Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

På 26.4.2020 den 20.54, hippyskippy skrev:

Jeg avfulgte henne for noen mnd siden. Blir bare i dårlig humør av å høre den evige sutringa hennes for tiden. Hun er en godt voksen dame som sitter dag ut og dag inn og klager over at hun KJEDER seg?!

Nå høres det ut som det eneste som kan gi henne glede er nye menn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Saywhat skrev:

Nå høres det ut som det eneste som kan gi henne glede er nye menn. Menn med mye penger🙈 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si det, men hun kan få det vanskelig med å finne snille og ordentlige menn som tiltrekkes av den stilen hun kjører. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg liker ikke å kritisere folk for slikt men for å si det sånn, hadde hun sluttet å si Whatever, Djiisees, blablabla, Nok om det, We snakes; så kanskje hun hadde virket litt mer sofistikert. Å prøve å høres ut som en fjortenåring i måten man snakker er ikke tiltrekkende for modne, voksne og ordentlige menn. Eller kvinner. 
Men hun er jo interessant å følge, men hun burde begynne oppføre seg som en voksen dame og Slutte å lese «Ungdommenes slangordbok»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å plante seg foran TV og se på Charterfeber der eksen er med? Skjønner hun ikke at folk spørr ikke etter episodene fordi de vil se på det. Nei,fordi de vet og vil se om hun ser på det selv. Ellers så er jeg enig med andre kommentarer i tråden her at hun må legge fra seg dette wannabe holdningen sin.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, hippyskippy skrev:

Beklager å måtte si det, men hun kan få det vanskelig med å finne snille og ordentlige menn som tiltrekkes av den stilen hun kjører. 

Tror det heller er den «andre» siden som vi har sett en flik av på videoer med dansken og charterfeber som de fleste menn vil skygge banen fra. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt favorittøyeblikk er da flyet deres hjem fra Syden ble forsinket i fjor en gang. Har faktisk ikke sett maken til dramaqueen noensinne. Er det vanlig å bli komplett hysterisk fordi man kommer hjem til sin tomme leilighet noen timer senere enn planlagt? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hippyskippy skrev:

Mitt favorittøyeblikk er da flyet deres hjem fra Syden ble forsinket i fjor en gang. Har faktisk ikke sett maken til dramaqueen noensinne. Er det vanlig å bli komplett hysterisk fordi man kommer hjem til sin tomme leilighet noen timer senere enn planlagt? 

Tenker du på hjem fra charterfeber? De som var i nærheten var jo helt forskrekket. Det er den ekte Heidi. Og da fikk de jo komme til et eksklusivt sted og alt var i orden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Soniq skrev:

Tenker du på hjem fra charterfeber? De som var i nærheten var jo helt forskrekket. Det er den ekte Heidi. Og da fikk de jo komme til et eksklusivt sted og alt var i orden. 

Hvilken sesong er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, parmanoia skrev:

Hvilken sesong er dette?

2018, men det ble ikke filmet. Veldig lite ble filmet av henne. Hun klikket jo helt. Hun snappet selv deler av utbruddet på flyplassen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snowflakes skrev:

2018, men det ble ikke filmet. Veldig lite ble filmet av henne. Hun klikket jo helt. Hun snappet selv deler av utbruddet på flyplassen. 

Ah, ok. Det var dumt, for jeg hadde lyst til å se. 😬

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mener å huske at de var i Hellas i fjor en gang. Bare sutring over været hele uka, før hun gikk helt i fistel på flyplassen. 
Usjarmerende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Nei, mener å huske at de var i Hellas i fjor en gang. Bare sutring over været hele uka, før hun gikk helt i fistel på flyplassen. 
Usjarmerende.

Ja, stemmer😆 da var det klaging på været og alt mulig. Og den scenen når de skulle dra hjem, på flyplassen

Endret av Soniq
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.4.2020 den 7.34, Dame 67 skrev:
På 27.4.2020 den 22.56, Saywhat skrev:

Nå høres det ut som det eneste som kan gi henne glede er nye menn. Menn med mye penger🙈 

Og så spørs det om de biter på av nakensnappene hun har med pledd. Masse filter og et blikk som sier.....🤪 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å se på Scartefeber i går og så henne annkomme gandka med Tom, og blir flau over at ei voksen dame kan fremstå så pinlig! Stakkars mann som kronisk får kjeft av det nebbete vesenet. Kan for all del bite i fra meg til mannen her også, men dog ikke for Norges land,

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pæddan skrev:

Begynte å se på Scartefeber i går og så henne annkomme gandka med Tom, og blir flau over at ei voksen dame kan fremstå så pinlig! Stakkars mann som kronisk får kjeft av det nebbete vesenet. Kan for all del bite i fra meg til mannen her også, men dog ikke for Norges land,

Hvilken sesong bar hun med i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...