først ? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #370 Del Skrevet 5. april 2020 21 minutter siden, Justsaying skrev: Kan det tenkes at noen ser på alle de som sier at de er offer for Så mye trakassering og bilder, trusler mm syns at disse minner om personer som feks Amber Heard? Som han som anmeldte Kevin Spacey for overgrep men som ble avslørt som løgner? Nå har folk i et helt langt år sittet her og kaklet: Vi har bevis vi har bevis. Men ikke NOE har blitt dokumentert. Ørjan derimot har lagt frem flere bevis som viser sannheten i dette. At folk her sier vi støtter løgnere gjør hverken han til en løgner eller oss til noen som tar feil. Men at noen som har anklaget han er blitt avslørt i løgner beviser at folk lyver OG at vi hadde rett. Ørjan gikk selv fra Stand Up Norge! Tja, hva hvis noen sier: Jeg fikk dickpics uten å ha bedt om det. Og Ørjan legger frem bevis på disse samme som har sendt bilde av seg selv enten først eller etter? Hva et det da? Fremdeles trakassering? Hvis Ørjan legger fram bevis på at jeg har sendt bilde av meg selv til ham før eller etter at han sendte meg trakasserende meldinger, vet jeg godt hva det er: falskt bevis. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #371 Del Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, juoigi skrev: Veldig rart at Ørjan ikke legger ut alle bevisene han sitter på som viser at alle andre er løgnere og at alt er funnet på. Da hadde jo denne saken vært over for lenge siden, og han hadde ikke sittet på Twitter og andre sosiale medier og truet folk. Men det gjør han jo og det kan han ikke prate seg ut av uansett hvor mye han sender ut heiagjengen sin for å flytte fokus igjen. Joda, det kan han. Du glemmer at han har hatt vondt i akillesen. For alt vi vet kan det hende han har det fremdeles? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 5. april 2020 #372 Del Skrevet 5. april 2020 25 minutter siden, Justsaying skrev: Kan det tenkes at noen ser på alle de som sier at de er offer for Så mye trakassering og bilder, trusler mm syns at disse minner om personer som feks Amber Heard? Som han som anmeldte Kevin Spacey for overgrep men som ble avslørt som løgner? Nå har folk i et helt langt år sittet her og kaklet: Vi har bevis vi har Tja, hva hvis noen sier: Jeg fikk dickpics uten å ha bedt om det. Og Ørjan legger frem bevis på disse samme som har sendt bilde av seg selv enten først eller etter? Hva et det da? Fremdeles trakassering? Hva med oss som aldri har sendt bilder av oss selv til din helt/alter ego Burøe, men har mottatt dickpicks og slibrige meldinger. Går det under din oppfattelse av trakassering? Eller har du kanskje et annet begrep for det? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 5. april 2020 #373 Del Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Marihønepøne said: Joda, det kan han. Du glemmer at han har hatt vondt i akillesen. For alt vi vet kan det hende han har det fremdeles? Veldig godt poeng! Og han har jo tydeligvis litt ADHD også. Pluss at han sikkert var full igjen. Men han går jo til psykolog så da er alt greit. Nei, vent, det er jo bare en kunstner som har brukt mobilen hans! Hvordan kunne jeg glemme det! Denne kunstneren elsker jo å true kolleger med å knuse karrieren deres når de forsøker å be han gi seg med å gå etter kvinner i deres liv og omgangskrets. Lurer på hvem denne kunstneren var, jeg. Noen som har et navn? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 5. april 2020 #374 Del Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, juoigi skrev: Veldig godt poeng! Og han har jo tydeligvis litt ADHD også. Pluss at han sikkert var full igjen. Men han går jo til psykolog så da er alt greit. Nei, vent, det er jo bare en kunstner som har brukt mobilen hans! Hvordan kunne jeg glemme det! Denne kunstneren elsker jo å true kolleger med å knuse karrieren deres når de forsøker å be han gi seg med å gå etter kvinner i deres liv og omgangskrets. Lurer på hvem denne kunstneren var, jeg. Noen som har et navn? 😅 For å ikke glemme at han har vært så uheldig å bli utsatt for hackere på facebook. Kjedelig greier altså. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #375 Del Skrevet 5. april 2020 5 minutter siden, juoigi skrev: Veldig godt poeng! Og han har jo tydeligvis litt ADHD også. Pluss at han sikkert var full igjen. Men han går jo til psykolog så da er alt greit. Nei, vent, det er jo bare en kunstner som har brukt mobilen hans! Hvordan kunne jeg glemme det! Denne kunstneren elsker jo å true kolleger med å knuse karrieren deres når de forsøker å be han gi seg med å gå etter kvinner i deres liv og omgangskrets. Lurer på hvem denne kunstneren var, jeg. Noen som har et navn? 😅 Å jada, jeg har et navn: Ørjan Burøe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #376 Del Skrevet 5. april 2020 1 time siden, Infinity skrev: Du har vel litt dokumentasjon du skal legge frem først ? Ja du trodde det 😄 Beklager men Du skal nok bare få fortsette å komme med slike: Ja sånn skjedde meg også. Han har truet meg, sendt Dp, plaget meg på fest, kommet på døren min....etc. Det er snart ingen som tror på disse tingene lenger så jeg har det helt fint med ikke å dele det jeg har med andre enn de som virkelig trengte se det. I det minste _har_ jeg noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. april 2020 #377 Del Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, Justsaying skrev: Ja du trodde det 😄 Beklager men Du skal nok bare få fortsette å komme med slike: Ja sånn skjedde meg også. Han har truet meg, sendt Dp, plaget meg på fest, kommet på døren min....etc. Det er snart ingen som tror på disse tingene lenger så jeg har det helt fint med ikke å dele det jeg har med andre enn de som virkelig trengte se det. I det minste _har_ jeg noe! Nå tar du fullstendig av. Jeg har aldri påstått noe av det du lirer av deg. Siden du ikke klarer å få det inn, så skal jeg skrive det en gang til. Jeg var uenig i reklamemerkingen hans. Det gikk noen meningsutvekslinger frem og tilbake der vi var uenig om det skulle merkes eller ikke. Plutselig kommer det en snap der han har lagt med hvor jeg jobber. Han har altså ikke klart å bare være uenig med meg om merkingen. Han måtte inn med litt truing. Uansett, hvis han hadde rett angående merking av reklame, så betyr det jo ikke en dritt om jeg var uenig. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 5. april 2020 #378 Del Skrevet 5. april 2020 11 minutter siden, Justsaying said: Ja du trodde det 😄 Beklager men Du skal nok bare få fortsette å komme med slike: Ja sånn skjedde meg også. Han har truet meg, sendt Dp, plaget meg på fest, kommet på døren min....etc. Det er snart ingen som tror på disse tingene lenger så jeg har det helt fint med ikke å dele det jeg har med andre enn de som virkelig trengte se det. I det minste _har_ jeg noe! I denne tråden er det bare to stykker som ikke tror på den lange listen med personer som har kommet frem, uavhengig av hverandre. Dere kan selvfølgelig sitte og tviholde på bevisene for at alle lyver, men det er et noe pussig valg. Hvis man hadde hatt muligheten til å renvaske noen og bevise en gang for alle at alt er oppfunnet og er en konspirasjon, da skulle man jo tro man ville gått ut med det. 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #379 Del Skrevet 5. april 2020 14 minutter siden, Infinity skrev: Nå tar du fullstendig av. Jeg har aldri påstått noe av det du lirer av deg. Siden du ikke klarer å få det inn, så skal jeg skrive det en gang til. Jeg var uenig i reklamemerkingen hans. Det gikk noen meningsutvekslinger frem og tilbake der vi var uenig om det skulle merkes eller ikke. Plutselig kommer det en snap der han har lagt med hvor jeg jobber. Han har altså ikke klart å bare være uenig med meg om merkingen. Han måtte inn med litt truing. Uansett, hvis han hadde rett angående merking av reklame, så betyr det jo ikke en dritt om jeg var uenig. Så du sitter her og påstår han har trakassert uten å ha sett bevis selv?? Jøss da er du virkelig ikke et godt vitne i en rettssak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #380 Del Skrevet 5. april 2020 14 minutter siden, juoigi skrev: I denne tråden er det bare to stykker som ikke tror på den lange listen med personer som har kommet frem, uavhengig av hverandre. Dere kan selvfølgelig sitte og tviholde på bevisene for at alle lyver, men det er et noe pussig valg. Hvis man hadde hatt muligheten til å renvaske noen og bevise en gang for alle at alt er oppfunnet og er en konspirasjon, da skulle man jo tro man ville gått ut med det. 🤨 Man skulle vel tro det andre veien også? Eller, jo det var jo noen som prøvde det men som faktisk ikke hadde rent mel i hverken posen eller sekken. Hvorfor skal jeg ville renvaske Ørjan i en tråd på Kg? Sier seg selv at ingen har så mye som et eneste bevis for noe «uønsket Dp etc» da hadde det allerede florert kopier på nettet som det gjorde med Sophie E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå