Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 20.59):

Ingen ser på Insta-Heidi som en treningsprofil. Hun er populær fordi hun er så harry med de leppene og sminken. Som en karikatur. 

Anonymkode: 2546a...ad1

det er nok sånn hun vil og skal oppfattes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Godt å se at den kosmetiske bransjen har gjort det godt mens IH har vært borte fra snap.  Hei du, ja, du som fyller «leppene» til IH. Den avstand mellom leppe og nese er ikke en potensiell leppe. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Hjelpes meg. Jeg har egentlig ikke fulgt så mye med henne men ble sittende å måpe over damen. Nå forstår jeg hvorfor jeg er i mot kosmetiske behandlinger. Mine rynker vil jeg med glede ha :)

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 31.10.2021 den 21.55):

Godt å se at den kosmetiske bransjen har gjort det godt mens IH har vært borte fra snap.  Hei du, ja, du som fyller «leppene» til IH. Den avstand mellom leppe og nese er ikke en potensiell de

Den røde leppestift gjorde det ikke bedre 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på den forsvarstalen etter besøket i dyreparken "dyrene har det så bra". Hvordan vet hun det? Dette er ville dyr i fangenskap, som har en brøkdel av plass å boltre seg på i forhold til i sitt naturlige habitat. Dyrene står ikke i fokus. De skal tjene penger av besøkende. Nærmest ikke bedre enn sirkus. Naiviteten er stor.

Kunne satt henne i et bur, daglig, for andres underholdning. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

June_1 skrev (1 minutt siden):

Reagerer mer på den forsvarstalen etter besøket i dyreparken "dyrene har det så bra". Hvordan vet hun det? Dette er ville dyr i fangenskap, som har en brøkdel av plass å boltre seg på i forhold til i sitt naturlige habitat. Dyrene står ikke i fokus. De skal tjene penger av besøkende. Nærmest ikke bedre enn sirkus. Naiviteten er stor.

Kunne satt henne i et bur, daglig, for andres underholdning. 

Helt enig. Jeg gråt igår av å se store flotte ville dyr innesperret på et lite rom. Hun kunne jo brukt noe av «influencermakten»sin til å reagere. De vet ikke at det er kaldt og høst og det blir gravd. De skal leve fritt. Isteden så unnskylder hun det. Hun er bare opptatt av seg selv. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solatilola said:

Helt enig. Jeg gråt igår av å se store flotte ville dyr innesperret på et lite rom. Hun kunne jo brukt noe av «influencermakten»sin til å reagere. De vet ikke at det er kaldt og høst og det blir gravd. De skal leve fritt. Isteden så unnskylder hun det. Hun er bare opptatt av seg selv. 

Ikke sant. Velger hun å støtte dyreplageri, så trenger hun i alle fall ikke legge det ut på SoMe. Usmakelig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun tør å filme så mye overalt in public? Hun bryr seg jo ikke om at det står folk rundt om kring. Skulle ikke ha noe inne på den kjøttbutikken, bare rett inn og filme og folk står rundt og ser stygt på henne. Regner med hun får mye tilsnakk 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (På 4.11.2021 den 9.36):

Hvorfor sminker hun seg som en heks? Den røde leppestiften er iiiiikkjebraaaaa….

Sikkert Halloween 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hva er grunnen til at følgerne hennes kommenterer hvor ærlig hun er?  Fordi hun sier at hun ikke har snakket med faren på 25 år, og dagen etter «mister» det for noen hun ikke har kontakt med er på sykehus. Jeg oppfatter henne motsatt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Mina 2 skrev (7 timer siden):

Uff,legge ut den ranten om forholdet,gud bedre så pinlig🙈 Stakkars Tom,følte seg nok ille til mote😊

Hvor har hun lagt ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (9 timer siden):

Uff,legge ut den ranten om forholdet,gud bedre så pinlig🙈 Stakkars Tom,følte seg nok ille til mote😊

At Tom orker er vel en gåte

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var innom snap og så, ble jeg flau på hennes vegne. Dette er noe de bør snakke om privat og ikke hun som prater i vei uten filter på en snap.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...