JojoMoyes Skrevet 9. mai #3721 Del Skrevet 9. mai Blue Sky skrev (42 minutter siden): Hun er oppgitt i dag også, over hvor dårlig det ble med innspill på forespørselen om husvask. Det var faktisk noen som hadde gitt timepris! Som om HUN kunne vite hvor mange timer det tar å vaske et hus! Vel, det var vel kanskje ikke så enkelt for anbudsgiverne å anslå heller, i og med at hun ikke greide å angi noen konkrete opplysninger om huset. Antall kvm grunnflate, antall etasjer eller evt andre ting som er av betydning for tidsforbruk. Det er helt utrolig hvor lite selvinnsikt hun framviser. Det er bare andre som ikke fatter greia liksom, mens hun derimot er kvikk og kjapp 😅😂🥳… og med en uforlignelig evne til formulering og et uuttømmelig ordforråd 😆 Ja vi er håpløse vi på andre siden av kamerat hennes ! Aldri hun som ordlegger seg feil/dårlig bare vi som ikke forstår . I dag synes hun også flere på Camp Culinaris er håpløse .. Blir litt matt jeg av alt hun tømmer seg for sånn helt blottet for selvinnsikt .. Tenkte kanskje hun skulle ta litt selvkritikk eller mest trodde jeg vel at vi som vanlig skulle få voksenkjeft for alle tilbakemeldinger hun garantert har fått på oppfordring til svart arbeid . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. mai #3722 Del Skrevet 9. mai JojoMoyes skrev (23 minutter siden): Ja vi er håpløse vi på andre siden av kamerat hennes ! Aldri hun som ordlegger seg feil/dårlig bare vi som ikke forstår . I dag synes hun også flere på Camp Culinaris er håpløse .. Blir litt matt jeg av alt hun tømmer seg for sånn helt blottet for selvinnsikt .. Tenkte kanskje hun skulle ta litt selvkritikk eller mest trodde jeg vel at vi som vanlig skulle få voksenkjeft for alle tilbakemeldinger hun garantert har fått på oppfordring til svart arbeid . Det er ikke sikkert det er så mange som tør å komme med negative tilbakemeldinger eller kritikk. I fall de prøver seg på det risikerer de å bli utestengt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9. mai #3723 Del Skrevet 9. mai Blue Sky skrev (7 minutter siden): Det er ikke sikkert det er så mange som tør å komme med negative tilbakemeldinger eller kritikk. I fall de prøver seg på det risikerer de å bli utestengt. Ja det vet jeg , men tenkte at noe tilbakemelding regner jeg nesten med at hun får på en sånn rett ut tankeløs kommentar . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. mai #3724 Del Skrevet 9. mai Blue Sky skrev (1 time siden): Hun er oppgitt i dag også, over hvor dårlig det ble med innspill på forespørselen om husvask. Det var faktisk noen som hadde gitt timepris! Som om HUN kunne vite hvor mange timer det tar å vaske et hus! Vel, det var vel kanskje ikke så enkelt for anbudsgiverne å anslå heller, i og med at hun ikke greide å angi noen konkrete opplysninger om huset. Antall kvm grunnflate, antall etasjer eller evt andre ting som er av betydning for tidsforbruk. Det er helt utrolig hvor lite selvinnsikt hun framviser. Det er bare andre som ikke fatter greia liksom, mens hun derimot er kvikk og kjapp 😅😂🥳… og med en uforlignelig evne til formulering og et uuttømmelig ordforråd 😆 Skuffelsen var vel stor fordi ingen meldte seg frivillig til å gjøre det gratis. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. mai #3725 Del Skrevet 9. mai JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja vi er håpløse vi på andre siden av kamerat hennes ! Aldri hun som ordlegger seg feil/dårlig bare vi som ikke forstår . I dag synes hun også flere på Camp Culinaris er håpløse .. Blir litt matt jeg av alt hun tømmer seg for sånn helt blottet for selvinnsikt .. Tenkte kanskje hun skulle ta litt selvkritikk eller mest trodde jeg vel at vi som vanlig skulle få voksenkjeft for alle tilbakemeldinger hun garantert har fått på oppfordring til svart arbeid . Er hun med i den konkurransen? Hvis ikke, burde hun bli det siden det hadde blitt herlig frustrerende underholdning 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11. mai #3726 Del Skrevet 11. mai Jeg synes Heidi hadde en fin snap i dag, hvor hun forteller om sine erfaringer med langdistanseforhold. Ganske reflektert og med gode betraktninger på fordeler og ulemper. Hun forteller også litt om hvordan det var å vokse opp med en far som var borte i lange perioder. For et par dager siden snakket hun om litt smarte løsninger ifht når på døgnet det kan være lurt å ha sex. Begge disse snappene syntes jeg var adekvate og reflekterte. Tenkte det kan være greit å gi litt positiv respons også, når jeg synes det er grunn til det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 16. mai #3727 Del Skrevet 16. mai Ååååååå nååååå er det liiiiiike før hun greier å uttale ordet Rhe-thym- non! 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 17. mai #3728 Del Skrevet 17. mai Blue Sky skrev (21 timer siden): Ååååååå nååååå er det liiiiiike før hun greier å uttale ordet Rhe-thym- non! 😂😂 Trist opplegg å reise og reise istedenfor å ta tak i sine problemer og ikke minst bruke tid på å rydde opp i sine relasjoner . Hun tror hun kan reise fra sine problemer . Så kommer hun hjem. Syter om at hun er alene og ingen bryr seg , så ny reise for å «komme seg vekk « som hun sier . 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mai #3729 Del Skrevet 17. mai LiseLars1 skrev (31 minutter siden): Trist opplegg å reise og reise istedenfor å ta tak i sine problemer og ikke minst bruke tid på å rydde opp i sine relasjoner . Hun tror hun kan reise fra sine problemer . Så kommer hun hjem. Syter om at hun er alene og ingen bryr seg , så ny reise for å «komme seg vekk « som hun sier . Dronningen av utseendefiksert og reise mest mulig og egentlig så har hin det jo ikke noe bra i det hele tatt ! Alt er bare et pengesluk som ikke hjelper noen ting . Om 1 uke er det hjem igjen til det samme trauste og triste . Men hun velger det jo selv så synes faktisk ikke synd på henne .. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 17. mai #3730 Del Skrevet 17. mai JojoMoyes skrev (6 timer siden): Dronningen av utseendefiksert og reise mest mulig og egentlig så har hin det jo ikke noe bra i det hele tatt ! Alt er bare et pengesluk som ikke hjelper noen ting . Om 1 uke er det hjem igjen til det samme trauste og triste . Men hun velger det jo selv så synes faktisk ikke synd på henne .. Nå er drikking og krangling igang - business as usual der 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. mai #3731 Del Skrevet 17. mai LiseLars1 skrev (8 minutter siden): Nå er drikking og krangling igang - business as usual der Slår aldri feil🙈... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 17. mai #3732 Del Skrevet 17. mai LiseLars1 skrev (13 minutter siden): Nå er drikking og krangling igang - business as usual der Det er lov å kose seg på verandaen med en ise pise kald øl da dere 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. mai #3733 Del Skrevet 17. mai Tippsi skrev (9 minutter siden): Slår aldri feil🙈... Klage nr 1, grusom resepsjon..tilbake til 80 tallet i følge henne..😅🙈..bare håpe eggene blir riktig i morgen..å for ikke snakke om været...👀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mai #3734 Del Skrevet 17. mai LiseLars1 skrev (32 minutter siden): Nå er drikking og krangling igang - business as usual der Har ikke orka å ødelegge dagen enda med å sjekke inn der 🙈🇳🇴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mai #3735 Del Skrevet 17. mai Tippsi skrev (11 minutter siden): Klage nr 1, grusom resepsjon..tilbake til 80 tallet i følge henne..😅🙈..bare håpe eggene blir riktig i morgen..å for ikke snakke om været...👀 Ja man tilbringer jo frøktelig mye tid i resepsjonen 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 17. mai #3736 Del Skrevet 17. mai Hvem er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mai #3737 Del Skrevet 17. mai Tippsi skrev (45 minutter siden): Klage nr 1, grusom resepsjon..tilbake til 80 tallet i følge henne..😅🙈..bare håpe eggene blir riktig i morgen..å for ikke snakke om været...👀 Hun sa faktisk 70 tallet 🙈🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 17. mai #3738 Del Skrevet 17. mai Tippsi skrev (49 minutter siden): Klage nr 1, grusom resepsjon..tilbake til 80 tallet i følge henne..😅🙈..bare håpe eggene blir riktig i morgen..å for ikke snakke om været...👀 Jeg googla hotellet, Achillion i Kreta. 3sjerners, ser helt ok ut. Mulig bildene fra resepsjonen/lobbyen lyver, men det finner vi ut til frokost i morgen. Blir bra det her, Heidi 🌞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mai #3739 Del Skrevet 17. mai Skogstrolle skrev (14 minutter siden): Jeg googla hotellet, Achillion i Kreta. 3sjerners, ser helt ok ut. Mulig bildene fra resepsjonen/lobbyen lyver, men det finner vi ut til frokost i morgen. Blir bra det her, Heidi 🌞 Var ikke så mye utsikt ? Og håpte ikke det var mye støy fra bilene 🙈ehhh nei men du vil likevel bo midt i byen ? Kan ikke få alt på 1 ukes ferie si .. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 17. mai #3740 Del Skrevet 17. mai JojoMoyes skrev (26 minutter siden): Var ikke så mye utsikt ? Og håpte ikke det var mye støy fra bilene 🙈ehhh nei men du vil likevel bo midt i byen ? Kan ikke få alt på 1 ukes ferie si .. IH før ferie: æ dobbeltsjekke alt , æ Google , æ har liste , æ veit ka æ gjør, ikke kom me tips til mæ dåkker for Æ veit ka Æ gjør. Kommer frem til hotell : SYT OG KLAG hver gang !! At det går an!! 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå