Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

3 timer siden, June_1 skrev:

Finnes det virkelig så elendige klinikker.. ? De burde vært publisert til skrekk og advarsel. Beklager, men jeg hadde rapportert de inn hadde det vært meg. 

Tviler heller på mengden de stapper inn. Seriøse aktører gjør det jo nesten så det ikke syns, men så har vi jo typ Linni Meister  som har enorme lepper. Rette en skjevhet som er biologisk er nok ikke lett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Snowflakes said:

Tviler heller på mengden de stapper inn. Seriøse aktører gjør det jo nesten så det ikke syns, men så har vi jo typ Linni Meister  som har enorme lepper. Rette en skjevhet som er biologisk er nok ikke lett. 

Ser det er mange som har veldig overdrevene lepper ja. Men er det ikke nettopp det også fillers brukes til? Jevne ut ujevnheter. De reklamerer for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, June_1 skrev:

Ser det er mange som har veldig overdrevene lepper ja. Men er det ikke nettopp det også fillers brukes til? Jevne ut ujevnheter. De reklamerer for det.

Ja, er kanskje det😆 men det er bare fillers, ikke magi 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2020 den 13.45, June_1 skrev:

Helt enig i at sminken er veldig overdreven. Hun er jo en flott dame, og hadde sett mye bedre ut med nedtonet look. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke jevner ut skjevheten i fillers i leppene. 

Jeg synes hun er søt med det litt skjeve smilet jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye søt der hun står i stringbikinien og pruter på et badehåndkle på Charterfeber 🙄 For en ufin oppførsel. Hadde bedt hu forlate butikken jeg...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hesya skrev:

Ikke mye søt der hun står i stringbikinien og pruter på et badehåndkle på Charterfeber 🙄 For en ufin oppførsel. Hadde bedt hu forlate butikken jeg...

Det ble slettet umiddelbart 😆 leste nok kommentaren din

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes hun er søt med det litt skjeve smilet jeg.

I episode 13 av charterfeber der de går av båten, måten hun kaster baggen til Tom og kjefter. Grøss og gru, ikke mye søt

Endret av Soniq
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Soniq skrev:

I episode 13 av charterfeber der de går av båten, måten hun kaster baggen til Tom og kjefter. Grøss og gru, ikke mye søt

Jeg skrev at smilet hennes var søtt, ikke at hun var søt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HunSomSaDetRettUt skrev:

Finner ikke klipp av hun og tom på tur. Er alt sletta?

Virker som de har slettet innholdsfortegnelsen der hun er med men klippene er ikke slettet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Er det i heletatt noe positivt i livet til denne dama? 

Det vi andre tar som hverdagshendelser er verdens undergang for henne. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ta seg bryet med å ta vare på det viktigste, tennene sine. Når hun har så store kostnader på løshår, fillers og botox. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Snowflakes skrev:

Det vi andre tar som hverdagshendelser er verdens undergang for henne. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ta seg bryet med å ta vare på det viktigste, tennene sine. Når hun har så store kostnader på løshår, fillers og botox. 

Hun får jo totalt sammenbrudd hver eneste dag, mye jeg ikke skjønner bæret av, men når «ingenting kan bli verre» fordi treningssenteret er stengt og hun må til tannlegen, da melder jeg meg ut mentalt.

Skjønner at hun er ensom, men det går jo an å gå turer slik hun og moren har gjort i dag. Det er mulig å være kreativ i stedet for å klage hele dagen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars å stakkars, nå måtte hun betale 2tusen kr før en tur til tannlegen🤦‍♀️ Hva hadde hun egentlig forventet seg egentlig, at hun skulle få rabatt fordihun er insta "kjendis".. Jau sau

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Stakkars å stakkars, nå måtte hun betale 2tusen kr før en tur til tannlegen🤦‍♀️ Hva hadde hun egentlig forventet seg egentlig, at hun skulle få rabatt fordihun er insta "kjendis".. Jau sau

Er det mulig liksom å klage på det? Tannlege, som jeg vet er svindyrt hvis du får et tannproblem. Hun gikk visst med en død tann å😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, Soniq skrev:

Er det mulig liksom å klage på det? Tannlege, som jeg vet er svindyrt hvis du får et tannproblem. Hun gikk visst med en død tann å😏

Det virker som om hun er den eneste som har problemer. Noen dager er livet mitt sånn også, at alt går i mot meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Soniq skrev:

Ligger ut på snapchat hennes.. Hun klager nå på alt annet så hvorfor ikke på prisen hos tannlegen.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axa skrev:

Det virker som om hun er den eneste som har problemer. Noen dager er livet mitt sånn også, at alt går i mot meg. 

Men du klager vel ikke på at du måtte betale for deg når du har vært hos tannlegen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...