Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #1381 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 20.59): Ingen ser på Insta-Heidi som en treningsprofil. Hun er populær fordi hun er så harry med de leppene og sminken. Som en karikatur. Anonymkode: 2546a...ad1 det er nok sånn hun vil og skal oppfattes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 31. oktober 2021 #1382 Del Skrevet 31. oktober 2021 Godt å se at den kosmetiske bransjen har gjort det godt mens IH har vært borte fra snap. Hei du, ja, du som fyller «leppene» til IH. Den avstand mellom leppe og nese er ikke en potensiell leppe. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 2. november 2021 #1383 Del Skrevet 2. november 2021 Hun klarer jo ikke engang å snakke ordentlig med de leppene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 2. november 2021 #1384 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) Hjelpes meg. Jeg har egentlig ikke fulgt så mye med henne men ble sittende å måpe over damen. Nå forstår jeg hvorfor jeg er i mot kosmetiske behandlinger. Mine rynker vil jeg med glede ha Endret 2. november 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 2. november 2021 #1385 Del Skrevet 2. november 2021 Snowflakes skrev (På 31.10.2021 den 21.55): Godt å se at den kosmetiske bransjen har gjort det godt mens IH har vært borte fra snap. Hei du, ja, du som fyller «leppene» til IH. Den avstand mellom leppe og nese er ikke en potensiell de Den røde leppestift gjorde det ikke bedre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 3. november 2021 #1386 Del Skrevet 3. november 2021 Reagerer mer på den forsvarstalen etter besøket i dyreparken "dyrene har det så bra". Hvordan vet hun det? Dette er ville dyr i fangenskap, som har en brøkdel av plass å boltre seg på i forhold til i sitt naturlige habitat. Dyrene står ikke i fokus. De skal tjene penger av besøkende. Nærmest ikke bedre enn sirkus. Naiviteten er stor. Kunne satt henne i et bur, daglig, for andres underholdning. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 3. november 2021 #1387 Del Skrevet 3. november 2021 June_1 skrev (1 minutt siden): Reagerer mer på den forsvarstalen etter besøket i dyreparken "dyrene har det så bra". Hvordan vet hun det? Dette er ville dyr i fangenskap, som har en brøkdel av plass å boltre seg på i forhold til i sitt naturlige habitat. Dyrene står ikke i fokus. De skal tjene penger av besøkende. Nærmest ikke bedre enn sirkus. Naiviteten er stor. Kunne satt henne i et bur, daglig, for andres underholdning. Helt enig. Jeg gråt igår av å se store flotte ville dyr innesperret på et lite rom. Hun kunne jo brukt noe av «influencermakten»sin til å reagere. De vet ikke at det er kaldt og høst og det blir gravd. De skal leve fritt. Isteden så unnskylder hun det. Hun er bare opptatt av seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 3. november 2021 #1388 Del Skrevet 3. november 2021 4 minutter siden, Solatilola said: Helt enig. Jeg gråt igår av å se store flotte ville dyr innesperret på et lite rom. Hun kunne jo brukt noe av «influencermakten»sin til å reagere. De vet ikke at det er kaldt og høst og det blir gravd. De skal leve fritt. Isteden så unnskylder hun det. Hun er bare opptatt av seg selv. Ikke sant. Velger hun å støtte dyreplageri, så trenger hun i alle fall ikke legge det ut på SoMe. Usmakelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2021 #1389 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg greide ikke se på noen av de snappene fra dyrehagen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. november 2021 #1390 Del Skrevet 4. november 2021 Hvorfor sminker hun seg som en heks? Den røde leppestiften er iiiiikkjebraaaaa…. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 5. november 2021 #1391 Del Skrevet 5. november 2021 Skjønner ikke at hun tør å filme så mye overalt in public? Hun bryr seg jo ikke om at det står folk rundt om kring. Skulle ikke ha noe inne på den kjøttbutikken, bare rett inn og filme og folk står rundt og ser stygt på henne. Regner med hun får mye tilsnakk 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. november 2021 #1392 Del Skrevet 5. november 2021 hippyskippy skrev (På 4.11.2021 den 9.36): Hvorfor sminker hun seg som en heks? Den røde leppestiften er iiiiikkjebraaaaa…. Sikkert Halloween 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. november 2021 #1393 Del Skrevet 7. november 2021 Skrottefar skrev (På 5.11.2021 den 23.05): Sikkert Halloween 😛 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. november 2021 #1394 Del Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 17. november 2021 #1395 Del Skrevet 17. november 2021 Hva er grunnen til at følgerne hennes kommenterer hvor ærlig hun er? Fordi hun sier at hun ikke har snakket med faren på 25 år, og dagen etter «mister» det for noen hun ikke har kontakt med er på sykehus. Jeg oppfatter henne motsatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 27. november 2021 #1396 Del Skrevet 27. november 2021 Uff,legge ut den ranten om forholdet,gud bedre så pinlig🙈 Stakkars Tom,følte seg nok ille til mote😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 27. november 2021 #1397 Del Skrevet 27. november 2021 Mina 2 skrev (7 timer siden): Uff,legge ut den ranten om forholdet,gud bedre så pinlig🙈 Stakkars Tom,følte seg nok ille til mote😊 Hvor har hun lagt ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 28. november 2021 #1398 Del Skrevet 28. november 2021 Mina 2 skrev (9 timer siden): Uff,legge ut den ranten om forholdet,gud bedre så pinlig🙈 Stakkars Tom,følte seg nok ille til mote😊 At Tom orker er vel en gåte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 28. november 2021 #1399 Del Skrevet 28. november 2021 Pålur skrev (2 timer siden): Hvor har hun lagt ut det? Snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. november 2021 #1400 Del Skrevet 28. november 2021 Da jeg var innom snap og så, ble jeg flau på hennes vegne. Dette er noe de bør snakke om privat og ikke hun som prater i vei uten filter på en snap. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå