MaleficentAurora Skrevet 20. februar 2020 #281 Del Skrevet 20. februar 2020 Oisann. En stalker som blir konfrontert på en av kommentaren på hennes siste bildet. Det ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 20. februar 2020 #282 Del Skrevet 20. februar 2020 20 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Oisann. En stalker som blir konfrontert på en av kommentaren på hennes siste bildet. Det ser ikke bra ut. Han har vel blitt drittlei av å høre på sutringen og klagingen, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. februar 2020 #283 Del Skrevet 20. februar 2020 18 minutter siden, Snowflakes skrev: Han har vel blitt drittlei av å høre på sutringen og klagingen, da. Jeg aner ikke fordi alle kommentarene er blitt slettet. Er kun fra hun som konfrontere han som står igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 20. februar 2020 #284 Del Skrevet 20. februar 2020 50 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Jeg aner ikke fordi alle kommentarene er blitt slettet. Er kun fra hun som konfrontere han som står igjen. Er IH som har slettet. Han er blokkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. februar 2020 #285 Del Skrevet 20. februar 2020 8 minutter siden, Snowflakes skrev: Er IH som har slettet. Han er blokkert! Regnet med det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 21. februar 2020 #286 Del Skrevet 21. februar 2020 Offentlig skittentøyvask er både trist og tragisk.Synd at hun ikke skjønner såpass,spesielt alder tatt i betraktning. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. februar 2020 #287 Del Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, tutsi123 skrev: Offentlig skittentøyvask er både trist og tragisk.Synd at hun ikke skjønner såpass,spesielt alder tatt i betraktning. Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for henne å vite om eksen er på dating app eller ikke. Det virker til tider at det er hun som stalker han og ikke omvendt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 22. februar 2020 #288 Del Skrevet 22. februar 2020 7 timer siden, MaleficentAurora skrev: Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for henne å vite om eksen er på dating app eller ikke. Det virker til tider at det er hun som stalker han og ikke omvendt. Enig. Hun er veldig opptatt av exen til å være ferdig med han... foråsidetsånn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 22. februar 2020 #289 Del Skrevet 22. februar 2020 Å kjære vene folkens. Det er jo sykt å se hvordan flere av dere får med dere absolutt ALT hun sier og gjør på SOME, dette er jo rett og slett stalking. Og noen terroriserer og erter om at de lager nye og falske profiler? Tror ganske sikkert slikt kan politianmeldes. Selvfølgelig sletter hun drittkomentarer på sine egen sider, det hadde også jeg gjort. Det er patetisk og ondskapsfullt og le av mennesker som sliter med kjærlighetssorg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 22. februar 2020 #290 Del Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, Jotun skrev: Å kjære vene folkens. Det er jo sykt å se hvordan flere av dere får med dere absolutt ALT hun sier og gjør på SOME, dette er jo rett og slett stalking. Og noen terroriserer og erter om at de lager nye og falske profiler? Tror ganske sikkert slikt kan politianmeldes. Selvfølgelig sletter hun drittkomentarer på sine egen sider, det hadde også jeg gjort. Det er patetisk og ondskapsfullt og le av mennesker som sliter med kjærlighetssorg. At det var? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. februar 2020 #291 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) 8 timer siden, Jotun skrev: Å kjære vene folkens. Det er jo sykt å se hvordan flere av dere får med dere absolutt ALT hun sier og gjør på SOME, dette er jo rett og slett stalking. Og noen terroriserer og erter om at de lager nye og falske profiler? Tror ganske sikkert slikt kan politianmeldes. Selvfølgelig sletter hun drittkomentarer på sine egen sider, det hadde også jeg gjort. Det er patetisk og ondskapsfullt og le av mennesker som sliter med kjærlighetssorg. Hvor har du ifra at vi som har kommentert her ler av henne? Vi sier våre meninger å synspunkter på det hun legger ut om. At noen av oss følger henne enten på IG eller Snap, eller begge deler betyr ikke at vi stalker henne. Du må virkelig sjekke hva enkelte av ordene du velger hva de betyr. Før du feilet igrunn veldig nå. Noen som har kommentert her følger henne ikke i det hele tatt; men likevel sier sine meninger. Endret 22. februar 2020 av MaleficentAurora 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 22. februar 2020 #292 Del Skrevet 22. februar 2020 9 timer siden, Jotun skrev: Å kjære vene folkens. Det er jo sykt å se hvordan flere av dere får med dere absolutt ALT hun sier og gjør på SOME, dette er jo rett og slett stalking. Og noen terroriserer og erter om at de lager nye og falske profiler? Tror ganske sikkert slikt kan politianmeldes. Selvfølgelig sletter hun drittkomentarer på sine egen sider, det hadde også jeg gjort. Det er patetisk og ondskapsfullt og le av mennesker som sliter med kjærlighetssorg. Så vi som hører på det hun sier, og setter spørsmålstegn med dette, er stalkere? Men IH som forteller at hun bruker tiden sin på å finne ut om hennes følgere på snap/insta også følger dansken, for så å slette disse, hva vil du kalle det da? Hun har selv sagt at hun har tid nok til å finne ut hvem disse er. Og det han skrev på hennes siste bilde virket plausibelt med tanke på det vi har sett og hørt gjennom 5 år på insta og snap. Jeg syns også det er patetisk å slenge så mye dritt om en person hun er ferdig med for ca 100000 personer på snap. Han har da familie og nære han også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. februar 2020 #293 Del Skrevet 22. februar 2020 18 minutter siden, Soniq skrev: Så vi som hører på det hun sier, og setter spørsmålstegn med dette, er stalkere? Men IH som forteller at hun bruker tiden sin på å finne ut om hennes følgere på snap/insta også følger dansken, for så å slette disse, hva vil du kalle det da? Hun har selv sagt at hun har tid nok til å finne ut hvem disse er. Og det han skrev på hennes siste bilde virket plausibelt med tanke på det vi har sett og hørt gjennom 5 år på insta og snap. Jeg syns også det er patetisk å slenge så mye dritt om en person hun er ferdig med for ca 100000 personer på snap. Han har da familie og nære han også. Nettopp. Det er ikke vi som sitter på snap og lange ut om livet vårt og skittentøysvasket. Tror ikke kommentaren lengre opp er klar over hvordan IH egentlig holder på. Ikke rart at folk velger å følge enn å være genuint interessert i henne som person etc. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. februar 2020 #294 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) La meg si det slik. Det er ikke mye trening og ren/sun kosthold som lengre er i fokuset. Hun er ikke lengre kjent for det hun ble kjent for. Nå er hun kjent for å være den gale dama på snapchat som langer ut om livet sitt i øst og vest. Endret 22. februar 2020 av MaleficentAurora 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 22. februar 2020 #295 Del Skrevet 22. februar 2020 5 timer siden, MaleficentAurora skrev: Nettopp. Det er ikke vi som sitter på snap og lange ut om livet vårt og skittentøysvasket. Tror ikke kommentaren lengre opp er klar over hvordan IH egentlig holder på. Ikke rart at folk velger å følge enn å være genuint interessert i henne som person etc. Men hvorfor følger vi enkelte i denne nett-jungelen da tenker du? Sikkert mange ulike svar på det. Vær grei å ikke tro jeg mener alt og alle her inne i innlegget lenger oppe, jeg mener ENKELTE går alt for langt. For man kan tydelig se at hun sliter, du vet like godt som meg at mange lyver når de påstår de er over eksen. Den sorgen kan vare leeeenge 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. februar 2020 #296 Del Skrevet 23. februar 2020 (endret) 15 timer siden, Jotun skrev: Men hvorfor følger vi enkelte i denne nett-jungelen da tenker du? Sikkert mange ulike svar på det. Vær grei å ikke tro jeg mener alt og alle her inne i innlegget lenger oppe, jeg mener ENKELTE går alt for langt. For man kan tydelig se at hun sliter, du vet like godt som meg at mange lyver når de påstår de er over eksen. Den sorgen kan vare leeeenge 😉 Jeg vet utmerket godt hva du mener. Men når du formulerer deg slik som du gjorde med innlegget lengre opp så skaper du automatisk reaksjoner. Og det var vel det du ville siden du skrev akkurat det som ble lagt ut. Hva andre gjør eller hvor lenge de sitter på SOME får være opp til dem. Jeg finner IH fascinerende til tider pga underholdningen. Men generelt så synes jeg ikke noe om måten hun utlevere seg selv eller andre. For tiden så er det kraftig hakk i plata hos den dama. Det er alltid det samme som går igjen. Dette med eksen ser man klart å tydelig at hun sliter med. Men det å si at han har slettet seg samme dating app som hun også er på, sier veldig mye at hun er den type dama som må ha kontroll på hva som skjer, så hun skal slipper og få noen ubehagelige overraskelser. Selv så har tanken slått meg at det at hun vil ha han "tilbake" for få hevn. Sendte igår så så hun at hun ikke er en kontrollerende etc.. Handlingen hennes har avslørt henne for lenge siden. Endret 23. februar 2020 av MaleficentAurora 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 23. februar 2020 #297 Del Skrevet 23. februar 2020 Ok. Det har jeg ikke sett eller hørt hun snakke om. Hun sletter kanskje mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. februar 2020 #298 Del Skrevet 23. februar 2020 Akkurat nå, Jotun skrev: Ok. Det har jeg ikke sett eller hørt hun snakke om. Hun sletter kanskje mye? På insta så slettet hun unna negative kommentarer. Noe som er greit. På snapchat så legger ut alt mulig og lar det bli liggende til det slettes selv etter 24 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 23. februar 2020 #299 Del Skrevet 23. februar 2020 39 minutter siden, MaleficentAurora skrev: På insta så slettet hun unna negative kommentarer. Noe som er greit. På snapchat så legger ut alt mulig og lar det bli liggende til det slettes selv etter 24 timer. Ok igjen, men hva handlet dette temaet med datingapp om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 23. februar 2020 #300 Del Skrevet 23. februar 2020 (endret) 22 timer siden, MaleficentAurora skrev: La meg si det slik. Det er ikke mye trening og ren/sun kosthold som lengre er i fokuset. Hun er ikke lengre kjent for det hun ble kjent for. Nå er hun kjent for å være den gale dama på snapchat som langer ut om livet sitt i øst og vest. Amen! Hun er nå kjent for den gamle galne dama på snapchat, som er negativ og tar opp skittentøyvasken der. Man skulle tro at følgerene hennes er psykologer, hvor hun bretter ut alt. Endret 23. februar 2020 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå