Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Saywhat skrev (55 minutter siden):

Her stengte regjeringen ned, og denne kommunen har ikke mye smitte. Vi fikk ikke bestemme selv. Og nei, jeg leser ikke eg noe nå, men det sto med store typer at «nå stenger hele Norge ned». «Nasjonal nedstengning». Men Trondheim får vel styre selv, iogmed at der bor instaheidi, og hun klikker i vater over tiltak. 

Nei,det er ikke spesiellt for Trondheim, de fleste kommunenen får avgjøre det selv. Men det er kun folk som er fastboende/bostedsadresse i kommunen som får trene og de må bestille tid på forhånd(hvertfall her i kommunen).

Treningssentre skal holde stengt, men kan holde følgende tilbud åpent:

• tilbud til de som er bosatt i kommunen.
  • rehabilitering og opptrening som tilbys individuelt eller i mindre grupper med arrangør.
  • individuell trening og behandling som det kan bestilles time til.
Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil, la til tekst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (1 time siden):

Nei,det er ikke spesiellt for Trondheim, de fleste kommunenen får avgjøre det selv. Men det er kun folk som er fastboende/bostedsadresse i kommunen som får trene og de må bestille tid på forhånd(hvertfall her i kommunen).

Treningssentre skal holde stengt, men kan holde følgende tilbud åpent:

• tilbud til de som er bosatt i kommunen.
  • rehabilitering og opptrening som tilbys individuelt eller i mindre grupper med arrangør.
  • individuell trening og behandling som det kan bestilles time til.

Men er det ikke de i kommunen som trener på sine respektive senter vanligvis? Hvorfor står det at det er stengt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (7 timer siden):

Men er det ikke de i kommunen som trener på sine respektive senter vanligvis? Hvorfor står det at det er stengt?

Ved tidligere stenging i enkelte kommuner, har treningssentre i nabokommuner opplevd at folk fra kommuner med stengte sentre har kommet for å trene hos sentre i kommuner der det ikke er stengt. 

Hvorfor det står at det er stengt må du nesten spørre de som styrer landet om. 

Heidi kan hvertfall med god samvitighet trene på sine faste sentre rundt seg i Trondheim så lenge hun registrerer treningsøktene i systemet til det aktuelle sentret på forhånd. Så det er det ingen grunn til å lage noe sladder og styr utav.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Ved tidligere stenging i enkelte kommuner, har treningssentre i nabokommuner opplevd at folk fra kommuner med stengte sentre har kommet for å trene hos sentre i kommuner der det ikke er stengt. 

Hvorfor det står at det er stengt må du nesten spørre de som styrer landet om. 

Heidi kan hvertfall med god samvitighet trene på sine faste sentre rundt seg i Trondheim så lenge hun registrerer treningsøktene i systemet til det aktuelle sentret på forhånd. Så det er det ingen grunn til å lage noe sladder og styr utav.

Men hun kan ikke dra til moren på brekstad å trene. I Trondheim kan hun trene 😊. Men Tom kan vel ikke trene i Trondheim 🤔

Endret av Fartina8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (1 time siden):

Men hun kan ikke dra til moren på brekstad å trene. I Trondheim kan hun trene 😊. Men Tom kan vel ikke trene i Trondheim 🤔

Det kommer helt an på om han har bostedsadresse her, eller der han jobber. På Brekstad kan ingen av de trene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Det kommer helt an på om han har bostedsadresse her, eller der han jobber. På Brekstad kan ingen av de trene!

De klarer vel å lure det til sånn at han får trene i Trondheim 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Axa skrev (9 timer siden):

De klarer vel å lure det til sånn at han får trene i Trondheim 

Nå er det han som trener. Hun må ha et senter å ta selfier på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (6 timer siden):

Når Tom kommer så blir det frisørtime 🙂

Hun har visakortet hele tiden, sa han når det var slutt. Har tatt ganske mye filler og botox mens han har vært vekk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det grinebitergreine hadde jeg aldri sponsa ferietur på. Herregud for en sur og bitchy megge. Han må ha et problem 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enkelte fortsatt til å skrive? Noen her er så direkte stygge. En ting er å mislike drama, men det finnes grenser. Noen tror at man kan si og gjøre det man vil mot offentlige personer, men det er bare mennesker som deg og meg. Konstruktiv kritikk er nå en ting, men det blir lite av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 2.4.2021 den 2.30):

Hva enkelte fortsatt til å skrive? Noen her er så direkte stygge. En ting er å mislike drama, men det finnes grenser. Noen tror at man kan si og gjøre det man vil mot offentlige personer, men det er bare mennesker som deg og meg. Konstruktiv kritikk er nå en ting, men det blir lite av det.

Heilt enig med deg! Og om man blir kritiske til dei ondskapsfulle kommentarene, så slettes innlegga av trådstarter. Tom er ein voksen mann og det er slett ikkje synd på han. Han har selv kommet tilbake. Det er humoren mellom dem, og eg syns faktisk det er gøy å sjå. Misunnelse er ein grim ting. Eg kan ikkje forstå hvorfor noen velger å sitte timesvis å sjå på snapper av ein person dei misliker så sterkt, det vil jo bare trekke enn ned. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (29 minutter siden):

Med brystene ute, og kjefting om sminke og tilbakemeldinger. Har det rabla helt? 

Har? Mer når

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun ser så utrolig mye flottere ut med lite sminke, men når hun klager på at folk sender melding om at hun ser bra ut uten sminke.. altså..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loppekasse skrev (2 minutter siden):

Syns hun ser så utrolig mye flottere ut med lite sminke, men når hun klager på at folk sender melding om at hun ser bra ut uten sminke.. altså..

Enig, mye finere!! Mangler bare et lag mascara, så ser hun både fresh, fin og yngre ut, i grell kontrast til den vanlige krigsmalingen. Jeg skjønner godt at hun selv, som er vant til å se seg med full krigsmaling ikke synes at hun ser fin ut uten sminke, men å bli sur fordi andre synes det blir for dumt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker ikke at folk synes hun er FINERE uten sminke. Men fin uten sminke tror jeg hun takler greit. Men å sitte med puppen ute.. 😄jaja, hun dytta den nå bare inn igjen når hun ble gjort oppmerksom på det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Hun liker ikke at folk synes hun er FINERE uten sminke. Men fin uten sminke tror jeg hun takler greit. Men å sitte med puppen ute.. 😄jaja, hun dytta den nå bare inn igjen når hun ble gjort oppmerksom på det. 

Ettersom hun sier at alt hun gjør på snap gjør hun bevisst så er det kanskje et hint til noen😅 vi har såpass følelse i puppene at vi merker om den er «ute» selv med silikon 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...