cassio Skrevet 4. september 2022 #2041 Del Skrevet 4. september 2022 spurven123 skrev (10 timer siden): Det er overhode ikke normalt at man skal måtte gjøre det,når man bestiller en reise sammen er normalen at man får sitte sammen. Aldri trengt tanken på at man må reservere seg plasser for å få sitte sammen når man reiser på samme booking nr Siden mange reiser to og to sammen, og mange fly har tre seter på hver side av midtgangen er det normalt at en del ikke får sitte sammen. For min del er det null problem, har opplevd mange ganger å sitte på hver vår side av midtgangen. Så hvis du er avhengig av å sitte inntil reisefølget bør du reservere på forhånd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 4. september 2022 #2042 Del Skrevet 4. september 2022 spurven123 skrev (10 timer siden): Det er overhode ikke normalt at man skal måtte gjøre det,når man bestiller en reise sammen er normalen at man får sitte sammen. Aldri trengt tanken på at man må reservere seg plasser for å få sitte sammen når man reiser på samme booking nr Bruk hodet ditt da, alle reiser ikke tre og tre. Det reiser også folk i fly som kun er to, eller fire, eller fem osv. Disse skal jo også ha et sted å sitte på flyet og da sier det seg selv at det blir splittet opp i treer-rekkene her og der. Det har skjedd meg mange ganger at jeg havner på en seterekke med folk jeg ikke kjenner. Null problem for meg men : Vil man ikke ta den risikoen for at det skjer så RESERVERER man. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 4. september 2022 #2043 Del Skrevet 4. september 2022 Tenke seg til om Tom ble sittende mellom 2 lekre blonde babes med eget hår, lepper, negler og yppige struttepupper 😝😂😂😂😂 Litt skuffet, egentlig, over å ikke få høre hvordan flyturen gikk - og ikke minst OM hun fikk krangla med crewet. Heidi, er du her? 😘😘 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 4. september 2022 #2044 Del Skrevet 4. september 2022 Hun framstår lite hyggelig når hun kjefter på typen for at han ikke henger med på skravlinga hennes (som er vanskelig å henge med på) +blir irritert fordifølgerne spør helt uskyldig om hvor hun er, noe de burde ha sett på snappene hennes visstnok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. september 2022 #2045 Del Skrevet 4. september 2022 Istinde skrev (5 timer siden): Tenke seg til om Tom ble sittende mellom 2 lekre blonde babes med eget hår, lepper, negler og yppige struttepupper 😝😂😂😂😂 Litt skuffet, egentlig, over å ikke få høre hvordan flyturen gikk - og ikke minst OM hun fikk krangla med crewet. Heidi, er du her? 😘😘 Om? Selvfølgelig gjorde hun det, men er smart nok til å utelate for negative detaljer. Må være nok med klaginga på alt annet. Drinkene har for lite sprit så hun ikke blir drita, også et problem. De pleier å være rause med spriten på Kreta, etter egen erfaring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. september 2022 #2046 Del Skrevet 4. september 2022 Saywhat skrev (1 time siden): Om? Selvfølgelig gjorde hun det, men er smart nok til å utelate for negative detaljer. Må være nok med klaginga på alt annet. Drinkene har for lite sprit så hun ikke blir drita, også et problem. De pleier å være rause med spriten på Kreta, etter egen erfaring. Hun har kanskje høy toleranse for alkohol, og da må drinkene være sterke 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 4. september 2022 #2047 Del Skrevet 4. september 2022 Lunabelle skrev (3 timer siden): Hun har kanskje høy toleranse for alkohol, og da må drinkene være sterke 😎 Trodde at det kun var folk som var godt vant med alkohol som kunne bøtte ned uten så mye virkning 🍹🍸🍷🍻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. september 2022 #2048 Del Skrevet 4. september 2022 Istinde skrev (19 minutter siden): Trodde at det kun var folk som var godt vant med alkohol som kunne bøtte ned uten så mye virkning 🍹🍸🍷🍻 Nå er vel Instaheidi godt vant. Hvis du har fulgt henne en stund har du sett det 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 4. september 2022 #2049 Del Skrevet 4. september 2022 Saywhat skrev (12 minutter siden): Nå er vel Instaheidi godt vant. Hvis du har fulgt henne en stund har du sett det Livet er en fest, vettu 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 4. september 2022 #2050 Del Skrevet 4. september 2022 Tom virker så lei og oppgitt nå - håper noen hvisker hun øret før det evt blir slutt igjen. Greit nok at ikke alt vises på Snap, men sånn som han blir overkjørt i det som vises, så burde hun vært litt mer forsiktig med tanke på hvor knust hun ble sist det var slutt. Er ikke mange som hadde klart noen som er så dominerende og stjeler så mye luft fra omgivelsene som hun gjør. Det MÅ være spesielt å reise med en sutrehøne som tar alt for gitt, klager på det som kan klages på, inkl han som betaler for turene, og bruker gud vet hvor mye av tiden på å snakke inn i kamera. Flaut nok å se dem som tjener penger på det holde på sånn, men de som er i 20-årene og håver inn millioner, der er det litt enklere å forstå; penger + manglende modenhet. Når man nærmer seg 60, derimot, og skvaldrer i ett med telefonen, til og med på ferie, hva skal hun egentlig med Tom? Ser ikke noe annet enn at han går 5 min foran eller bak og at hun har begynt å vri hodet hans inni kameraet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 5. september 2022 #2051 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg synes ikke det minste synd på Tom. Han vet hva han har i vente når de er på ferie, han vet at hun filmer alt, han vet han velkomskysset filmes hver gang på Gardemoen, han vet at det klages på alt. Han er en voksen mann, og han kan velge å forlate henne hvis han vil. Siden han henger ved henne så velger han å ha det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitby Skrevet 5. september 2022 #2052 Del Skrevet 5. september 2022 Nana skrev (11 timer siden): Tom virker så lei og oppgitt nå Akkurat dette har jeg tenkt også de siste dagene. Han ser lei ut. Lurer på om det har skjedd noe, eller om noe kommer til å skje! Også enig i at han er en voksen mann som en annen nevner - Men han har fått et drag i ansiktet syns jeg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. september 2022 #2053 Del Skrevet 5. september 2022 Istinde skrev (12 timer siden): Trodde at det kun var folk som var godt vant med alkohol som kunne bøtte ned uten så mye virkning 🍹🍸🍷🍻 Ja det var nettopp det jeg forsøkte å skrive på en pen måte 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akinom70 Skrevet 5. september 2022 #2054 Del Skrevet 5. september 2022 Istinde skrev (13 timer siden): Trodde at det kun var folk som var godt vant med alkohol som kunne bøtte ned uten så mye virkning 🍹🍸🍷🍻 Eller kanskje det bare er en måte å fortelle om at drinkene har lite alkohol å at det kunne vert mer oppi, slik som alle andre turister også ville klaga på om du ønsket en alkoholholdig drink? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5. september 2022 #2055 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg hadde ikke likt å bli filmet i badetøy av fremmede folk på stranda eller ved bassenget. Det er ikke greit å holde på sånn! Har hun ingen kritisk sans for at andre kanskje ikke vil være med på denne snap-galskapen hennes? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 5. september 2022 #2056 Del Skrevet 5. september 2022 Den der filmingen der er ikke greit , folk må jo få kunne få lov å bade i fred uten insta kameraet hennes svirrende rundt ørene🙄 å det område hadde ho jo dokumentert den dagen dem kom uten folk tilstede.. Tom virket veldig ukomfortabel der han satt, å fikk små kjeft 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 5. september 2022 #2057 Del Skrevet 5. september 2022 Virker som han hadde storkost seg på fotballpuben da uten Heidi. Øynene hans strålte når han fortalte hvor mye han hadde kost seg alene på pub med fotballkamp på skjermen 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 5. september 2022 #2058 Del Skrevet 5. september 2022 Er det ikke noe å klage på, nei da må vi finne noe😅🙄 så hun har løpt rundt på apotek i dag å sjekket priser😅 Tom rimelig oppgitt i bakgrunnen 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 5. september 2022 #2059 Del Skrevet 5. september 2022 Akinom70 skrev (9 timer siden): Eller kanskje det bare er en måte å fortelle om at drinkene har lite alkohol å at det kunne vert mer oppi, slik som alle andre turister også ville klaga på om du ønsket en alkoholholdig drink? Mulig, mulig... Jeg er ikke rette personen å uttale meg om alkoholprosenten i drinkene 😊 Men jeg har hørt folk si at det ikke er så sterke drinker i Syden 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 5. september 2022 #2060 Del Skrevet 5. september 2022 Hvorfor har hun kjøpt så mye smertestillende? Var det to pakker Ibux pluss en pakke Paracet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå